Rezultatele cautarii dupa : "grey"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III �n functia de Presedinte si CEO �ncep�nd cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti �nsarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, �n crestere de la 725.000 EUR c�t �nregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Joi, 14 Decembrie 2006
�ncep�nd cu ianurie 2007, Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide Rom�nia
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunic�nd �n acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plec�nd de la viteza de 2,5 Mbps
Luni, 13 Noiembrie 2006
Programul Heineken Music Thirst Studio 2006 s-a �ncheiat s�mbata la Bucuresti, cu un concert �n care Groove Armada, Soulwax Nite Versions (Live) si 2ManyDJs i-au sustinut pe c�stigatorii competitiei din acest an, DJ Livio&Roby feat George G
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Dani Macarie va lucra sub coordonarea directa a lui Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy Group, grupul av�nd �n prezent 26 de oameni �n departamentele de creatie
Joi, 26 Octombrie 2006
Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, aleg�nd agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
Marti, 24 Octombrie 2006
Av�nd, potrivit grupului, 15% din piata de comunicare din Grecia si clienti cum sunt OTE, Ifantis, Triumph, Bank Societe General, AIG Greece sau Cosmote, grupul deschide �n Rom�nia JNL+European Advertising Agency, cu un actionariat 51% pentru JNL+Grecia, 30% - Andreea Lica (Medes Advertising) si 19% Konstantinos Konstandinjidis (foto), primul cont aliniat de greci fiind Ifantis
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc �n luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata rom�neasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Vineri, 06 Octombrie 2006
27 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Presa Scrisa, 14 finaliste provenind din Romania: MCann Erickson � 7 finaliste, Leo Burnett&Target SA, � 4, Lowe & Partners � 2 si gmp - 1
Vineri, 06 Octombrie 2006
35 de lucrari au intrat, la sectiunea TV, pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate, 12 finaliste fiind din Rom�nia: McCann Erickson - cu 4 �nscrieri �n finala, gmp - 2, Mercury - 2, Gavrila si Asociatii � 1, Lowe & Partners - 1, Odyssey - 1, Scala JWT Publicitate - 1
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a c�stigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas �Impossible Field� urm�nd premiului Euro Gold Effie �Impossible is Nothing� c�stigat �n urma cu un an
Marti, 03 Octombrie 2006
�n suprafata de aproximativ 500 mp si aflat �n plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria rom�na de publicitate
Joi, 21 Septembrie 2006
Romtelecom �si invita clientii sa redescopere cele 75 de magazine ALTFEL, ale companiei, printr-o campanie semnata de Grey Worldwide Romania
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " �mpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey Worldwide Rom�nia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, av�nd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii �n r�ndul copiilor nou nascuti
Vineri, 15 Septembrie 2006
Conferinta IAA pe tema comunicarii de marketing integrate a captat atentia unor nume cum sunt Mihai Ghyka (Interbrew), Mihail V�rtosu, Cristiana Spataru si Razvan Gavrilescu (Grey Worldwide), Sorin Psatta (Graffiti BBDO), Cristofor Iosub (OgilvyOne Romania si 141), Afrodita Blasius (Bridge Communication) si multi altii
Joi, 14 Septembrie 2006
�n noua campanie semnata de Grey Worldwide, Romtelecom arunca pe piata "viteza mai mare si preturi mai mici" spune Alfred Borcan, Brand Marketing Manager, campania fiind derulata �n perioada septembrie � octombrie 2006 pe principalele canale TV, presa, cinema, radio, Internet si OOH
Vineri, 08 Septembrie 2006
"Peste 1 milion de persoane si 20,000 de firme ne utilizeaza serviciile, ceea ce ne face sa credem �n forta tehnologiei si creativitatii noastre", spune Neogen, una din companiile importante cu activitate pe internet, dar care recunoaste �nsa (modest) chiar din prima pagina a Neogen.ro ca filmul de prezentare este inspirat din creatia ... Yahoo!
Vineri, 25 August 2006
Ilco Kwast, Group Brand Manager Heineken spune ca "Heineken Music Thirst Studio poate ajuta DJ-ii rom�ni sa devina cunoscuti la nivel international, sa produca piese �n studiouri profesioniste si sa mixeze alaturi de DJ renumiti, dar mai ales (..) poate da masura pietei muzicii electronice urbane din Rom�nia"
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: