Rezultatele cautarii dupa : "KANAL D"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
Realitatea TV - 112.000 de telespectatori pe minut din mediul urban, in Februarie
Miercuri, 05 Martie 2008

Postul Realitatea TV s-a clasat pentru a doua luna consecutiv pe locul patru in clasamentul celor mai urmarite posturi TV, la nivel urban, conform reprezentantilor televiziunii

Deal or no Deal, la Kanal D, sub numele Accepti sau nu
Luni, 18 Februarie 2008
Formatul emisiunii Deal or no Deal a mai fost difuzat in 69 de tari adunand milioane de fani si de telespectatori, prima editie urmand sa fie prezentata de Gabriel Coveseanu, alias Cove incepand de sambata 1 martie
Iulia Dinu, Executive Director, Divizia Ziare Economice si de Referinta Ringier, a demisionat
Marti, 29 Ianuarie 2008
Dinu administra afacerile publicatiilor Evenimentul Zilei si Capital, atributiile sale urmand sa fie preluate de catre Claudiu Serban, Director General Adjunct Ringier Romania si sef al diviziei de Reviste Ringier...
Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%

Kanal D a avut in  perioada 7-16 ianuarie o cota de piata 4,6% pe 18-49 urban
Joi, 17 Ianuarie 2008

Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5

Ovidiu Caprita este noul Director de Marketing al diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu
Marti, 08 Ianuarie 2008
Cu o experienta de 12 ani in marketing si comunicare, Caprita a fost Communication & Events Manager la Kanal D pana in luna decembrie 2007, dar are un background solid in telecomunicatii, activand in...
Juicy Fruit a adus somatii publice pentru 6 televiziuni
Luni, 19 Noiembrie 2007
Pentru spotul publicitar Juicy Fruit, CNA a sanctionat vineri 6 posturi TV: Antena 1, PRO TV, Prima TV, National TV, B1 TV, Kanal D
Claudia Ion a plecat de la KanalD la MediaPro
Joi, 15 Noiembrie 2007
Fosta directoare de vanzari de la Kanal D, Claudia Ion a plecat la trustul condus de Adrian Sarbu unde, dupa toate probabilitatile, va fi Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment a Media Pro
Kanal D aduce Capital TV
Vineri, 28 Septembrie 2007
Kanal D, in colaborare cu saptamanalul economic Capital lanseaz duminica, 30 septembrie 2007, incepand cu ora 12.00, emisiunea magazin economic CAPITAL TV
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB Romānia
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
Peste 700.000 EUR, īn campania Apla
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Fost Brand Manager la ProTv, Mihai Dumitrescu este noul Account Director pe Kanal D, la DDB
Marti, 15 Mai 2007
Brand Manager la ProTv si TV Sport, actualul Sport.Ro, Mihai Dumitrescu (foto), este noul Account Director pe Kanal D la DDB Bucuresti, agentie de publicitate care a castigat recent contul de creatie si strategie a postului de televiziune
DDB Bucuresti a castigat Kanal D, dupa o licitatie cu McCann si Graffiti BBDO
Marti, 15 Mai 2007
Dupa o licitatie la care au mai participat, potrivit unor surse din piata, McCann Erickson si Graffiti BBDO, agentia de publicitate DDB Bucuresti a castigat creatia si strategia postului Kanal D, in urma unei competitii in care Bradut Florescu, Director Executiv al companiei spune ca experienta sa la creatia ProTv a fost "esentiala, chiar decisiva"
23 scoate din cusca noul Prigat
Joi, 03 Mai 2007
Cum termenul limita de expunere a campaniilor care pot fi inscrise in festivalul de publicitate Ad’Or de la BMG este 10 aprilie, iar campania Prigat este derulata din 6 aprilie, este foarte posibil ca noile creatii sa le puteti vedea inscrise in competitie alaturi de alte lucrari recente ale agentiilor de publicitate. Bafta 23! "Restul e Can Can".
Estima Finance face cumparaturi 'fara nici un leu' la DOMO, cu BBDO Group si Media Investment
Joi, 12 Aprilie 2007
Campania este comunicata, in perioada 22 martie – 20 aprilie prin televiziune pe canalele: ProTv, TVR1, Kanal D, Acasa, Prima, Pro Cinema; radio - pe posturile ProFM, InfoPro, Guerrilla, a declarat pentru AdPlayers, Gabriela Mandrea (foto) -Marketing Manager la Domo
Adviser | Chillimedia promoveaza Liziera
Joi, 29 Martie 2007
Sub titlul "Vreau sa stau si eu aici", agentia Adviser | Chillimedia a realizat campania de promovare a ansamblului rezidential Liziera din Pipera – Tunari, care va avea  pana in anul 2008 "langa padure", potrivit  agentiei de publicitate, 4 blocuri si un numar total de 176 de apartamente
Claudiu Serban va fi Director General Adjunct la Ringier
Marti, 13 Februarie 2007
De la 1 martie 2007, Claudiu Serban va fi numit Director General Adjunct al companiei Ringier Romania, urmand sa-l secondeze pe Alexander Theobald īn conducerea Ringier, continuānd sa conduca si Divizia de Reviste a Companiei Ringier Romania
Ringier va avea un sfert din Dogan
Miercuri, 24 Ianuarie 2007
Grupul Ringier va detine 25% din Kanal D Romania (Dogan Media International SA), ce va fi lansat si va īncepe sa emita pe 18 februarie 2007, parteneriatul de sustinere reciproca din Romānia urmānd sa sprijine dezvoltarea a doua grupuri de media cu cifre de afaceri de 0,8 miliarde de EUR (Ringier) respectiv 1,2 miliarde USD (Dogan)
« 2 3 4