Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 16 Decembrie 2010
In fruntea UAPR au fost alesi Radu Florescu (Saatchi & Saatchi) - Presedinte, Cristian Mucichescu (OMD) – Vicepresedinte, Victor Dobre (IAA Romania) – Trezorier, Radu...
Vineri, 10 Decembrie 2010
Operationala din februarie 2011, „Decizia de a incepe parteneriatul cu Initiative vine in urma unui proiect dezvoltat la nivel de...
Joi, 09 Decembrie 2010
Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE explica motivele pentru care grupul inernational a cumparat companiile locale Publicis, Publicis Events si Focus, de ce grupul pe care il...
Luni, 08 Noiembrie 2010
Cu un business outdoor de 12,5 Milioane EUR anul trecut, Bogdan Vasile, noul CEO Epamedia Group, din care fac parte Euromedia si Betacons, spera ca grupul pe care il conduce sa ramana deasupra caderii generale a publicitatii OOH.
Marti, 02 Noiembrie 2010
Rodica Stere, Director de Marketing la reprezentanta Indesit Company din Romania, dezvaluie in AdPlayers unde anume trebuie sa aplice o agentie in licitatia internationala de creatie si strategie, coordonata de departamentul de brand marketing din Italia
Miercuri, 27 Octombrie 2010
Prima creatie Milka pentru Kraft Foods este semnata de Ogilvy & Mather (Ogilvy Group Romania) care a produs si primul spot tv Milka in Romania, iar bugetul de media este administrat de Starcom Media Vest (Leo Burnnett Group)
Luni, 11 Octombrie 2010
Silver Drum pentru Saatchi & Saatchi, Next, Publicis si Webstyler. Parca dovedind ca numarul premiilor la Ad’Or nu conteaza, ci marimea lor, Leo Burnett a avut cele mai multe intrari (21)dar a plecat cu mana goala.
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Luni, 04 Octombrie 2010
„Marea problema pleaca de la temelia pe care s-a construit aceasta industrie - si sa ma ierte batranii ei, nu a fost una care sa se fi bazat pe facut bani prin creativitate... A plecat stramb - acum merge stramb”,
Vineri, 01 Octombrie 2010
Cu al saselea trofeu de Agentia Anului castigat la ADOR 2010, alaturi de alte 5 editii acordate in urma cu cativa ani, agentia confirma ca pe piata romaneasca creativitatea nu se gaseste in orice pravalie. 6 din 9 trofee ale festivalului Ad’Or sunt in conference la Leo Burnett.
Joi, 30 Septembrie 2010
Estimat la un comision de agentie cuprins intre 100.000-200.000 EUR pe an, contul de creatie si strategie este administrat de Leo Burnett, comunicarea online - de acelasi grup de comunicare, in timp ce media este administrat de mediaedge:cia, iar PR-ul la Image
Joi, 29 Iulie 2010
Peter Imre (foto), Director General la Adevarul Holding, a afirmat pentru AdPlayers ca Vineri, 23 Iulie 2010
Panoul GMP care multumeste angajatilor a primit replici OOH multimedia de la colaboratorii agentiei, in 4 locatii din Capitala
Luni, 12 Iulie 2010
Lucian Georgescu (GAV) este membru in juriul de campanii Golden Drum 2010, iar Eliza Rogalski, (Rogalski Grigoriu Public Relations) - in juriul de PR
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Cumulul cifrelor de afaceri nu mai reflecta clasamentul grupului”, explica Stefan Iordache, COO, Leo Burnett Group din care fac parte printre altele Marti, 22 Iunie 2010
Agentia de relatii publice a castigat un Leu de Argint (Silver Lion) pentru Gusto Pufuleti, Phoenix, al treilea trofeu pentru grupul Leo Burnett din 4 cate are Romania la Cannes...
Joi, 17 Iunie 2010
„Ideea creativa a campaniei le-a apartinut celor de la Kick Off si era firesc sa o implementam cu ei”, Tiberiu Mercurian, director de marketing, Bergenbier
Miercuri, 16 Iunie 2010
Producatorul de bere care a lucrat pentru creatia si strategia de la "Ziua Barbatului" Bergenbier cu agentia Leo Burnett, a semnat noul spot Tv pe „fotbal” cu o...
Marti, 15 Iunie 2010
Catalin Rusu, Managing Partner la Rusu + Bortun, despre Effie Awards Romania 2010
Vineri, 11 Iunie 2010
Nici dupa sapte editii organizatorii festivalului nu au invatat publicul roman ca nu agentiile de publicitate sunt castigatoarele premiilor, ci intregul aparat din spatele masinariei...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: