Rezultatele cautarii dupa : "GMP"
Ordonare dupa: data / relevanta  
AdOr 2007 Exclusiv: Replica lui Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) pentru Felix Tataru (MD, GMP)
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
AdOr 2007 Exclusiv, Felix Tataru (GMP): 'Agentia Anului din viata reala nu a fost in sala'
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
AdOr 2007 Exclusiv, Radu Miu (Mercury360) 'AdOr-ul, festivalul creativitatii romanesti, merita mai mult'
Luni, 21 Mai 2007
Radu Miu - General Manager la Mercury360, fosta Mercury Promotions, se bucura ca o agentie mare (Leo Burnett) si-a atins obiectivul de a fi 5 ani Agentia Anului la AdOr, ii pare tare rau ca o forta mare in piata ca agentia McCann nu a participat nici la editia din acest an si este placut impresionat de evolutia pe care o are GMP-ul, o agentie romaneasca independenta care arata ca se poate si...
Castigatorii AdOr 2007
Duminca, 20 Mai 2007
Leo Burnett a luat pentru a cincea oara, consecutiv, titlul de Agentia Anului la AdOr, urmatoarea clasata fiind, pentru al doilea an consecutiv, GMP
CNA respinge spotul
Joi, 17 Mai 2007
Spotul "pro vot" realizat de agentia GMP pentru referendumul din 19 mai a fost respins de la difuzarea in regim de spot social in sedinta CNA de astazi, dar "in aceste conditii, vom incerca sa-l facem cat mai vizibil pe internet'", a spus Felix Tataru, Managing Director la GMP, agentia care a semnat realizarea reclamei si care a dat play spotului pe YouTube
Ad’Or a vandut inscrieri in festival si cu casa inchisa
Miercuri, 16 Mai 2007
Potrivit organizatorilor de la BMG, cu acordul comitetului de organizare dar si agentiilor inscrise, editia de anul acesta are 389 de inscrieri din partea a 26 de agentii. In mod exceptional, spun organizatorii, a fost acceptata o inscriere dupa data de 4 mai, cand erau inregistrate doar 361 de lucrari.  
Ad’Or inscrie 361 de lucrari in contul Business Media Group (BMG)
Marti, 08 Mai 2007
Chiar daca nu a convins Headvertising, McCann, Gavrila&Asociatii, Next, Cap sau Cohn&Jansen, un numar de 25 de agentii au votat DA pentru inscrieri la Ad’Or 2007: ADDV, Bad Cat Production, DDB Bucuresti, GAV | Scholtz&Friends, GMP, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Imager, Leo Burnett & Target, Luna Promotions, Mercury Promotions, MRM Partners, Notorious Advertising,...
GMP bricoleaza imaginea Mr.Bricolage
Vineri, 04 Mai 2007
Campania de primavara se desfasoara in perioada 25 aprilie – 25 mai si vine sa intareasca pozitionarea Mr. Bricolage pe piata Do It Yourself si se bazeaza exclusiv pe comunicare outdoor in Bucuresti
GMP are doi oameni noi la creatie
Miercuri, 02 Mai 2007
Cele doua posturi de creatie ale agentiei au fost ocupate de Bogdana Poptomas (27 ani) - Art Director si  Maria Ionescu (25 ani) –Copywriter
Conferinte olimpice in comunicare pe 7 si 8 mai
Miercuri, 02 Mai 2007
Pe 7 si 8 mai, la conferintele Olimpiadelor Comunicarii 2007, vor vorbi printre altii, Razvan Matasel (Leo Burnett Romania), Dan Petre (D&D Research), Sorin Psatta (Grafitti BBDO), Mugur Patrascu (iLeo), Gabriela Lungu (THE PRACTICE), Ioana Manoiu (GMP), Tereza Adela JANSEN (BRD), Adrian Botan (McCann Erickson), Nick Hine (Saatchi & Saatchi), Razvan Capanescu (Publicis Romania)
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
GMP ar putea lucra pentru Basescu
Vineri, 20 Aprilie 2007
"Probabil ca da", a raspuns Felix Tataru (foto) - Managing Director la GMP, agentia de publicitate care a lucrat pentru Traian Basescu la ultimele campanii pentru alegeri, intrebat de catre AdPlayers cum ar raspunde daca i s-ar propune sa lucreze din nou pentru Basescu
GMP mareste PR-ul
Vineri, 13 Aprilie 2007
Cu 7 ani de relatii publice, Roxana Poede s-a alaturat echipei GMP, ca PR Account Manager
Toyota PR - today, tomorrow GMP PR
Joi, 12 Aprilie 2007
Divizia GMP PR a castigat licitatia initiata de Toyota Romania in vederea alegerii unui partener pe zona de relatii publice; oficialii Toyota Romania au afirmat pentru AdPlayers ca la concurs au participat 3 agentii
Felix Tataru (GMP) despre EFFIE 'Am stiut de la început ca vom avea succes'
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Câstigatorii Effie Awards România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
Topul premiatilor la Effie România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver  Effie, 10 Bronze Effie)
Din 300 Mil. EUR, doar 71 de campanii au pretentii la trofee de eficienta
Joi, 22 Martie 2007
Într-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei în publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii înscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Lowe a refuzat licitatia Timisoreana
Vineri, 16 Martie 2007
Dupa 4 ani în care a fost agentia de publicitate full service a brandului si Timisoreana a devenit cea mai vânduta bere din România pe segmentul mainstream, potrivit companiei de publicitate, Lowe & Partners a decis sa decline, din motive ce tin de politica agentiei, invitatia lansata în decembrie anul trecut de compania Ursus Breweries pentru participarea la licitatia de selectie a agentiei...