Rezultatele cautarii dupa : "Gazeta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
GSP (Gazeta Online) actioneaza in instanta Boom(Netbridge) pentru restante de sute de mii de euro din 2008
Vineri, 19 Iunie 2009
 Potrivit lui Augustin Roman, debitele restante ale Boom catre editorul site-urilor din jurul GSP sunt de ordinul a sute de mii de euro, iar primul termen este fixat pentru 22...
Neintelegeri de 30.000 EUR intre 121 si regia online Boom ?
Joi, 28 Mai 2009
 Compania condusa de Daniela Fugaru Kammrath ar fi renuntat la Boom pentru neincasarea unei sume din colaborarea anterioara

 

Gazeta Online in disputa cu Boom pentru 200 Milioane de afisari si cateva sute de mii de euro
Miercuri, 27 Mai 2009
 Cele doua parti discuta soarta a 200 Milioane afisari programate de Boom in reteaua Gazeta Online, spatiu online care si-a gasit stapanul, nu si factura de plata
Gazeta Sporturilor a facut in 2008 o cifra de afaceri de 13 Mil. EUR Catalin Tolontan, pentru paginademedia
Vineri, 10 Aprilie 2009
 Intr-un interviu pentru paginademedia.ro, in colaborare cu platoforma tv online happyfish, Catalin Tolontan mai spune ca Gazeta Sporturilor a avut un profit de aproape 2,5 Milioane...
Platesti 3 si primesti 16: oferta Gazeta Sporturilor anti-criza
Joi, 26 Martie 2009
 Cotidianul de sport a vandut ieri operatorului de telefonie mobila Cosmote un pachet special de promovare in tot ziarul (16 pagini ), in pretul a trei pagini de publicitate: 26.100 EUR tarif lista (Rate Card)
Despartire Boom - GSP de 1 Mil. EUR, anuntata in timp real
Vineri, 30 Ianuarie 2009

Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR

 

Presa [scrisa] o ia la vale. Cred ca vor disparea multe titluri Felix Tataru, seful GMP si Presedinte IAA, pe Hotnews
Miercuri, 07 Ianuarie 2009
 Intr-un interviu Hotnews, seful GMP vorbeste despre cheltuielile de publicitate in anul 2009, campanii de marketing comerciale sau politice, dar si despre credinta sa inca de acum 8...
BRAT publica 216 Cifre de Difuzare iulie - septembrie 2008
Joi, 04 Decembrie 2008
 Biroul Roman de Audit al Tirajelor a publicat ieri cifrele de difuzare pentru 216 publicatii, aferente perioadei iulie-septembrie 2008 
Hagi ar putea marca 200.000 EUR in casieria Gazetei Sporturilor
Miercuri, 19 Noiembrie 2008
 Distribuit intr-un tiraj de 120.000 de exemplare, pachetul de 10 LEI cu ziar, DVD si Revista  „Hagi – cele mai bune momente la...
Sapte mari editori online renunta la Trafic, pentru SATI
Luni, 10 Noiembrie 2008

Gazeta Online, Intact Media Grup, Internet Corp, MediaPRO Interactiv, ProTV SA si Realitatea-Catavencu au decis iesirea din trafic.ro, iar Ringier sustine initiativa urmand sa comunice implementarea efectiva

Finalistii si Castigatorii Internetics 2008
Vineri, 31 Octombrie 2008

Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online

Castigatorii Internetics 2008 LIVE
Joi, 30 Octombrie 2008

Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )

EMI si Media Sud au renuntat la Rodipet
Vineri, 03 Octombrie 2008
“Ziarul de Iasi”, “Viata Libera”, “Obiectiv editie de Vaslui”, “Monitorul de Sibiu”, “Monitorul de Alba”, “Monitorul de...
SNA (Ringier): Libertatea  - 1,3 Milioane cititori, Compact - 210.000, zilnic
Marti, 05 August 2008

Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)

IMSG intra pe piata regiilor de vanzari cu Upgrade Media
Vineri, 28 Martie 2008

Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare

Radu Voinescu este noul CSD la Senior Interactive
Sambata, 02 Februarie 2008

„Echipa Senior Interactive numara acum 25 de persoane, Radu urmand sa coordoneze o echipa de client service de 6 oameni”, a spus Mihai Tataru, Managing Partner la Senior Interactiv, referindu-se la venirea noului Client Service Director

 

Catalin Tolontan: „Ziarele de sport tind sa devina numarul 1”
Joi, 04 Octombrie 2007
Cu o medie de vanzari de 71.402 exemplare/aparitie, in prima parte a anului 2007, Gazeta Sporturilor s-a clasat pe primul loc in topul celor mai bine vandute cotidiene de sport din Romania si locul 3 pe intreaga piata, inclusiv ziarele generaliste, spun editorii GSP, citand cifrele de tiraj de la BRAT
„Presa si New Media în dialog cu viitorul”, pe ultima suta de metri
Marti, 25 Septembrie 2007
Astazi este ultima zi de inscrieri la Conferinta Inovatia in Media organizata de Media Management Institute si Freedom House va avea loc in data de 11 octombrie 2007, eveniment care se va bucura participarea World Association of Newspapers, IFRA, Clubul Roman de Presa, Centrul pentru Jurnalism Independent, Asociatia Patronala a Editorilor Locali, precum si personalitati de prima mana din...
Cohn&Jansen | Ashley & Holmes baga 3.000 EUR pe an în exprimarea libera
Vineri, 14 Septembrie 2007
Dupa ce a abordat teme sociale precum terorismul, demagogia, disparitiile lui Steve Irwin, Cristian Nemescu si Toni Alexe sau pupincurismul, un panou devenit suport de exprimare al agentiei a ajuns de curand chiar pe prima pagina la Gazeta Sporturilor, cu revenirea lui Dorinel Munteanu in Echipa Nationala de fotbal a Romaniei
Dacia da start primei campanii de publicitate pe bloguri
Marti, 28 August 2007
Agentia Media Direction si 13 posesori de bloguri in frunte cu autorul Zoso.ro - Vali Petcu (foto), au convins Dacia ca blogul este la fel de bun ca orice alt suport media Online, luand-o inaintea unui alt proiect de publicitate pe acest segment, anuntat de Blog Agency - o agentie al carei business vrea sa valorifice exclusiv interesul comunicarii prin intermediul jurnalelor online
« 1 2 3 4 5 »