Rezultatele cautarii dupa : "FRIENDS"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Ema Prisca, Executive Creative Director Grey-G2, este noul Presedinte ADC*RO
Marti, 18 Octombrie 2011
 Din consiliul de conducere ADC*RO pentru urmatorii doi ani mai fac parte Octav Gheorghe, Creative Director Gavrila&Asociatii, si Razvan Capanescu, Chief Creative Officer Publicis Bucharest.
Scoala ADC*RO angajeaza absolventii in publicitate
Marti, 30 August 2011
In prezent Copywriter la Friends Advertising, Vladi Paunescu, absolvent al Scolii ADC*RO promotia 2009, semneaza noua campanie a scolii de creatie.
Concurs Superscrieri creative premiat cu 500 EUR
Luni, 25 Iulie 2011
 Premiate la finalul unei competitii cu 500 euro, Fundatia Friends for Friends a pus la cale Concursul Superscrieri, unde sunt apreciati acei oameni care au...
Blitzkrieg german pe trade marketing si promotii. Combera Gmbh intra in 4 companii romanesti
Marti, 15 Februarie 2011
 Lider de piata in Germania in trade marketing si promotii, Combera gmbh fi prezenta in actionariatul business unit-ului local Combera Marketing Halle (Combera gmbh 79%, Tic Nica 21%), ce va detine participatii in companii romanesti active in patru zone ale serviciilor de marketing si comunicare
ACHTUNG! 70% din Friends Advertising revine la fondatori
Miercuri, 09 Februarie 2011
 Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
Clienti noi de 200.000 EUR pe strategie si creatie in contul Friends Advertising
Marti, 23 Noiembrie 2010
 Agentia de publicitate Friends Advertising a castigat 6 clienti noi cu proiecte propuse direct si 2 clienti in urma unor licitatii. Compania estimeaza ca, in total, va avea in 2010 o cifra de afaceri similara cu cel din 2009, atunci cand incheia anul cu aproape 1 Mil. EUR din creatie si strategie ( 3,8 Milioane lei )
Cine a castigat si ce, la PR Award 2010
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiantii: Lowe PR, Graffiti PR, Rogalski Grigoriu, Friends Advertising, The Practice, Brandient, Griffon and Swans, Prais Communications, McCann PR, Ogilvy PR, Roddia Concept, DC Communication, Green Revolution, PR & More si clientii parteneri ai proiectelor
Sorin Tranca, dupa 7 ani de FRIENDS: Intr-o anumita masura, creatia buna tine de experiment
Miercuri, 05 Mai 2010
 Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Contul de Ajutor Umanitar al Comisiei Europene, la Lowe PR
Luni, 22 Martie 2010
 Estimat de surse AdPlayers  la peste 50.000 EUR, bugetul a fost castigat in ruma unei licitatii la sfarsitul anului trecut
Viata, iesita din tipar versus Zilnic, iesit din tipare: Romania Libera 2010 vs Evenimentul Zilei 2004
Marti, 16 Martie 2010
 Daca in 2010, Romania Libera si compania de publicitate Cohn & Jansen merg pe „Viata iesita din tipare”, Evenimentul Zilei condus de Cornel Nistorescu alegea in 2004...
Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
ADVERTISING AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de Publicitate, editia 2009
Luni, 28 Septembrie 2009
 AdPlayers publica raportul agentiilor de publicitate AdPlayersREPORT 2009: ADVERTISING FULL SERVICES 2009, primul raport din seria AdPlayersREPORT 2009 realizat pentru fiecare...
McCann Suedia si Openhere Belgia in juriul ADOR 2009
Joi, 02 Iulie 2009
 Juriul celei de-a opta editii a festivalului ADOR este completat de Johan Elsner (foto), Executive Creative Director, Vice President - Storåkers McCann, Suedia si Stijn Gansemans, Creative Director, Partner - Openhere, Belgia
ADOR 2009 a dat start inscrierilor
Luni, 01 Iunie 2009
 Festivalul de publicitate primeste inscrieri in perioada 1 iunie – 31 iulie, din lucrari expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti
ADOR: Masa Tacerii sau Masa celor 12 Apostoli?
Marti, 12 Mai 2009
 Festivalul de publicitate patronat de UAPR si IAA anunta inscrieri intre 1 iunie si 31 iulie, iar lucrarile pot avea ca perioada de expunere 1 mai 2007 – 1 mai 2009, inclusiv cele care n-au participat in anii precedenti
Monica Tanasoiu este noul Client Service Director Mercury 360
Joi, 30 Aprilie 2009
 Monica Tanasoiu (29 ani) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360.
FRIENDS Advertising: 9,4 Mil. Lei (2,55 Mil. EUR) din creatie si strategie (55%), project management (30%) si PR (15%)
Vineri, 17 Aprilie 2009
 „Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Statementul FRIENDS Advertising de participare in licitatii
Vineri, 10 Aprilie 2009
 Semnata de Sorin Tranca, Managing Partner al agentiei, comunicarea Friends Advertising a fost remisa colegilor si partenerilor la aniversarea a 6 ani de la infiintarea companiei, „in legatura cu aparitii de presa ce privesc participari ale noastre la pitch-uri din trecut, prezent sau viitor”
Licitatie Unilever pentru Promotia Nu se mai face (I)
Vineri, 10 Aprilie 2009
 In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
Scholz & Friends si Lowe & Partners, pentru alegerile in Parlamentul European
Marti, 17 Martie 2009
 Autorii comunicarii promit in cele 27 de state membre ale Uniunii Europene cea mai mare campanie de mobilizare la vot, pentru alegerile ce vor avea loc intre 4 si 7 iunie
« 1 2 3 4 5 »