Ordonare dupa: data / relevanta
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Miercuri, 22 August 2007
Unul dintre cei doi Creativi Directori ai Leo Burnett, Carmen Tiderle isi incheie colaborarea cu agentia de publicitate Leo Burnett in care a lucrat in ultimii 6 ani pentru a se intoarce la GMP, agentie unde a lucrat in prima campanie pentru Basescu
Joi, 21 Iunie 2007
Dupa Argint la Golden Hammer, Bronz la Epica, Short list la Golden Drum, 2 premii la Ad’or (Cel mai bun spot TV, cel mai bun spot TV din categoria mass media), Porcul pentru Boom TV a obtinut singura nominalizare romaneasca in finala sectiunii Film de la festivalului de publicitate Cannes Lions
Joi, 21 Iunie 2007
Agentia de publicitate care a lucrat pentru Basescu a devenit prima agentie de publicitate din Romania premiata la Cannes Lions, cu un Bronze Lion castigat la sectiunea Press Lions
Marti, 19 Iunie 2007
"Impreuna cu cele 3 nominalizari din acest an, grupul totalizeaza pana astazi sase finaliste la Cannes Lions", a afirmat pentru AdPlayers, Bogdan Naumovici, Chief Creative Officer al Grupului Leo Burnett Romania
Miercuri, 13 Iunie 2007
Orange Romania si Leo Burnett au lansat prima campanie de comunicare dezvoltata impreuna, campania Orange Young, dupa ce anul trecut agentia a inceput sa lucreze pentru Orange Moldova
Joi, 24 Mai 2007
"Pentru teologul Felix Tataru, un citat aproximativ: Iarta-l Doamne, ca nu stie ce spune", raspunde in replica Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) afirmatiilor lui Felix Tataru (MD, GMP) din interviul publicat in AdPlayers, luni, 21 mai
Luni, 21 Mai 2007
Seful celei de-a doua clasete in ultimii doi ani la rand in festivalul autohton de publicitate, Felix Tataru - Managing Director la agentia GMP, vorbeste despre faptul ca Leo Burnett a luat cele 5 titluri de Agentia Anului la AdOr cu orice pret (subliniaza el), inclusiv acela de a fura 3 din 4 echipe de creatie de la GMP, cu care Bogdan Naumovici, Directorul de Creatie al Grupului Leo...
Luni, 07 Mai 2007
Realizata de aceeasi agentie Leo Burnett, dar de echipe diferite de creatie si client service, Wash&Go lanseaza o campanie raspuns la campania initiata de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Barbatului, prin care recunoaste dreptul barbatului la o zi speciala in fiecare an
Joi, 12 Aprilie 2007
"Poate sunt un idealist dar ma incapatanez sa cred ca industria asta are nevoie de o infuzie de sange proaspat care sa-i inlocuiasca pe harsaitii de care vorbea un coleg din breasla", spune Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning al agentiei Leo Burnett, agentie care a semnat recenta campanie pentru Olimpiadele Comunicarii
Vineri, 06 Aprilie 2007
"Satisfactia cea mai mare o avem atunci cand ii auzim pe directorii de agentii spunand ca au angajat participanti de la Olimpiade (Olimpiadele Comunicarii n.r.) si sunt foarte multumiti de ei", a declarat, pentru AdPlayers, Dragos Dehelean - Presedinte la Asociatia de Comunicare Ethos, organizatorul evenimentului anual
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Vineri, 08 Decembrie 2006
Lucrarea "Note" pentru Mandra, de la Carpalat, a luat Bronz la sectiunea Print de la Eurobest 2006, agentia condusa de Felix Tataru fiind si singura castigatoare din Romania la festivalul de publicitate unde au mai ajuns in finala McCann Erickson si Leo Burnett
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
Joi, 02 Noiembrie 2006
Chief Creative Officer al grupului Leo Burnett România, Bogdan Naumovici vorbeste despre implicarea sa în controlul produsului creativ al agentiei Leo Burnett & Target, acum o agentie cu trei directori de creatie – Carmen Tiderle, Radu Placintescu si proaspat reîntorsul Emilian Arsenoaiei, fostul Creative Director GMP
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Marti, 31 Octombrie 2006
Agentia GMP se desparte de Emilian Arsenoaiei, care dupa o perioada de 1 an si jumatate petrecuta în pozitia de Creative Director la GMP a ales un nou job la Leo Burnett, creatia GMP fiind preluata de Oliver Kapusta (foto), Integrated Communication Director si fost Creative Director Springer & Jacoby Hamburg si Jung von Matt
Joi, 12 Octombrie 2006
Sub sloganul "Seducator de bune", campania GMP pentru pastele Monte Banato contine un spot TV care se deruleaza in luna octombrie pe principalele posturi de televiziune, la care se adauga materiale la punctele de vanzare
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: