Rezultatele cautarii dupa : "Licitatie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Cine se fura, se da spaga, se intorc bani in publicitate?
Sambata, 25 Iulie 2009
Liviu David - Creative Director la Next Advertising scrie "nemteste" in iqads despre industria de publicitate in care „se fura, se da spaga, se intorc bani, se iau comisioane ascunse (..), se manaresc licitatii”, fara sa se uite si in propria ograda...
Pitch Toshiba pe Facebook, castigat de McCann Erickson. Pe cand o licitatie Trilulilu?
Miercuri, 22 Iulie 2009
Un proiect de comunicare Toshiba a fost castigat de McCann Erickson Romania, in urma unei invitatii la pitch primita prin intermediul Facebook
Apel BRAT pentru o licitatie in favoarea Alinei Gache
Luni, 15 Iunie 2009
 La sugestia Cristinei Simion, Managing Director Edipresse AS, BRAT si IAA au luat initiativa de a organiza o licitatie cu obiecte donate in favoarea Alinei Gache 
Renunta Doncafe (Strauss Group) la The Practice ( Leo Burnett Group ) ?
Joi, 11 Iunie 2009
 Doncafe a multumit The Practice pentru serviciile de PR oferite pana acum si, conform unor surse AdPlayers din piata de comunicare, ar avea in intentie sa incheie colaborarea cu...
Din culisele plecarii Cosmote fara pitch de la Mindshare Bucuresti si Bold Ogilvy Atena la Media Investment
Miercuri, 10 Iunie 2009
 Plecarea in doar doua saptamani a unui cont de 15-20 Mil. EUR pe an la Media Investment, de la Mindshare, care avea contract cu clientul prin Bold Ogilvy Atena, lasa in urma semne de...
Brands & Bears lucreaza si fara cuplul Dan Oprescu (JTI, Elite, Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus Breweries)
Joi, 28 Mai 2009
 Contactat de catre AdPlayers, Cristian Bulfinschi nu a comentat legatura conturilor JTI, Elite, Hochland si Redd’s cu Dan si Raluca Oprescu, dar surse apropiate agentiei afirma ca Brands & Bears a lucrat pe respectivele conturi si fara cei doi
Pitch la dublu: Dan Oprescu (Hochland) si Raluca Oprescu (Ursus - Redd’s) cauta agentii de publicitate impreuna?
Joi, 28 Mai 2009
 Un inpatimit de intelesuri ascunse din publicitate, Iulian Trasa, fondatorul imagoo, gaseste in AdPlayers doi oameni de marketing care poarta acelasi nume si lucreaza cu aceeasi agentie. Sa fie un cuplu care isi selecteaza agentiile si din aceleasi ratiuni ?
Cosmote confirma plecarea de la Mindshare la Media Investment ( The Group )
Joi, 21 Mai 2009
 Oficialii de comunicare Cosmote au confirmat pentru AdPlayers migrarea contului de la Mindshare la agentia de media din cadrul The Group, insa momentan au refuzat sa ofere detalii...
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
20 Mil. EUR fara Licitatie: Cosmote pleaca la Media Investment (The Group) fara pitch ?
Miercuri, 20 Mai 2009
 Potrivit unor surse din piata de media Cosmote si-ar fi anuntat intentiiile de a renunta la Mindshare pentru Media Investment (The Group) dupa o prezentare de credential in fata...
Licitatie de media de 2 Mil. de EUR la Ministerul Turismului
Marti, 28 Aprilie 2009
 Elena Udrea, Ministrul Turismul a afirmat pentru AdPlayers ca „este vorba de o singura licitatie legata de brandul turistic al Romaniei”, si ca „detaliile...
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Unilever inchide subiectul cu Promotia nu se mai face
Marti, 14 Aprilie 2009
 Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Promotia Nu se mai face (II): Banii sunt in alta parte. In negocierile promotiei cu furnizorii
Luni, 13 Aprilie 2009
 Martorul AdPlayers spune ca agentia de publicitate care ar fi castigat licitatia pentru Promotia „Nu se mai face” ar fi avut numai ea un „agency fee” de 1-2%...
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Unilever s-a despartit de doi inalti executivi de marketing
Vineri, 03 Aprilie 2009
 Fara neaparat o legatura cu promotia de 5 Milioane alocata direct, si recent descoperita de AdPlayers, surse din piata de publicitate numesc Unilever - unul din primii 10...
Sustin Zmeura a zburat un proiect de PR Lipton de la Pleon Graffiti la GMP PR
Marti, 31 Martie 2009
 Agentia fondata de Ioana Manoiu si Felix Tataru a castigat proiectul dupa o licitatie la care au mai participat Pleon Graffiti, The Practice si Ex Aequo
Promotie cu cantec: licitatie anulata si buget de 5 Mil. EUR alocat direct
Luni, 30 Martie 2009
 Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Beatrice Danis, BrandTailors: “50% din piata de strategie de brand este administrata de agentiile de publicitate
Joi, 19 Februarie 2009
 Sefa Brandtailors estimeaza ca in companiile specializate se invart doar 3-4 Mil. EUR, jumatate din piata de consultanta de brand, restul fiind in administrarea agentiilor de...
Estimat la 8-9 Mil.EUR, contul de media Ursus Breweries va influenta 3 agentii si 2 poluri de media
Joi, 12 Februarie 2009
 Contul va influenta volumele de media ale agentiilor de media finaliste - Zenith Media, United Media si Media Investment, dar si polurilor de media PGM estimat de surse din piata de media la 140 Mil. EUR, si The Media Partnership, acesta din urma aproximat la putin peste jumatatea volumului PGM (70-80 Mil. EUR).
« 6 7 8 9 10 »