Potrivit unor surse apropiate companiei, noua companie se vanumi TruMedia Research si va fi condusa de Tudor Fulea, fost Head of Global Knowledge Center in cadrul Leo Burnett si unul din fondatorii Proximity si Cupon Pro
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Internetics AdPlayersCRITIC, cu Bogdana Butnar, Managing Director si Head of Strategy, al MRM Partners Romania, companie interactiva parte din grupul McCann Romania
Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Cu o echipa ce sare de 20 de oameni, unul dintre proiectele agentiei – o harta interactiva, este recomandata chiar pe site-ul producatorului iPhone 3G si de Yahoo!, pentru folosirea hartilor sale
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Cu 600 000 euro pe prima jumatate a anului, Senior Interactive se vrea deja, potrivit unei informari remise AdPlayers, „cea mai mare agentie independenta de comunicare online din Romania”.
Aflata pe ultima suta de metri, licitatia pentru selectarea unei companii interactive, are ca obiectiv optimizarea canalului de vanzari pe Internet Orange, 1% din numarul de tranzactii ale operatorului
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
„Asa se intampla cand firmele mari se ca*a pe ele pentru 200 EUR” spune noul website care concureaza limbajul de mahala al multor moderatori de televiziune
Punct Advertising a inceput colaborarea cu M Car Trading in urma unui pitch pentru contul Mitsubishi Motors organizat in luna aprilie