Rezultatele cautarii dupa : "Irina TOMA"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
Vodafone are cu 29% mai multi clienti, fata de anul trecut
Marti, 14 Noiembrie 2006
Pentru 30 septembrie 2006, Vodafone Romania a anuntat un numar de 7.155.417 clienti, odata cu indicatorii financiari pentru primul semestru fiscal (conform anului fiscal britanic, primele sase luni ale anului corespund perioadei 1 aprilie – 30 septembrie 2006)
Propaganda face tezaur de la rusi
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, īntrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Bridge mestesugeste Heidi
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot īsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, īntr-o lume magica īn lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, īnsufletit de pasiunea pentru ciocolata
Skepsis Advertising a avut un buget de 2 milioane EUR pentru Metro Expo
Vineri, 10 Noiembrie 2006
Prima megaexpozitie din Romania pentru specialistii din Alimentatie dupa cum o numesc  organizatorii evenimentului de la Skepsis Advertising a avut loc la Romexpo, pe 10.000 de metri patrati si a fost construita cu 400 de oameni, īn 7 zile
Caroli face Sandwich cu 500.000 EUR
Joi, 09 Noiembrie 2006
Grupul Caroli Foods lanseaza īn premiera pe piata din Romānia salamuri semi-uscate īn forma feliilor de toast, contul de comunicare fiind īncredintat agentiilor Saatchi &Saatchi ( publicitate ), ZenithMedia (media) si BrandsOn (BTL)
Marketingul prin bluetooth, peste 3G
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Potrivit OgilvyOne, serviciul ProxyCast de marketing prin bluetooth poate transmite mesaje de pāna la 10 ori mai rapid decāt prin retelele de telefonie mobila (GPRS, 3G) si poate fi instalat īn magazine sau centre comerciale, īn arene sportive sau sali de spectacol, īn restaurante, baruri sau cluburi
OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum īl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Graffiti BBDO si-a īncheiat polita la Allianz–Tiriac Asigurari
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a īnceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
Notorious a cāstigat procesul identitatii pentru Bostina si Asociatii
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Potrivit agentiei, īn urma unei licitatii la care au participat 7 agentii de publicitate, Notorious a fost desemnata sa creeze identitatea corporatista a casei de avocatura Bostina si Asociatii
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu mānutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost cāstigat de Spotlight īn urma unui pitch īn luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vānzare care se va īncheia īn luna ianuarie 2007
Propaganda intra-n banda Guerrilla
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Campania Guerrilla de Dimineata a fost executata pe TV, presa scrisa, indoor advertising (OOPS), outdoor, tranzit si mai beneficiaza de autopromo-uri pe Radio Guerrilla
Ogilvy Group īl face pe Dani Macarie Creative Director la OgilvyOne si 141
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Dani Macarie va lucra sub coordonarea directa a lui Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, grupul avānd īn prezent 26 de oameni īn departamentele de creatie
AdPrint 2007 cheama echipele
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Singurul festival european de print, care premiaza exclusiv echipele de creatie - AdPrint anunta ca īnscrierile urmatoarei editii vor avea loc īn perioada 7 Noiembrie 2006 – 15 ianuarie 2007, festivalul urmānd sa aiba loc īntre 8 si 11 februarie, la Brasov
Metro si Coca-Cola au cāstigat Piata
Luni, 30 Octombrie 2006
Coca Cola HBC au cāstigat "cel mai bun producator", iar Metro Cash & Carry "cel mai bun comerciant", pe baza voturilor partenerilor directi de afaceri exprimate īn cadrul Premiilor de excelenta ale industriei bunurilor de larg consum, eveniment  organizat de revista Piata
John Griffiths face Planning īn Romania
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Unul dintre cei mai respectati profesionisti īn Account Planning din lume revine la Bucuresti la invitatia IAA Romānia, costul biletului fiind 190 EUR pentru membrii IAA si 220 euro pentru non –membri
Sister & Co pariaza pe Astra Sport Bets
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Agentia a realizat campania pentru Astra Sport Bets, cea mai mare agentie privata de pariuri sportive din Romānia, potrivit companiei de publicitate conduse de Alexandra Tīnjala
Banca Romāneasca ia credit BBDO
Marti, 24 Octombrie 2006
Campania pentru Banca Romāneasca este semnata de agentia condusa de Catalina Cernica fiind declinata pentru TV, presa scrisa, radio si internet
BrandTailors numeste Gata, pentru 10%
Marti, 24 Octombrie 2006
Pambac  īsi stabileste un obiectiv de 10% cota de piata de la lansarea pastelor Gata, iar lansarea va fi īnsotita de o comunicare puternica atāt īn mediile conventionale, cāt si la nivelul raftului
PR, 23
Fostul Redactor Sef la Cronica Romāna este noul Director de Publicitate
Luni, 23 Octombrie 2006
Dan Olteanu este noul Director de Publicitate al cotidianului la care s-a īntors de curānd Horia Alexandrescu, dupa ce a ocupat pozitia de Redactor Sef