Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 19 Ianuarie 2007
Agentia de consultanta Selenis anunta ca, lansat în urma cu 9 luni, programul de comunicare gazduieste 42 de studii de caz si profilurile a 23 de mari companii implicate în proiecte de responsabilitate sociala
Luni, 15 Ianuarie 2007
"Urmarim înfiintarea Brand Management Ungaria(la Budapesta) si Cehia( la Praga)", mai spune Laurentiu Jinga (foto), Director General al companiei de indoor, care estimeaza în anul 2007 pentru compania din România o cifra de afaceri de 1 mil. Euro, în crestere cu 35% fata de anul trecut
Joi, 11 Ianuarie 2007
Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de minim 25% si în 2007, a mai declarat pentru AdPlayers, Maria Tudor, Director Executiv la Zenith Media, singura agentie care a obtinut rating A (Bun) în cel mai recent raport Vitality Report RECMA - Pitches&Moves ce refleca performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta în licitatii
Marti, 19 Decembrie 2006
Rachad El Jisr (foto), Publisher la BMG, afirma pentru AdPlayers ca "pentru prima data s-a calculat valoarea în bani a celor mai bine cotate brandurilor locale, evaluare bazata pe o cercetare de piata de amploare realizata împreuna cu D&D Research, la care au fost intervievate aproximativ 10.000 de persoane - si un algoritm de calcul realizat alaturi de Brandient"
Joi, 07 Septembrie 2006
Din august, Western Union România trimite pe piata noua campanie si noul spot, a carei realizare este semnata de Western Union Turcia si Leo Burnett Londra, implementarea locala fiind în grija Leo Burnett Romania si Starcom
Marti, 05 Septembrie 2006
Agentia Selenis va comunica online politica si proiectele de responsabilitate sociala ale Carpatcement Holding, companie care a investit în România câte 300.000 EUR în 2004 si 2005, platforma de comunicare online urmând sa fie lansata la finalul lui septembrie
Miercuri, 19 Iulie 2006
Cu o experienta pe piata romaneasca de software de gestiune si contabilitate inca din 1991 si peste 20 000 de clienti, CIEL Romania a ales agentia de consultanta in comunicare online sa comunice un program de premii adresat tinerilor antreprenori, pe care compania il va lansa la sfarsitul lunii iulie
Joi, 22 Iunie 2006
Pentru bugetul editiei din acest an al turneului ce depaseste 30.000 EUR si care pune in joc premii de 10.000 EUR, au cotizat McCann Erickson si BRD - sponsori principali, alaturi de Coca-Cola si Aylex Group -sponsori de servicii
Luni, 22 Mai 2006
Cele 24 de premii Ad’Or 2006 au plecat la Leo Burnett & Target - 6 premii inclusiv Agentia Anului, Graffiti BBDO – 5 premii, GMP – 5, Mercury Promotions – 2, Lowe & Partners – 2, Saatchi & Saatchi – 2, ADDV Euro Rscg – 1, GAV Scholz&Friends - 1
Luni, 22 Mai 2006
Cele 22 lucrari inscrise la sectiunile CAMPANIA ANULUI (A), Cel mai bun SPOT TV (B), Cel mai bun PRINT (C), Cel mai bun OUTDOOR (D), Cel mai bun RADIO (E) din cele 305 inscrieri inregistrate, in total, la Ad’Or 2006
Vineri, 12 Mai 2006
Nu mai putin de 950 de studenti din toata tara au participat la preselectiile Olimpiadelor Comunicarii, din care s-au calificat in finala doar 225
Luni, 17 Aprilie 2006
In urma parteneriatului de vanzare a publicitatii dintre Arbomedia si Monopoly Media, 1.045 de ecrane amplasate in spatii publice sunt integrate in sistemul de vanzare de televiziune al regiei conduse Serban Ciusca (foto)
Miercuri, 12 Aprilie 2006
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Miercuri, 05 Aprilie 2006
La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO, PRO Tv, Business Magazin, Leo Burnett
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG, Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
Luni, 20 Februarie 2006
Loredana Caradimu (foto)- Account Director de la OgilvyOne Romania, Dinu Gojan- Senior Art Director de la Ogilvy & Mather si Anamaria Porupca- Senior Art Director de la OgilvyOne si 141 Romania se alatura grupului de comunicare condus de Manuela Necula
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de BTL se ocupa de evenimentele de deschidere ale hipermarketurilor Kaufland, retea care, dupa intrarea pe piata romaneasca din 13 octombrie ( Bucuresti), a mai deschis magazine la Ramnicu Valcea, Ploiesti si Alba Iulia
Luni, 10 Octombrie 2005
Campania pentru programul de economisire - creditare de la BRD se deruleaza prin agentia de media ZenithMedia si contine un spot de 35 sec si doua cut-uri de 20 si 15 secunde, print si POSM in sucursalele bancii
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: