Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 29 Mai 2007
Robert Tiderle - General Manager la Papaya Advertising, spune ca este nevoie de un AdOr dar ca este dezamagit de cel ce astazi si explica: "A fost a doua participare la vreun festival, dupa Portoroz (Golden Drum 2006 n.r.) si intradevar, nu exista niciun termen de comparatie, niciun un lucru comun la aceste doua festivaluri. Mai am un motiv de dezamagire, pentru ca ce a luat (premiu n.r.)...
Joi, 24 Mai 2007
Olimpiadele Comunicarii ii invita pe angajatori Luni si marti (28-29 mai) la Palatul Parlamentului, sa vada prezentarile echipelor finaliste la cea de-a VII-a editie a seriei de evenimente, intr-o demonstratie pe viu cu 220 de finalisti, alesi din 720 de concurenti
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
Miercuri, 23 Mai 2007
Dupa 5 ani "ganditi si munciti" pentru 5 titluri de Agentia Anului din 7 posibile, 53 de premii si mai mult de 90 de nominalizari, Leo Burnett a anuntat ca "se va implica in editia de anul urmator ca sustinator, consultant sau in orice alt mod pe care si noi si organizatorii il vom agrea. Nu vom mai concura insa, tocmai pentru a stimula agentiile ambitioase din piata sa lupte...
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Duminca, 20 Mai 2007
Leo Burnett a luat pentru a cincea oara, consecutiv, titlul de Agentia Anului la AdOr, urmatoarea clasata fiind, pentru al doilea an consecutiv, GMP
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.
Joi, 10 Mai 2007
Cu cele 95 de lucrari inscrise dintr-un total de 361, agentia de publicitate Leo Burnett detine 1 din 4 lucrari in competitia din acest an care a facut dupa toate probabilitatile numai din inscrieri aproximativ 50.000 EUR, inclusiv TVA
Marti, 08 Mai 2007
Intitulat 360 Digest, blogul este actualizat zilnic si este destinat clientilor Leo Burnett si publicului pasionat de domeniul comunicarii
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Miercuri, 02 Mai 2007
Cele doua posturi de creatie ale agentiei au fost ocupate de Bogdana Poptomas (27 ani) - Art Director si Maria Ionescu (25 ani) –Copywriter
Miercuri, 02 Mai 2007
Pe 7 si 8 mai, la conferintele Olimpiadelor Comunicarii 2007, vor vorbi printre altii, Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Dan Petre (D&D Research), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Mugur Patrascu (iLeo), Gabriela Lungu (THE PRACTICE), Ioana Manoiu (GMP), Tereza Adela JANSEN (BRD), Adrian Botan (McCann Erickson), Nick Hine (Saatchi & Saatchi), Razvan Capanescu (Publicis Romania)
Joi, 26 Aprilie 2007
Sub sloganul "Toate trec berea ramane", Starlink si Bere Mures lanseaza o noua executie TV care pleaca de la ideea ca, "in viata, unele lucruri tin, alte lucruri nu tiAn", campania fiind derulata incepand de astazi pe principalele canale nationale: Pro TV, Pro Cinema, TV Sport, TVR 1, TVR 2, B1TV, Etno TV si OTV
Miercuri, 25 Aprilie 2007
Starcom Media si Kraft Romania au castigat faza regionala a Global Media Awards 2006, concurs organizat de Kraft Foods Worldwide reuneste, anual, campaniile de comunicare pentru brandurile Kraft ale tuturor tarilor participante, evaluand atat creativitatea, cat si strategia si rezultatele campaniei
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: