Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 09 Octombrie 2008
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
Vineri, 03 Octombrie 2008
AdPlayersCRITIC PR Award: Ioana Manoiu, Managing Partner, GMP: „Agentia anului am iesit deja, deci nu mai era un deziderat”
Joi, 02 Octombrie 2008
Sabina Stirb (foto), PR Manager, Raluca Ene, PR Manager, si Ana-Maria Guidea, Senior PR Executive, s-au alaturat de curand agentiei de relatii publice fondate de Felix Tataru si Ioana Manoiu
Miercuri, 17 Septembrie 2008
‚In sfarsit, cizmarul are cizme’ Felix Tataru, General Manager GMP, despre venirea Simonei Firtat ca noul purtatorul de cuvant al agentiilor GMP Advertising si GMP PR,
Vineri, 23 Mai 2008
"Avem doua gold-uri si o nominalizare la 'cea mai buna campanie in Europa de Est' ", a afirmat pentru AdPlayers, Ioana Manoiu, sefa GMP PR, prin telefon, de la Venetia
Vineri, 22 Februarie 2008
Contul de relatii publice al operatorului de telefonie a fost castigat de divizia de relatii publice GMP PR, in urma unei licitatii
Luni, 11 Februarie 2008
In campania de lansare locala, Millennium Bank a colaborat cu agentiile GMP Advertising, Initiative Media si Tempo PR acum Rogalski & Grigoriu PR
Marti, 18 Decembrie 2007
“Comunicarea se desfasoara pana in luna ianuarie si este o campanie de produs RCA”, a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, General Manager la Spoon Media, creatia campaniei de comunicare fiind semnata de agentia Tactic Communications
Marti, 18 Decembrie 2007
“N-am crezut nicio clipa ca vom castiga”, a declarat, pentru AdPlayers, Ioana Manoiu - Managing Partner GMP PR, vorbind despre premiul castigat la European Excellence Awards 2007
Sambata, 24 Noiembrie 2007
GMP PR, Mmd, Pleon Graffiti, Grey Bucuresti, McCann PR si Ogilvy Public Relations sunt nominalizate la European Excellence Awards, competitie la care au participat peste 600 de intrari.
Joi, 11 Octombrie 2007
Agentia de media a fost desemnata sa implementeze strategia de lansare a campaniei de promovare a mall-ului din Cluj
Joi, 09 August 2007
Promotia „De 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana” a fost dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR, Mercury360 (BTL) si Zenith Media si a fost sustinuta prin promovare la punctele de vanzare si printr-o campanie nationala de out of door (OOH)
Miercuri, 04 Iulie 2007
Spoon (lingura, eng. n.r.) Media lucreaza pentru bomboanelor gumate Katjes, campania - prezenta deja pe ecranele TV din Romania - fiind estimata la aproximativ 500.000 EUR Rate Card, sub 100.000 EUR in valoare neta, potrivit unor surse din piata
Vineri, 29 Iunie 2007
"La nivel national a fost nevoie de o campanie de imagine, sustinuta doar pe print national", a afirmat pentru AdPlayers, Claudia Chirilescu, Director General al Spoon Media. "Clientul comunica la nivel local, urmand sa aiba o comunicare la nivel national odata cu dezvoltarea retelei de magazine"
Joi, 28 Iunie 2007
Sub sloganul "de 3 secole ii rasplatim pe cei ce apreciaza Timisoreana" promotia va oferi premii constand in 20 de automobile Dacia Logan MCV si 10.000 de baxuri de bere Timisoreana la sticle de 2 litri, campania fiind dezvoltata impreuna cu agentiile GMP Advertising (ATL), GMP PR si Mercury Promotions (BTL)
Joi, 14 Iunie 2007
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 7 ani de relatii publice, Roxana Poede s-a alaturat echipei GMP, ca PR Account Manager
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Vineri, 02 Martie 2007
Dedicat Relatiilor Publice din Romania, evenimentul îl va avea ca invitat pe Sandro Baricevic - Communications & Public Affairs Manager, Coca-Cola Adriatic and Balkans Region, si va fi sustinut de Coca-Cola Romania, DC Communication, GMP PR, Image Promotion, Premium PR, taxa de participare fiind de 95 EUR, la care se adauga TVA
Miercuri, 07 Februarie 2007
Asociatia Salvati Dunarea si Delta – Academia Catavencu spune ca peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal în think tank-ul la care au participat Sorin Trânca (Friends Advertising), Ioana Manoiu (GMP Advertising), Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett), Paul Kasprovschi (Mercury Promotions)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: