Ordonare dupa: data / relevanta
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este implementata īn Romānia de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari īn imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil īn versiunea tiparita, reclame TV, online si īntr-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit īntr-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din īntreaga lume
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din Romānia" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps
Joi, 09 Noiembrie 2006
Printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia, UPC Romānia a lansat si īn Romānia The MGM Channel - un canal destinat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din Romānia, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
David Lhota, Managing Director, GroupM CEE a afirmat pentru AdPlayers ca structura de media sub a carei umbrela se afla toate operatiunile de media ale grupului WPP, discuta modul īn care vor colabora īn Romānia companiile din cadrul celei mai mari structuri de media din lume GroupM, activitatile de media WPP fiind prezente īn Romānia prin MediaCom, MindShare, MediaInsight si...
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Campania de comunicare care marcheaza lansarea pe piata romāneasca a noii game de minirulade Roll4Ever de la Vel Pitar a fost lansata pe 14 octombrie 2006 si cuprinde spotul TV "Atractie", machete de presa, Internet si POSM-uri
Miercuri, 18 Octombrie 2006
Dupa 7 ani de experienta la agentii ca BBH si Mother, din New York, Gabriela Dobre revine la Bucuresti pe pozitia de Group Creative Director la Scala JWT
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romānia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimānd īn 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
Joi, 12 Octombrie 2006
Din septembrie, Madalina Nistor (foto) este PR Account Manager la Action Global Communications , dupa trei ani īn relatii publice, din care ultimul la GMP
Vineri, 06 Octombrie 2006
Romānia este cea de-a 9 a divizie Vodafone si cea de-a 7-a din Europa care lanseaza 3G Broadband - o solutie de conectare mobila performanta care asigura viteze de pāna la 1.4 Mbps, de 4 ori mai mult decāt viteza furnizata de 3G
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a cāstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas Impossible Field urmānd premiului Euro Gold Effie Impossible is Nothing cāstigat īn urma cu un an
Marti, 03 Octombrie 2006
Īn suprafata de aproximativ 500 mp si aflat īn plin centrul Capitalei, noul sediul a fost atribuit de catre Primaria Municipiului Bucuresti ca urmare a recunoasterii implicarii si eforturilor depuse de IAA, ca partener al Primariei, pentru rezolvarea si reglementarea multor aspecte de interes pentru industria romāna de publicitate
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Marti, 22 August 2006
Īn prezent, reteaua de media Initiative se ocupa de operatiunile de cumparare si planificare de media pentru Burger King din Olanda, Mexic si Spania, la care se vor adauga si Germania, Suedia si Marea Britanie
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide Romānia a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constānd īn cāte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Luni, 14 August 2006
Dupa ce a īnregistrat un public de 6.500 de persoane si 60 de DJ īnscrisi pentru un loc īn finala europeana de anul trecut, Heineken Music Thirst 2006 vine īn acest an cu Studio, campania fiind coordonata si implementata īn Romānia de Brau Union, Grey Worldwide, Mediacom si Senior Software
Sambata, 05 August 2006
La 1906, apareau 663 de ziare si reviste, editate īn limba romāna ori bilingve, iar populatia Romāniei era, la acea data, de 6.500.000 locuitori, o populatie majoritar analfabeta, daca tinem cont ca, la 1910, cei alfabetizati vor detine o pondere de 40% (doar 2.600.000 locuitori stiau sa citeasca), fata de 22 %, cāt erau estimati cu 11 ani īn urma, īn anul 1899
Miercuri, 02 August 2006
Potrivit lui Fady Zaidan, Market Manager Brown-Forman Romania, pe langa evenimentul Finlandia Midnight Sun, organizat cu Y&R/Team, "mixul de comunicare include activitati BTL in barurile si cluburile din marile orase sustinute de site-ul Nights.ro si emisiunea TV Euforia Midnight Sun Tour"
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: