Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 18 Mai 2009
Cu cei 241,5 Mil USD, Time Warner a intrat in posesia a 31% din actiunile CME (in Romania - PRO TV, PRO TV International, Acasa, PRO Cinema, Sport.ro si MTV Romania)
Luni, 02 Februarie 2009
Noul CEO Kanal D Romania mai vrea deasemenea sa continue cresterea in audienta si cota de piata a postului de televiziune
Luni, 02 Februarie 2009
İntre 1997-2002. Stanchev a fondat si condus, din pozitia de general manager, una dintre cele mai importante televiziuni pay-TV, HBO Romania,
Luni, 21 Iulie 2008
Turner Broadcasting System Romania a numit-o ca lider al echipei de vanzari pe Cristina Valasutean in functia de Manager de Distributie
Joi, 15 Mai 2008
NBC Universal Global Networks a ales regia de publicitate Splendid Thematics pentru administrarea spatiului publicitar al posturilor Hallmark Channel si Movies24 in Romania
Sambata, 02 Februarie 2008
Campania a fost lansata in 21 decembrie 2007 si se va incheia la sfarsitul lunii februarie 2008.
Luni, 03 Septembrie 2007
Vlad Tudosie (foto), Managing Director Cable Direct a demisionat, Bogdan Lazarescu si Florin Visenescu au fost numiti in functia de Co-Managing Director ai regiei
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
Joi, 24 Mai 2007
Carmen Blejan (foto) s-a alaturat echipei Cable Direct pe pozitia de PR & Marketing Manager, anunta reprezentantii regiei condusi de Vlad Tudosie
Miercuri, 18 Aprilie 2007
Campania de brand are mesajul "Money Express. Accelereaza succesul" si, pentru componenta de media, comunicarea saptamanalului din Grupul Realitatea - Catavencu beneficiaza de 3 spoturi TV, 2 spoturi radio si 3 machete, la care se adauga o campanie de abonare gratuita prin SMS si expunere / sampling in centre de business, banci, cafenele selecte, locuri de dejun din zonele de business
Joi, 21 Septembrie 2006
Voxline Communication si COSMOTE România semneaza un parteneriat pentru oferirea serviciilor cu valoare adaugata, operatorul de telefonie mobila având, dupa primele 7 luni de activitate pe piata româneasca, un numar de peste 530.000 de clienti
Joi, 13 Iulie 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 223.720 EUR si avand ca mari premii 3 Alfa Romeo 159, noua promotie cu "EnergoQuarq" are ca obiectiv atragerea de noi consumatori si loializarea clientilor existenti, campania fiind derulata in perioada 16 iunie - 31 august pe Tv, presa scrisa, outdoor si materiale la punctele de vanzare (POSM)
Vineri, 28 Aprilie 2006
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
Miercuri, 24 August 2005
Roxana Cristea s-a alaturat echipei de vanzari in functia de Senior Print Sales Manager dupa ce s-a ocupat de publicitatea Apropo TV la Publimedia International
Joi, 28 Iulie 2005
Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: