Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Luni, 12 Noiembrie 2007
Comitetul de Organizare Effie Awards Romania 2008 este format din Eusediu Margasoiu – Pepsi Americas – Presedintele Comitetului de Organizare, Valentina Tagirtoi – Unilever SCE, Diana Flutur – Odyssey Communication, Afrodita Blasius – Bridge Communication, Cezar Dumitru – Ursus Breweries, Paul Markovitz – Vodafone, Cristi Grigorescu – Next, Sorin...
Marti, 30 Octombrie 2007
„70% din spoturile TV aratau mai prost decat ce vedem in pauzele de publicitate romanesti”, spune Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO, agentia de publicitate care a castigat un Silver Drum la Dosarele Istoriei si Golden Drum la categoria Nealcoolice, Print, cu Mountain Dew si Grand Prix-ul Competitiei Open Ad
Luni, 22 Octombrie 2007
McCann Erickson, Ogilvy&Mather, Publicis Romania, GMP, Graffiti BBDO, Starlink, Starcom, Webstyler, Grey Bucharest sunt agentiile care au plecat cu premii de la editia din acest an a festivalului de publicitate
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Marti, 11 Septembrie 2007
Dan Oprescu, noul Director de Marketing la Elite Romania, a declarat pentru AdPlayers ca invitatiile de participare la licitatie nu au fost trimise inca agentiilor si ca procesul de selectie se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, in urmatoarele 2 saptamani, decizia urmand sa fie luata pana cel mai tarziu la jumatatea lunii octombrie
Luni, 10 Septembrie 2007
Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”
Joi, 06 Septembrie 2007
Poiectul a fost dezvoltat de Graffiti BBDO, Media Direction si Proximity, cu sprijinul Personal Networks si Media Advertising
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Marti, 14 August 2007
Prima asociatie profesionala a oamenilor care fac strategie īn domeniul comunicarii - APG Romānia (Account Planning Group) are ca prim consiliu interimar de conducere format din Razvan Matasel (presedinte interimar), Costin Radu (responsabil de comunicare), Bogdana Butnar (responsabil de proiecte), Stefan Stroe (responsabil de proiecte), Diana Ceausu (trezorier)
Luni, 13 August 2007
Irina Stanciulescu (27 de ani) este noul New Business Producer la compania de postproductie Chainsaw Europe
Marti, 24 Iulie 2007
Zenith Media va administra in continuare serviciile de media BRD, a mai confirmat, pentru AdPlayers.ro, Raluca Zamfir, Sef Serviciu Publicitate si Evenimente la BRD Societe Generale
Marti, 17 Iulie 2007
Agentia de PR din grupul Graffiti BBDO comunica pentru Rolex si Mikimoto - doua marci de lux distribuite de Chronolink in Romania
Joi, 12 Iulie 2007
Cei doi creativi romani au fost cooptati in juriul editiei din acest an a festivalului de publicitate de la Portoroz (Slovenia), competitie care a dat drumul inscrierilor ce se vor pana la 10 septembrie
Vineri, 06 Iulie 2007
Agentia Proximity a dezvoltat impreuna cu DIFFstudio site-ul promotiei Pepsi, Traieste fotbalul adevarat!, provocandu-i pe consumatori la un joc de fotbal interactiv, o premiera pentru piata noastra, dupa cum spun autorii proiectului
Joi, 05 Iulie 2007
Dupa ce, in anii trecuti, agentia a plecat la "Drum catre Golden Drum" cu Dacia si Scandia, Graffiti BBDO lanseaza de acesta data a V-a editie a concursului de creatie publicitara impreuna cu Pepsi
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Miercuri, 20 Iunie 2007
Agentia Media Direction a obtinut premiul Golden Umbrella Grand Prix la categoria Best Use Of New Communication Channels pentru campania Pepsi Bus Station & Bluetooth, la Festivalul International Mediamixx 07, desfasurat in Bulgaria
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: