Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 25 Mai 2007
Claudiu Dobrita - Creative Director si Stefan Vasilachi - Associate Creative Director, spun ca nici nu stiu daca sa se bucure pentru un premiu AdOr, in conditiile unui numar mare de premii acordate
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Marti, 22 Mai 2007
Directorul Regional de Creatie al McCann Erickson - Agentia Anului la Golden Drum, Adrian Botan explica in AdPlayers de ce nu a participat agentia la AdOr, si lanseaza ideea ca festivalul de publicitate ar trebui reformat total
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Luni, 21 Mai 2007
Desi este de parere ca nivelul lucrarilor din festival a crescut "Chestia asta cu ghost-ul a devenit institutionalizata, la modul ca probabil toata lumea o face si o accepta", spune Albert Nica, Director de Creatie al Ogilvy Group Romania care, pentru a rezolva problema neparticiparii agentiilor sau cea a dominarii festivalului, crede posibila directia in care a evoluat AdPrint:...
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
Marti, 24 Aprilie 2007
De la inceputul anului 2007, DDB a participat la 7 licitatii, in urma carora si-a adaugat in portofoliu 6 noi branduri: Hercesa, CEZ Romania, Peugeot, Ozone Extremvit, Finetti YUP si Splendor Cruises
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Luni, 02 Aprilie 2007
"Silver Effie reprezinta pentru noi un premiu de echipa, si apartine in egala masura clientului care a crezut in ideea noastra", afirma Laura Tampa, Managing Director la Grey Worldwide Romania
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver Effie, 10 Bronze Effie)
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani în comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide România a detinut în ultimii ani pozitii senior în cadrul Deloitte (România & Moldova), Citibank, Zapp
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani în care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vânduta bere din România pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata în decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...
Miercuri, 14 Martie 2007
În urma unei licitatii organizate de Ursus Breweries, GMP este noua agentie de brand pentru Timisoreana pentru urmatorii 2 ani, dupa ce marca de bere a fost anterior în portofoliul Lowe & Partners
Joi, 08 Martie 2007
Între dragoste si depozit, uneori pentru lucruri de aruncat, geanta doamnelor si domnisoarelor se dezbraca de secrete în studiul InsideOut facut de catre departamentului de strategie al Leo Burnett & Target, agentie care a dezvaluit o parte din rezultatele unui mai amplu proiect de cercetare calitativa dedicat exclusiv femeilor, intitulat LeoShe
Miercuri, 07 Martie 2007
Alexandra Nastase (foto) si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Miercuri, 28 Februarie 2007
Printul Mount Rushmore semnat de McCann Erickson România pentru Maggi, de la Nestle a fost saptamâna trecuta în Top5 la AdForum, clasamentul reunind saptamânal cele mai vizualizate reclame ale recunoscutei platforme de informatii globale în industria de publicitate care contine peste 18.000 de agentii si peste 50.000 de creatii în publicitate, din întreaga lume
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: