Rezultatele cautarii dupa : "Laura"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 9 10 11
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Credit gav/balkanski pentru Raiffeisen Leasing
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Rebranding Magura in patiseria McCann World Group
Duminca, 23 Octombrie 2005
Noua identitate a brandului de la Kandia-Excelent semnata de FutureBrand este insotita de campania "Placeri combinate" ce contine spotul TV cu "Barbatul perfect" de la McCann Erickson si este derulata de agentia de media Universal McCann
Leo Academy angajeaza in publicitate
Miercuri, 05 Octombrie 2005
"Academia" lansata de Leo Burnett este o sesiune de training pentru 20-25 de "studenti" care vor avea ca profesori cele mai grele nume ale agentiei: Ioana Iordache si Stefan Iordache, Bogdan Naumovici, Laura Georgescu, Tudor Cuciuc si Razvan Matasel
Imager serveste American Restaurant System
Luni, 19 Septembrie 2005
Agentia de publicitate lucreaza pentru Pizza Hut si, alaturi de Global Media, la "revolutia" KFC
Leo Burnett  face Scoala de Soferi pentru Bergenbier
Miercuri, 31 August 2005
Derulata sub acelasi slogan "Prietenii stiu de ce", campania de publicitate se difuzeaza din 27 august pana la 23 octombrie pe  Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport
Mothercare spune ca stie mama ce stie de la DDB Bucuresti
Joi, 25 August 2005
Campania de relansare consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing
Prietenii stiu de ce trag vaca la gratare
Joi, 30 Iunie 2005
Bergenbier si Leo Burnett scot Q-Pack la iarba verde pana pe 21 august, intr-o promotie cu un spot (Vaca) ce se difuzeaza incepand de ieri la Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV, TV Sport
TV, Next, Cap
Superweiss o paraseste pe zuper_alba_ca_zapada
Luni, 20 Iunie 2005
Raluca Feher ( feher - alb in ungureste) de la NextCap trece brandul Dufa Superweiss de la fantezia adolescentei la maturitatea noii Supercase
Anitra „a atacat” consumatorii cu un Volkswagen Polo si 50 masini Candy
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
Imager lanseaza un nou meniu pentru Pizza Hut
Luni, 23 Mai 2005
Agentia a dezvoltat campania “Apetisamba – Carnavalul gusturilor” pentru American Restaurant System
PR
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului in Romania
Vineri, 20 Mai 2005
Varianta in limba romana a celebrei editii americane scrise de Al Ries si Laura Ries este prezenta din aceasta saptamana si in librariile romanesti
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
McCann a suflat Cotidianul de la Leo Burnett
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult"  este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
'Da.Cand e vorba de gagici!' pentru noua sticla Bergenbier
Luni, 25 Aprilie 2005
Mireasa de la Leo Burnett este on air ‘cu liftul’ media al ProTv, Antena 1, TVR1, TVR2, MTV, Prima, TV Sport, presa scrisa, outdoor si POSM
Leo Burnett “a sarit” cu doua spoturi pentru campania Prigat
Luni, 18 Aprilie 2005
Derulata sub sloganul “Mai mult fruct. Mai multa energie” noua campanie QAB cuprinde  spoturile Pescarul, Salteaua si print-ul Balena
BCR da credit imobiliar si ipotecar cu buletinul Leo Burnett
Vineri, 15 Aprilie 2005
Campaniile CAMIN BCR si REZIDENTIAL BCR sunt “on air”, print si outdoor de cateva zile
O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Joi, 14 Aprilie 2005
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
„Bea cu masura” promoveaza si responsabilitatea sociala Bergenbier
Luni, 04 Aprilie 2005
Spotul semnat de Leo Burnett, deruleaza pentru milioane de romani si o campanie sociala laudabila pe bugetul Interbrew
« 9 10 11