Rezultatele cautarii dupa : "Initiative"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Castigatorii Effie Awards Romania 2020. 41 de premii la Gala Effie, prima in format digital.
Miercuri, 02 Decembrie 2020
18 agentii si companii au fost premiate la editia a XVII-a a Galei Effie, care s-a desfasurat pentru prima data in istoria competitiei in format online pe paginile de Facebook EFFIE Romania si IAA si pe platforma Discord. In total, au fost acordate 1 Grand Effie, 8 Gold Effie, 13 Silver Effie si 19 Bronze Effie.
McCann PR Romania impreuna cu Asociatia The Social Incubator si AFI Europe Romania au lansat programul social „Plan de Viata”
Luni, 16 Noiembrie 2020
 Programul “Plan de Viata” si-a propus sa incurajeze si sa contribuie la integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la varsta de 18 ani, cand cei mai multi dintre ei sunt nevoiti sa iasa de sub tutela statului si sunt nevoiti sa se descurce pe cont...
Peste 1 milion de euro pe an in responsabilitate sociala. Sistemul Coca-Cola in Romania isi uneste eforturile pentru o viziune comuna de sustenabilitate, sub platforma DupaNoi| #NuNeOprimAici
Joi, 29 Octombrie 2020
Sub numele DupaNoi| #NuNeOprimAici , platforma reuneste initiativele Sistemului Coca-Cola in Romania privind protejarea mediului,  dezvoltarea comunitatilor si conservarea traditiilor locale, sustinerea tinerilor si protejarea resurselor de apa.
Unul dintre primii absolventi de PR si Comunicare de dupa 1990, Mihaela Petrovan povesteste inceputurile si evolutia More Than Pub - agentie, Marketing in Direct - evenimente si BookLand - ONG educatie
Miercuri, 07 Octombrie 2020
Fondatoarea a trei proiecte de marketing si comunicare, Mihaela Petrovan, povesteste in AdPlayers despre lansarea si evolutia proiectelor More Than Pub – agentie de Marketing Public Relations, Marketing in Direct – evenimente de profil si BookLand – ONG in domeniul educatiei
Telekom Romania lanseaza o noua initiativa pentru educatie, in parteneriat cu SuperTeach
Luni, 31 August 2020
 Parteneriatul conecteaza educatia la tehnologie, prin crearea unei platforme digitale in care profesorii vor avea acces la cele mai valoroase resurse educationale ale momentului: webinarii ?i workshop-uri, cursuri ?i conferinte online ?i traininguri pe diverse teme de interes, dedicate dezvoltarii lor...
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Telekom Romania lanseaza campania FanAfaceriMici, prin care promoveaza business-urile autohtone cu ajutorul romanilor
Vineri, 24 Iulie 2020
 Utilizatorii retelelor sociale sunt invitati sa promoveze afacerile mici folosind #FanAfaceriMici; Telekom Romania va promova pe paginile sale de socializare 20 de afaceri propuse de romani;
Pandora si UNICEF in campanie pentru a strange peste 1 Milion de dolari cu scopul de a sustine initiativa ,,One Love
Luni, 13 Iulie 2020
Cu scopul de a evita ca pandemia COVID-19 sa nu se transforme intr-o criza de durata pentru copiii cei mai vulnerabili din lume, Pandora va dona 1 dolar la fiecare dolar donat de clienti prin initiativa One Love pana la strangerea valorii totale de 1 milion de dolari.
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Joc in Dar pentru 17.000 de copii si tineri. Campanie de donatii in jucarii, jocuri si echipamente electronice pentru centrele de plasament
Marti, 14 Aprilie 2020
Campania ii invita pe toti cei care pot sa doneze jucarii, board games, console de gaming, echipamente electronice (laptop, calculatoare, tablete etc.), articole arts crafts si jocuri pentru outdoor (mingi fotbal, mingi si cos baschet, fileu,rachete si mingi tenis,frisbee etc.), sa aduca zambetul si joaca in viata...
CSR
Peste 130.000 de romani au utilizat Harta Reciclarii. 7.800 de puncte de colectare separata din toata tara
Luni, 09 Martie 2020
 Dintre cei 130.000 de romani care au accesat Harta in ultimele 8 luni ale anului trecut, 36.000 au revenit periodic pe platforma pentru a cauta cele mai apropiate puncte de colectare separata. Platforma a fost lansata in luna mai 2019 de Asociatia ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC Romania, cu sustinerea Ministerului Mediului si face parte din proiectul Dupa Noi, strangem tot noi.
CEC Bank devine partener THE Color Run
Luni, 10 Februarie 2020
 ,, Avem deja o traditie de peste 10 ani in sustinerea sportului romanesc - fiind principalul partener al Federatiei Romane de Rugby inca din 2009 si ne bucuram ca putem sustine si alte initiative sportive”, a declarat Oltea Belciuganu, director Director de Marketing al CEC Bank.
Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP
Joi, 14 Noiembrie 2019
 Arctic lanseaza campania Efectul Arctic printr-un parteneriat cu MagiCAMP, asociatia care vine in ajutorul...
Dove reduce plasticul
Joi, 31 Octombrie 2019
 Initiativele Dove se numara printre cele mai complexe planuri de acest tip din industria de profil si vor avea un impact semnificativ, eliminand utilizarea unei cantitati de peste 20.500 tone de plastic virgin in fiecare an. Aceasta cantitate este suficienta pentru a masura planeta, de jur imprejur, de 2,7 ori1. Brandul a optat pentru implementarea unor initiative pe termen lung in locul...
Domestos si Crucea Rosie vor dota grupuri sanitare si vor moderniza toalete din scoli din Romania
Miercuri, 16 Octombrie 2019
 O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Legende Urbane: Safire Rosii este Lucrarea Lunii Septembrie in Top 3 ADC
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Urban Seekers cu premii in trotinete si calatorii. Societe Generale European Business Services lanseaza noua campanie de brand de angajator
Luni, 07 Octombrie 2019
Lansata sub forma unui concurs tip treasure, competitia pune la bataie 10 trotinete electrice pentru locul intai, 100 de calatorii cu trotineta electrica pentru locul al doilea si 50 de calatorii pentru al treilea loc si va avea loc pe data de 19 octombrie, in Bucuresti
Zitec devine primul furnizor agreat din Romania al platformei de solutii e-commerce in cloud VTEX
Joi, 12 Septembrie 2019
 Cu sediul central in Marea Britanie, platforma VTEX este la baza a peste 3.000 de magazine online, din peste 25 de tari, si este utilizata de branduri de top, precum McDonald’s, Walmart, Sony, Stanley Black&Decker, Motorola, Samsonite.
 Acces la educatie prin ,,Doneaza si rezolva o problema cu Fundatia Globalworth
Joi, 05 Septembrie 2019
 O campanie de strangere de fonduri a Fundatiei Globalworth pentru sustinerea accesului la educatie a copiiilor defavorizatib este in plina derulare. Campania se desfasoara simultan, in perioada 2-30 Septembrie, in toate cladirile Globalworth
« 2 3 4 5 6 »