Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 04 Aprilie 2018
In Saptamana Patimilor, joi, 5 aprilie, ora 17.30, la TVR 1 putem urmari documentarul Saptamana Patimilorsi a Ziua Invierii (din care aflam semnificatia parcursului duhovnicesc al Saptamanii Mari si a Sarbatorii Invierii).
Marti, 27 Februarie 2018
Intr-o dezbatere cu trei medici specialisti, evenimentul a fost transmis si live pe pagina oficiala de facebook Social Moms si pe site-ul www.socialmoms.ro sia a avut in sala peste 180 de parinti
Sambata, 24 Februarie 2018
La evenimentul desfasurat la CinemaPRO au fost prezenti Majestatea Sa Margareta, Custodele Coroanei Romane, Alteta Sa Regala Principesa Maria, membri ai Corpului Diplomatic, parteneri ai agentiei, presa centrala, dar si protagonisti ai documentarului
Miercuri, 21 Februarie 2018
Gerard Piqué este noul ambasador global al programului Eat Like a Pro. In cadrul unei conferinte de presa comune sustinuta la stadionul clubului de fotbal FC Barcelona, Camp Nou Auditori 1899, Beko a fost anuntat Partener...
Luni, 29 Ianuarie 2018
Urmatoarea semifinala a Selectiei Nationale va avea loc duminica, 4 februarie, la Craiova
Miercuri, 13 Decembrie 2017
Din aceasat calitate, TVR va asigura productia tuturor ceremoniilor, in colaborare cu Trinitas TV, punand la dispozitie semnalul TV pentru toate televiziunile interesate. In zilele de doliu national, posturile TVR vor difuza Editii speciale, documentare si filme artistice.
Vineri, 08 Decembrie 2017
Prin intermediul proiectului, producatorul si distribuitorul de lacuri si vopsele si-a asumat sa creeze spatiu de manifestare a creativitatii locale in alegerea Culorii Anului in Romania, intr-un mod original.
Joi, 23 Noiembrie 2017
“Toate campaniile pe care am decis sa le aducem in fata juriului au demonstrat rolul integrator al proiectelor de PR si un model diferit, inovator, de abordare a stakeholderilor”, declara Imola Zoltan, Owner and Co-founder McCann PR.
Miercuri, 01 Noiembrie 2017
Antreprenori a 23 de mari afaceri de familie, membri ai FBN Romania, alaturi de invitatii lor, s-au intalnit in acest sfarsit de saptamana in cadrul conferintei “ Generatia urmatoare in business. Administrarea averii familiei.”
Miercuri, 11 Octombrie 2017
Societatea de servicii financiare ajuta proiectul Viitorul Striga Prezent de la SOS Satele Copiilor Romania
Marti, 10 Octombrie 2017
Noile spoturi TV se pot vizualiza pe canalul de YouTube si pe pagina dedicata campaniei Answear.
Vineri, 06 Octombrie 2017
Editiile viitoare ale noului sezon Dosar Romania decupeaza lumea in care traim in secvente esentiale: Romania care merge la scoala, Dezastrul de la Baile Herculane, Generatia SIDA, Jocurile Invictus
Marti, 19 Septembrie 2017
Ioana Marzac preia responsabilitatile globale YP dupa trei ani in care a coordonat Chapter-ul local IAA Young Professionals Romania.
Joi, 27 Iulie 2017
„Relaxeaza-ti simturile, castiga cu Activia” este sustinuta prin spot TV, componente de digital, activari in-store, BTL si un mix de actiuni de relatii publice
Miercuri, 28 Iunie 2017
Clientii alaturi de care FRACTAL Communications isi incepe activitatea in 2017 sunt: Regina Maria Ponderas Academic Hospital, Federatia Romana de Fotbal, Red Bull, Scandia, Danone Activia, Heineken si Pepco.
Miercuri, 21 Iunie 2017
Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
Vineri, 19 Mai 2017
Evenimentul Itsy Bitsy este realizat cu sprijinul Primariei Sectorului 3 Bucuresti si sustinut de AMS Rent A Car, Baby Dove, BCR, Caroli, Cris-Tim, Danonino, Fulga, Himalaya, Lego, Napoca, Play Park, Secom, Telekom.
Joi, 18 Mai 2017
Turneul se desfasoara in Polonia sub denumirea „Cupa Tymbark. Din curtea scolii pe stadion!” si este, practic, cel mai mare campionat de fotbal pentru copii din Europa, insumand, in cei 17 ani de cand se desfasoara, peste 1,5 milioane de copii participanti din toata tara, cu varste cuprinse intre 6 si 12 an
Miercuri, 17 Mai 2017
Campania va fi comunicata printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media si platformele influencerilor parteneri in Fantastic Office
Miercuri, 10 Mai 2017
Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: