Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
Luni, 22 Mai 2006
Cele 83 lucrari inscrise la sectiunea Colaterale (H) din cele 305 de inscrieri la Ad’Or 2006
Joi, 18 Mai 2006
General Manager la Media Today astazi, ea are carti de vizita din 1991 - 1993 de Graffiti BBDO - Media Director, din 1993 – 2000 Creative Media - General Manager, 2000 – 2004 MediaPlan - Deputy General Manager si 2004 – 2006 ISM Media Division - General Manager
Luni, 08 Mai 2006
Pentru ca la Olimpiadele Comunicarii "a comunica" incepe cu "a citi", JTI Romania, Unilever SCE si UPC premiaza trei concursuri pe teme de comunicare
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Componenta outdoor semnata de agentia Scala JWT pentru campania de Craciun se deruleaza de la inceputul lunii decembrie si in Germania, Cehia, Polonia
Marti, 06 Decembrie 2005
Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Steve Rivkin, autorul cartii cu acelasi nume si coautor cu Jack Trout, al unor carti de renume in marketing este invitat pe 13 decembrie la conferinta "The Making of a Name" organizata de IAA
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
Sambata, 03 Septembrie 2005
Graffiti BBDO si Dacia au premiat "Respectarea vitezei legale la volan" cu o participare la festivalul Golden Drum 2005 - marele premiu al concursului de creatie publicitara "Drum catre Golden Drum 2005" si o luna de practica in agentia de publicitate
Joi, 25 August 2005
Campania de relansare consta intr-o serie de machete de presa inserate in reviste pentru mame si intr-o actiune de direct marketing
Marti, 26 Aprilie 2005
Dupa Ursus si Keller, consultantul de branding si design a redesenat brandul CBR pentru a transmite un raport optim intre mesajul brandului si elementele care ii transmit valorile
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: