Rezultatele cautarii dupa : "Global"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cheltuielile de publicitate in Romania cresc cu 6,5%. Mondial, cu 4,6% de la 3,9% anul trecut
Joi, 31 Martie 2016
 In pofida climatului economic turbulent, consumul de publicitate se va accelera in 2016, potrivit unui raport Advertising Forecasts al retelei ZenithOptimedia
Identitatea Verbala concureaza la festivalul London International Awards 2016
Miercuri, 30 Martie 2016
 Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
IAA
Alegeri la IAA 2016. Multi veniti, putini chemati: 11. Exclusiv adplayers.
Joi, 17 Martie 2016
 Maria Predoiu, P&G este propusa pentru Presedinte. Alti 10 membri si 3 cenzori vor fi alesi de la clienti, agentii si media.
Brandient dublu premiata pentru rebrandingul COSR si Interactive Group la Rebrand 100 Global Awards
Vineri, 04 Martie 2016
 Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Cea mai creativa retea de media. OMD Worldwide ia Gunn Report de 10 ani.
Joi, 03 Martie 2016
 Clasament al creativitatii agentiilor, Gunn Report masoara aceasta performanta  in baza premiilor si distinctiilor obtinute de agentii  in peste 50 de festivaluri si competitii internationale de profil.
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
Sponsorizari si licente: 6% din veniturile LPF. Vicepresedintele Pongracz cauta 4 sponsori oficiali
Vineri, 05 Februarie 2016
 Cu doar 6% din totalul veniturilor LPF din sponsorizari si licente,“Cresterea numarului de sponsori LPF reprezinta unul dintre principalele obiective pentru sezonul in curs”, a declarat pentru adplayers Robert Pongracz, Vicepresedintele LPF.

Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Goodyear incalta rotile Bayern München din 2016. Miza: Piata globala si 400 Milioane de fani.
Joi, 14 Ianuarie 2016
 Producatorul international de anvelope premium Goodyear si  FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.

 

 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Piata 2015: Venituri, in crestere. Cheltuieli de consum pentru alimente, bauturi si tutun - in scadere
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Bilant Alcohelp sustinut de Heineken: Peste 70.000 de persoane avizate de riscurile abuzului de alcool
Miercuri, 09 Decembrie 2015
 Proiectul Alcohelp a informat peste 70.000 de persoane cu privire la riscurile abuzului de alcool in cei 6 ani de activitate, potrivit unei informari trimise partenerilor de catre Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania, companie care sustine programului de responsabilitate sociala.
Publicitatea romaneasca a luat Media Agency of the Year la Eurobest cu UM Romania (McCann).
Vineri, 04 Decembrie 2015
 McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
Agentiile McCann Bucuresti, Istanbul si Barcelona vor coordona global creatia si strategia Beko
Marti, 24 Noiembrie 2015
 McCann Worldgroup castiga clientul BEKO la nivel global. McCann Bucuresti, McCann Istanbul si The Cyranos McCann Barcelona fac parte dintr-un hub european de creatie si strategie, special creat pentru clientul Beko, pentru comunicarea incepand cu luna noiembrie 2015.
Dupa 20 de ani TBWA, CEO in fidelizare pentru retail
Vineri, 13 Noiembrie 2015
 
Landor si-a relansat pagina online. Noul Landor.com
Vineri, 25 Septembrie 2015
 In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.

ZenithOptimedia: Consumul online video va creste cu pana la 23.3% in 2015 si cu 19.8% in 2016
Miercuri, 05 August 2015
 
Inmedio trece sub Lagardère Travel Retail. O afacere de 32 Miliarde de euro.
Marti, 28 Iulie 2015
Subsidiara grupului Lagardère Services, LS Travel Retail Romania, compania care opereaza lantul de vanzari Inmedio, devine...
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Nielsen: Creativitatea - cheia succesului noutatii. Platformele online: 4 din 9 surse de informare in piata
Miercuri, 01 Iulie 2015
 Potrivit studiului, cele mai cautate sunt postarile in social media (26%),  reclamele on-line (26%) si paginile de internet ale marcilor / producatorilor.