Agentia de publicitate Saatchi & Saatchi sustine Nationala
“Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu, noul Director Executiv DDB
Dupa ce a parasit Leo Burnett Romania, potrivit unor surse din piata, contul de creatie ar urma sa intre in portofoliul Publicis Romania
Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani
Varful de audienta a fost atins la ora 21.50, cand la Realitatea TV erau analizate rezultatele exit-poll-ului, iar postul de stiri inregistra o audienta de 573.000 de telespectatori, in mediul urban (rating de 5% si cota de piata de 10,1%)
Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR
Opinii, Effie Awards Romania 2008- Alina Tudose, Strategic Planner, Cohn&Jansen | Ashley&Holmes
Opinii dupa avizul negativ al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legat de primul spot Cava D’Oro
Dupa decizia Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legata de primul spot Cava D’Oro, AdPlayersCritic culege cateva opinii ale unor oameni de publicitate
Contactata de catre AdPlayers, Sorescu a confirmat demisia de la DDB Bucharest, insa a evitat sa faca vreun comentariu asupra deciziei
Detinator al unui titlu de Executive MBA Marketing la Assebus si Director de Marketing la Pepsi Americas din luna octombrie 1999, Margasoiu afirma ca va imbratisa pe viitor consultanta in strategie de business si marketing strategic
„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate
Creatia Orange si doi din cei trei Co-Creative Director-i Leo Burnett - Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, se vor desparti de agentia de publicitate in perioada urmatoare