Rezultatele cautarii dupa : "2"
Ordonare dupa: data / relevanta  
3 oameni noi la The Practice
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de relatii publice are trei oameni noi de PR: Ruxandra Vasilescu (21) / PR Executive,  Oana Bulexa (26) si Alexandru Filip (25) - Consultanti PR.
Saatchi & Saatchi X asigura penetrarea Chio Chips
Miercuri, 21 Februarie 2007
Agentia de publicitate a conceput o campanie bazata pe ideea de � potrivire �, pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru �ntreg portofoliul de produse Chio Chips, "care sa sustina pe de-o parte v�nzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului �ntr-un numar c�t mai mare de magazine"
Starlink desfunda campania Bixtonim
Luni, 19 Februarie 2007
Stefan Voloaca (foto)- Creative Director la Starlink � spune, pentru AdPlayers, ca "Spotul Bixtonim cu instructorul de miros este un remediu eficient �mpotriva atitudinilor "�nfundate" "
PR, GMP
GMP a concesionat Apa Nova
Duminca, 18 Februarie 2007
Apa Nova - concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apa si de canalizare din Bucuresti, a ales agentia GMP ca partener in dezvoltarea comunicarii externe pentru urmatorii 2 ani, in urma unei licitatii publice si vizeaza comunicarea integrata ATL, BTL si PR
OMD si Starcom Media Vest, �n fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar �n topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
The Practice spune ca a c�stigat  1 client la fiecare 5 zile
Vineri, 16 Februarie 2007
"�n cele 55 de zile lucratoare pe care le-am parcurs de la deschiderea companiei si p�na azi, am c�stigat �ncrederea a 11 clienti, branduri mari locale si internationale cu care avem deja activitati �n derulare", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice, compania de PR �nfiintata de Gabriela Lungu, Ioana si Stefan Iordache
C�t costa secretul Tarifelor de Publicitate TV?
Vineri, 16 Februarie 2007
Pentru a afla c�ti bani din publicitate fac televiziunile la sf�rsitul lunii, piata de media si publicitate va plati �n 4 ani peste 8 milioane de EUR (2 milioane EUR pe an), suma care reprezinta costurile realizarii Studiului National de Masurare a Audientelor TV (SNMATV):  21,2 mil RON (aprox 6,3 mil EUR, estimare AdPlayers) si 1,8 mil EUR si 
Mihail V�rtosu poate dezvolta si alte proiecte pe cont propriu
Joi, 15 Februarie 2007
"Aranjamentul meu contractual cu Grey Global Group lasa deschisa posibilitatea dezvoltarii altor proiecte, pe cont propriu", a afirmat pentru AdPlayers, fondatorul Grey Rom�nia si fostul sef al Grey �n Balcani, acum Strategic Advisor, Grey Global Group Balcans
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara �n perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei �nregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezent�nd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP av�ndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
PR, TV
Buget de 500.000 EUR pentru comunicarea iNES IPTV
Marti, 13 Februarie 2007
"Anul acesta comunicarea se va extinde din zona ATL (presa centrala si reviste glossy, panotaj, campanie radio) catre zona de PR si publicitate online", a mai declarat, pentru AdPlayers, Radu Rusu, IPTV Divisions Operation
C�stigatorii AdPrint 2007
Luni, 12 Februarie 2007
"Comparativ cu editia trecuta, festivalul a reunit participanti mai buni si mai multi si a reusit sa ridice standardele, at�t �n ceea ce priveste seminariile, c�t si petrecerile", a spus Andrei Bortun, Presedinte la Millenium Communication
Intra AdPrint �n razboiul agentiilor?
Luni, 12 Februarie 2007
Festivalul echipelor de creatie a anuntat pe lista c�stigatorilor numele agentiilor, d�nd nastere mai multor �ntrebari
Adrian Botan (McCann Erickson): AdPrintul este un ultim test �nainte de Cannes
Luni, 12 Februarie 2007
"AdPrintul este un ultim test �nainte de Cannes si o ocazie de a publiciza cele mai bune lucrari", spune Adrian Botan, Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est, McCann Erickson
BlackBerry 3G, sent from my McCann
Luni, 12 Februarie 2007
Pentru promovarea primei solutii BlackBerry 3G �n Romania, Vodafone colaboreaza cu agentia McCann Erickson, spun oficialii de relatii publice, campania incluz�nd o serie de canale de comunicare precum: print, internet, direct mail, reteaua de magazine din tara
Webstyler a c�stigat EFFIE, de la Millenium Communication
Vineri, 09 Februarie 2007
Agentia Webstyler a lansat www.effie.ro, noul site al EFFIE Awards Rom�nia, dupa ce a c�stigat proiectul de la Millenium Communications: "Am fost contactati de agentia Millenium, care se ocupa de organizarea festivalului, pentru a dezvolta acest site", Bogdan Nitu, Director General la Webstyler
IAA Rom�nia si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Rom�nia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Rom�nia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe l�nga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"
Flamingo, lider pe piata calculatoarelor din Rom�nia, �n 2006
Joi, 08 Februarie 2007
Jiri Rizek, CEO Flamingo Group estimeza ca anul 2007 "va aduce o crestere a v�nzarilor de calculatoare la nivelul �ntregii piete, acestea ating�nd un total de 700 000 de unitati"
Romtelecom a dat Beetle cu ClickNet
Marti, 06 Februarie 2007
�n concursul pentru marele premiu oferit de Romtelecom, din cadrul promotiei ClickNet Bonus, au intrat toti utilizatorii ClickNet Start care au navigat pe Internet un numar de cel putin 100 de ore
Bergenbier are lift Neconventional
Marti, 06 Februarie 2007
"Un proiect neconventional pornit din credinta ca barbatii Bergenbier sunt nu numai inteligenti, ci si descurcareti",  afirma, pentru AdPlayers, Stefan Teodorescu, Senior Brand Manager Bergenbier