Rezultatele cautarii dupa : "IN"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Evenimentul zilei s-a schimbat cu Headvertising
Joi, 23 Iunie 2005
Ziarul care si-a schimbat forma si continutul din 20 iunie are potrivit celor mai recente date 78.423 exemplare vandute si o audienta in mediul urban de 709 mii de persoane
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Headvertising deschide drumul sanctiunilor publice in copierea reclamelor
Vineri, 10 Iunie 2005
In urma unei investigatii, agentia renunta la Art Director-ul responsabil pentru asemanarile din vizualul unei reclame la noul show-room Smart si o campanie VW Beetle
Starlink a castigat contul de media Cristalex
Vineri, 10 Iunie 2005
Pentru Campari Red Passion, agentia cheltuie o parte din buget in lunile iunie- iulie la Pro TV, Pro Cinema, Realitatea TV, la Hollywood Multiplex si in ghidul TV B 24 Fun
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
CNA
Ziarele nu fac exceptie de la respectarea regulilor privind publicitatea la radio si televiziune
Vineri, 20 Mai 2005
CNA a emis ieri o noua instructiune in urma discutiilor cu reprezentantii Clubului Roman de Presa
Pepsi intra pe piata energy drink cu brandul energy cola Pepsi X
Sambata, 14 Mai 2005
In Romania marca are contul de publicitate si PR la Graffiti BBDO, iar cel de media la Media Direction
Agricola Bacau investeste 1 milion de Euro in campania Sigur pe gustul tau
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Mercury Promotions a filmat spotul Ad’Or 2005 in cimitirul vesel de la Sapanta
Marti, 10 Mai 2005
Agentia a dezvoltat „Creativitatea la romani” si va asigura executia si promovarea campaniei in presa scrisa precum si spoturile radio si tv ce se difuzeaza incepand de azi
'Va bagati' la un pitch cu Iveco?
Luni, 25 Aprilie 2005
Incantati presupunem de campania cu grupul prietenilor care beau Golden Brau, reprezentantii Iveco anunta o licitatie printr-un sfert de pagina in presa centrala
PR, Auto, 17
Politia Rutiera si APSA promoveaza Purtati centura de siguranta
Duminca, 24 Aprilie 2005
Campania "Click! Purtati centura de siguranta, va protejati viata!" include banere pe drumurile nationale si in parcarile marilor centre comerciale, pliante si simpozioane
Elite Collection „pune pe ceasca” prima editie a Artei Cafelei
Vineri, 22 Aprilie 2005
Concursul pentru inscriptionarea cestilor Selected va avea ca mare premiu un seminar de arta in Franta, condus de pictorita de origine romana Antoanela Alupi
Grey Worldwide a castigat licitatia pentru contul Emirates
Joi, 21 Aprilie 2005
Linia aeriana cu sediul in Dubai va incepe in luna mai o noua campanie ce se va derula in principal in presa scrisa
BRAT auditeaza citarea gresita a cifrelor de tiraj
Duminca, 17 Aprilie 2005
Asociatia infirma tirajul mediu al ProSport din luna februarie citat de catre Antena 1 si Jurnalul National
Publicis Romania exporta Germanos in Macedonia, Bulgaria si Polonia
Vineri, 15 Aprilie 2005
“Traieste Primavara” a inceput astazi si se adreseaza in special tinerilor
Portalul Rol.ro este disponibil in reteaua de publicitate internet Boom.ro
Joi, 14 Aprilie 2005
Reteaua de site-uri Boom.ro are incepand de astazi primele 5 portaluri din Romania dupa numarul de vizitatori si pagini vizitate
4 milioane romani pe site-uri romanesti
Joi, 07 Aprilie 2005
Audienta globala a internetului romanesc din luna martie masurata in premiera de Trafic.ro
CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005
Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul