Rezultatele cautarii dupa : "Cola"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Parteneriat intre Coca-Cola si WWF de 4,4 Mil. USD pentru Dunare
Joi, 26 Iunie 2014
 Proiectul isi propune sa conserve si sa refaca zonele umede ale fluviului in mai multe tari europene, inclusiv in Romania

 

Trei campanii Image PR in finala IPRA
Marti, 24 Iunie 2014
Campaniile  „Play to Win”, „Inchisoarea” si “Fii model pentru viata ta” semnate de Image PR au ajuns in finala competitiei de relatii publice IPRA Golden World Awards
Hello, Effie? Aici primul trofeu. Bronze Lion la Cannes Lions.
Luni, 16 Iunie 2014
 McCann a rupt deja gura targului cu primul trofeu la Cannes Lions din 14 nominalizari la premii, din cate se vede cu o campanie ROManeasca. La mai mare tuturor. E doar prima zi de premii.

Webby Awards for MRM and McCann Bucharest, not Budapest! Primele 3 trofee Webby pentru Romania.
Miercuri, 30 Aprilie 2014
 Coca-Cola Romania, McCann Bucuresti si MRM Worldwide Romania castiga primele trofee Webby pentru Romania cu campania ”Imparte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST”.

Trofeul Cupei Mondiale fotografiat cu mii de romani. Estimari intre 4.000 si 6.000 pe editie.
Joi, 20 Februarie 2014
 Editia precedenta a adunat mii de persoane dornice sa se fotografieze cu trofeul mondial. Spre deosebire de editia de acum 4 ani fotografiile ar putea ajunge in fata mai multor ochi, gratie canalelor media de socializare
A lovit toata creativitatea dintr-un foc. The Gunn Report
Joi, 13 Februarie 2014
 Cele mai premiate reclame din intreaga lume. Castigatorii The Gunn Report 2013 ii gasiti in carne si oase in raportul celor mai apreciate campanii, spoturi, printuri sau productii digitale in publicitate
Topul marcilor sanatoase pentru copii: Napolact, Zuzu, Dorna, Milli si Santal
Vineri, 20 Decembrie 2013
 Topul Notorietatii pentru copii arata diferit: Kinder, Danone, Nestle urmate de Tedi, Milka, Dorna, Napolact, Barni, Tymbark si Hochlandm, potrivit rezultatelor desprinse din studiul Top Kids Brands realizat de Open-I Research la initiativa Radio ITSY BITSY
Nu mor dupa Coca-Cola. Dar m-am aprins dupa Camionul Coca-Cola!
Marti, 03 Decembrie 2013
 Pe un frig de iti ingheata doza in buzunar, Mos Craciun a fost atat de amabil cu adplayers ca m-a lasat la volan

Primul presedinte al juriului Mobile de la Cannes Lions, Tom Eslinger, vine la ICEEfest.
Joi, 06 Iunie 2013
 Tom Eslinger, Worldwide Digital Creative Director Saatchi & Saatchi, primul presedinte al juriului Mobile Lions de la Cannes, va sustine in cea de-a doua zi a evenimentului ICEEfest ( vineri, 7 iunie) o prezentare pe tema evolutiei agentiilor de publicitate in era mobila
Competitori in aceeasi reclama? Radu Nicolae despre Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Miercuri, 22 Mai 2013
 Cu 20 de ani in comunicare Radu Nicolae analizeaza cazuri de alaturare mai mult sau mai putin explicita a unor competitori in reclame: Profi & Lidl, Pepsi & Cola, Dosia & Rex, Connex & Dialog
Cei mai creativi in media: Coca-Cola, McDonald’s si Ikea (investitori). OMD, Mindshare si Starcom (Retele)
Marti, 26 Februarie 2013
 Potrivit The Gunn Report for Media 2012, cei mai creativi investitori globali in media sunt Coca-Cola, care totalizeaza 97 puncte din 28 de competitii diferite in comunicare, urmata de McDonald’s (76 puncte) si Ikea (46 puncte)
Doi romani in juriul Eurobest 2012
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Catalin Dobre, Executive Creative Director la McCann Erickson si Alina Damaschin, CEO al agentiei Rogalski Grigoriu, fac parte din juriul festivalului de publicitate in sectiunile Radio / Outdoor respectiv PR.

KFC: Kid Food Captivant. Sau Intruziv?
Vineri, 19 Octombrie 2012
 Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
American Rom (McCann) a batut 23 tari la inovatie. A castigat marele premiu Warc si 10.000 USD.
Joi, 14 Iunie 2012
 Gazda a peste de 6000 de studii de caz despre inovatie in comunicare, warc.com este una dintre cele mai cunoscute resurse online de idei pentru specialistii din industria de profil
INFO: Tabloul Complet al Castigatorilor si Finalistilor Effie Awards Romania 2012
Miercuri, 06 Iunie 2012
Effie Awards Romania a acordat in cadrul editiei 2012 un numar de 42 de trofee: Un Grand Effie, 6 trofee de aur, 15 de argint si 20 de bronz. In competitia din acest an au concurat 80 de campanii, inscrise de catre 27 de agentii si companii.

 

Fosta DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Marti, 17 Ianuarie 2012
 Ex Client Service Director la DDB, Mercury si GMP, Mihaela Radulescu este acum Senior Brand Consultant la Brandient
Lowe Vibe face BTL pentru Lowe & Partners. Primii clienti: Ferrero, Bergenbier SA si Unilever.
Luni, 16 Ianuarie 2012
 Condusa de fostul Ogilvy, Mircea Sebe – BTL Director, oficialii agentiei nu au dezvaluit tintele de business ale noii divizii insa au precizat pentru adplayers ca Lowe Vibe lucreaza deja pentru Lowe & Partners pentru clienti cum sunt Ferrero, Bergenbier SA sau Unilever.
Specialisti in receptie marfa, sau experti in comunicare digitala? Juriul Internetics pe Linkedin
Vineri, 18 Noiembrie 2011
 Daca jumatate din membrii juriului Internetics 2011 sunt oameni recunoscuti pentru expertiza in servicii de marketing si comunicare digitala, un scurt search pe linkedin va poate lamuri cat de specialisti sunt restul: brand manageri, marketing manageri sau manageri de companii care au mai degraba legatura cu “receptie marfii” si nu cu specializarea in servicii de comunicare pe...
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

« 6 7 8 9 10 »