Rezultatele cautarii dupa : "Ikea"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
 KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024
 “Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
Cu 30 de birouri in intreaga lume, Grayling a lansat centrul de creatie si strategie Ignite CEE, pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania
Marti, 09 Iulie 2024
 Suport pentru serviciile de comunicare strategica si creatie ale birourilor Grayling pentru 10 tari din regiunea CEE, inclusiv Romania, hub-ul Ignite CEE, cu sediul in Varsovia, este specializat in analiza audientei, dezvoltarea strategiilor de comunicare, campanii creative, concepte experientiale, campanii de...
 Profi lanseaza retea de retail media in Romania in parteneriat cu Footprints AI
Luni, 30 Octombrie 2023
„Prin evolutia lor accelerata din ultimii ani, retelele de retail si cele de media au ajuns la o intersectie care modeleaza viitorul in industria de advertising. Astfel, am dezvoltat un ecosistem media, atat fizic cat si digital, care ajuta brandurile sa se conecteze cu cumparatorii in momente mai relevante si...
Comunicarea Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu actionariat romanesc din Europa de Sud-Est, castigata de McCann PR.
Vineri, 06 Octombrie 2023
 „Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste...
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
Marti, 01 Noiembrie 2022
 Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care...
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
Vineri, 20 Mai 2022
 Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi...
Cu o prezenta globala in 32 de tari, Burlington English Romania a ales sa comunice cu McCannPR
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 “Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
McCann PR si Avenor College in parteneriat strategic pentru proiecte  educationale inovatoare
Marti, 05 Aprilie 2022
 “Ma bucura ca doi lideri din domeniile lor de activitate semneaza acest parteneriat strategic. Credem in misiunea Avenor de a-i ghida pe copii sa isi creeze propriul traseu de invatare si sa isi contureze propriul viitor si ne dorim sa sprijinim comunicarea initiativelor inovatoare ale scolii. Educatia de...
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania lucreaza cu GMP Group pe PR si Public Affairs
Marti, 30 Iulie 2019
 Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) reprezinta cele mai mari 18 companii de retail alimentar si nonalimentar din Romania, ce reuneste nume precum Auchan, Artima, Brico-Depot, Carrefour, Columbus, Cora, Decathlon, Dedeman, Hornbach, IKEA, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry,...
Banca Comerciala Romana, IKEA, Borsec, L'Oreal si OMV - marci de top pentru Milenialii din Romania. Studiu QUDAL - QUality meDAL
Luni, 20 August 2018
 Cercetarea ICERTIAS QUDAL – QUality meDAL MILLENNIALS 2018/2019  s-a  desfasurat prin intermediul unui sondaj online pe piata romaneasca in timpul lunii iunie 2018, pe un esantion de 1.200 de respondenti – Milenialii din Romania (Varsta 18-37).
Geometry Global Bucharest, premiata la White Square de la Minsk, Belorusia. Castigatorii 2018.
Miercuri, 25 Aprilie 2018
 Festivalul de publicitate de la Minsk a reunit peste 927 de intrari din 15 tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS), jurizate de de un numar de 46 de experti recunoscuti in festivaluri internationale.
Campaniile 1 Mb pe internetul de viteza din Rusia si CS Light Bulbs pentru lampi economice din Belorusia au luat Grand Prix la White Square Festival, Minsk
Marti, 02 Mai 2017
 Cu un juriu format din 52 de experti in marketing si comunicare din Europa recunoscuti inclusiv pe scena Cannes Lions, edititia 2017 a competitiei White Square Festival de la Minsk a aliniat la start 1059 de intrari si 216 agentii din 28 de tari din Europa si Comunitatea Statelor Independente (CIS)
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Inca mai puteti trage la premii IAB MIXX Awards. Totul despre categorii, juriu, cand si unde in 2017
Luni, 20 Februarie 2017
Cu o gala ce va avea loc pe 15 iunie in cadrul ICEEFest, IAB MIXX AWARDS Romania 2017 va premia cele mai bune campanii de marketing digital si interactiv din Romania din perioada mai 2017 – aprilie 2017, iar inscrierile vor avea loc intre 15 martie si 20 aprilie
 Restanta in publicitate la Universitate. Studentii Bucuresti 2021, IKEA, Blue Air, Adidas, Vodafone, Pepsi n-au trecut Legea 185.
Marti, 08 Martie 2016
 
Cei mai buni din Food & Bar pe 2014
Luni, 08 Decembrie 2014
 Cele mai bune afaceri din industria Horeca au fost poremiate pe baza unui panel 
Noi clienti de publicitate atrasi de familie la Itsy Bitsy
Miercuri, 24 Septembrie 2014
 Nadia Tataru, directoarea postului, a declarat pentru adplayers ca printre clientii atrasi de largirea audientei la publicul de familie se numara Aquafresh, Carrefour, Ikea, ING Bank, Napoca, Panadol Baby, Penny, Propolis C, Regina Maria, Silan, Forum Film,
 
Itsy Bitsy sparge “pusculita pentru 15.000 EUR de Ziua Copilului
Joi, 29 Mai 2014
 Dupa o repozitionare a unor programe “pentru parinti” care a adus Itsy Bitsy o crestere a veniturilor de 25%,postul de radio...
1 2 3 »