Consiliul de Onoare al Clubului Roman de Presa ( CRP) sprijina editorii ale caror drepturi au fost incalcate, inclusiv prin sesizarea organelor de ancheta, daca problemele nu se pot rezolva prin mijloace amiabile
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
„Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune
Inchiderea redactiei BBC WS in limba romana afecteaza 46 de angajati (30 la Bucuresti, 4 la Chisinau si 12 la Londra) si va duce la o economie de 1,3 milioane de lire sterline.
Romania a castigat la Cannes Lions cam cat a castigat Nationala la Euro 2008
Serviciul Elevate Multimedia investeste 100.000 EUR in noua directie de dezvoltare de reclame video in lifturile cladirilor de birouri
Cele 8 agentii finaliste sunt: Graffiti BBDO, Saatchi & Saatchi Advertising, Publicis – Press Lions, Starcom Media Vest Group, Propaganda si Webstyler – Media Lions, McCann Erickson Romania – Direct lions, Leo Burnett & Target Romania – Radio Lions
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
Campania impotriva pirateriei pentru Microsoft Romania, ruleaza pe urmatoarele medii: presa, internet, OOH si TV Screens, fiind sustinuta si de o campanie PR