Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 12 Octombrie 2006
Prima participare la vreun festival si primul premiu, pentru agentia Papaya: Cel mai bun spot TV la bauturi alcoolice, Silver Drum la Golden Drum 2006 pentru Kreskova, deschide filmul AdPlayers, īn serial "Ati fost sau n-ati fost, la festivaluri"
Marti, 10 Octombrie 2006
Potrivit unor informatii si a unui clasament publicate īn revista Capital, citate de catre Publicis Romānia, compania condusa de Teddy Dumitrescu spune ca se afla pe locul 2 īn topul marilor agentii de publicitate din Romānia
Marti, 10 Octombrie 2006
Echipa Lowe Romānia a revenit īn Bucuresti victorioasa, spune agentia, dupa ce a adaugat īn palmaresul sau un trofeu Golden Watch pentru cea mai buna campanie DaKINO - si un trofeu Silver Drum pentru cel mai bun print din categorie - cu doua din printurile campaniei DaKINO
Luni, 09 Octombrie 2006
"Am pregatit pentru perioada care urmeaza proiecte deosebit de ambitioase, care presupun lansarea a cāte unui site pe luna, proiecte pentru a caror reusita am demarat colaborari cu jucatori impotanti pe piata web si media cum sunt Green Pixel si Starlink Media", a declarat Eveline Fabritius (foto), Managing Director Magnetique Marketing si Managing Partner, Splendid Media Interactive
Sambata, 07 Octombrie 2006
McCann Erickson Romānia a cāstigat vineri seara Golden Rose 2006 si totodata cel mai rāvnit trofeu la Golden Drum , acesta reprezentānd distinctia ce premiaza Agentia Anului la festivalul de publicitate din Slovenia, lasānd Leo Burnett Romānia, cāstigatoarea Golden Rose de anul trecut, sa se multumeasca doar cu Agentia Anului la AdOr
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si īn acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce īn prim-plan doua spoturi - Cina si Cāntareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Vineri, 06 Octombrie 2006
9 lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Radio, 3 īnscrieri finaliste fiind emise din Romānia si apartin McCann Erickson - 2 si Leo Burnett&Target SA -1
Vineri, 06 Octombrie 2006
21 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Outdoor, iar dintre acestea doar una este din Romānia si apartine TBWA Merlin
Vineri, 06 Octombrie 2006
27 de lucrari au intrat pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate Golden Drum, Sectiunea Presa Scrisa, 14 finaliste provenind din Romania: MCann Erickson 7 finaliste, Leo Burnett&Target SA, 4, Lowe & Partners 2 si gmp - 1
Vineri, 06 Octombrie 2006
35 de lucrari au intrat, la sectiunea TV, pe lista scurta (shortlist) a festivalului de publicitate, 12 finaliste fiind din Romānia: McCann Erickson - cu 4 īnscrieri īn finala, gmp - 2, Mercury - 2, Gavrila si Asociatii 1, Lowe & Partners - 1, Odyssey - 1, Scala JWT Publicitate - 1
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a cāstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas Impossible Field urmānd premiului Euro Gold Effie Impossible is Nothing cāstigat īn urma cu un an
Joi, 05 Octombrie 2006
Iulian Trasa (foto) cel care a fondat revista imagoo, a ales un post de marketing, destul de legat de piata de publicitate, mai ales de cea outdoor indoor, la Cocor, conducerea portalului de imagine si comunicare fiind asigurata de Marius Pahomi, Business Development Manager CEE, Vodanet Media, si unul din initiatorii IAB Romānia
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punānd īn aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
Miercuri, 04 Octombrie 2006
McCann Erickson a cāstigat trei Golden Watch la Golden Drum 2006, premii care recompenseaza categoria Campanii din cadrul festivalul de publicitate
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se īngramadesc la trofele Internetics īn cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
Luni, 02 Octombrie 2006
McCann Erickson, Lowe&Partners si TBWA\Merlin au plecat cu medalii de bronz de la editia din acest an a competitiei International Advertising Awards din cadrul New York Festivals
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" īn curtea Televiziunii Romāne, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Automobile Bavaria a organizat īmpreuna cu BtB Advertising, pentru a patra oara consecutiv, competitia nationala BMW Golf Cup International, una din marile linii care directioneaza implicarea BMW īn organizarea si sponsorizarea de evenimente sportive, printre care se numara golful, yachting-ul si motociclismul
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: