Rezultatele cautarii dupa : "Bradut Florescu"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Uitati de publicitate cu celebritati. 30% dintre consumatori sunt influentati de un blogger.
Miercuri, 30 Martie 2016
 Mai mult de 30% dintre americani sunt mai degraba influentati de un blogger care nu este neaparat celebru, decat de o celebritate, arata un studiu desfasurat pe 14.000 de subiecti adulti americani.
Un bilet de avion pentru o fotografie cu cer frumos. Tedoo cu Brad Florescu in Thailanda.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
In doar cateva ore de la start, fondatorului platformei de calatorii tedoo.ro, Bradut Florescu, cunoscutul creativ si om de publicitate, a adunat deja  pentru concurs peste 150 de aplicanti

 

Cocco Aventura cu Bradut Florescu si comunicare Activ Ad, Kubis, Mindshare si Image PR
Marti, 08 Iulie 2014
 Coccolino Sensations a devenit Coccolino Creations. Miscarea marcii de la Unilever SCE este insotia de o comunicare in parteneriat cu tedoo, site-ul de calatorii care il insoteste pretutindeni pe Bradut Florescu

Ocolul Thailandei in 6 saptamani, cu 1.500-2.000 EUR
Vineri, 12 Martie 2010
 Daca Ministerul Turismului din Romania
7 site-uri noi in Reteaua AdEvolution
Joi, 04 Martie 2010
 In reteaua online a companiei conduse de Val Voicu au intrat Diseara.ro,  Auto-bild.ro, Auto-Motor-si-sport, CeiMici.ro, Kids-Shop.ro,...
Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult, si nu ramai cu nimic, Bradut Florescu, din Thailanda
Joi, 15 Octombrie 2009
 „Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”
Dupa ce l-a “ales Creative Director, Mirela Angelescu (MD, DDB) l-a luat pe Theodor Sandu si in vacanta de sarbatori
Miercuri, 07 Ianuarie 2009
 “A fost pe o lista scurta si l-am vazut impreuna cu Angelos (Coursoumis n.r CEO DDB). Dupa ce am vazut mai multi oameni, in final ne-am hotarat ca mixul pe care il ofera...
DDB Bucharest a pierdut Kanal D
Marti, 16 Decembrie 2008
 Plecarea Kanal D, un cont cuprins intre 200.000 si 300.000 eur in portofoliul agentiei, urmeaza unei alte pierderi de portofoliu a agentiei - contul Alpha Bank
Bradut Florescu, fost Creative Director DDB, este Communication Strategy Director la Realitatea Catavencu
Luni, 15 Decembrie 2008
 Fostul Creative Director DDB Bucharest este de cateva zile Director de Strategie de Comunicare la televiziunile din grupul Realitatea Catavencu
Theodor Sandu va fi noul Creative Director DDB
Marti, 28 Octombrie 2008

Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett

Cel mai vechi om din DDB ia o pauza publicitara
Vineri, 24 Octombrie 2008

„DDB e agentia mea de suflet, am lucrat aici de 3 ori din 96 si pana azi” Bradut Florescu, la plecarea din agentie

Creative Directorul DDB, Bradut Florescu demisioneaza din publicitate
Joi, 23 Octombrie 2008
Cu 15 ani de media si comunicare, el va parasi agentia DDB Bucuresti si, potrivit unor surse apropiate, inclusiv publicitatea
Golden Drum, banii inapoi!
Miercuri, 08 Octombrie 2008
Golden Drum jurizeaza cu „un om care nu a fost niciodata implicat in procesul creativ” dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Ema Prisca - Creative Director, Graffiti BBDO, si...
Chimistii de la Dufa (Next) au dansat dupa cum au cantat lautarii de la Volkswagen (DDB)?
Marti, 12 August 2008

Exista asemanari intre ideea creativa a spotului Dufa semnat de Next si cea a germanilor de la DDB pentru Volkswagen?

''Exista un comitet care controleaza etica in publicitatea romaneasca?'' Bradut Florescu (DDB) - AdPlayersCritic RAC - Cava D’Oro
Miercuri, 07 Mai 2008

Dupa decizia Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) legata de primul spot Cava D’Oro, AdPlayersCritic culege cateva opinii ale unor oameni de publicitate

AdPlayersCRITIC: Viral Lowe, cu Bradut Florescu (DDB): ''Cei care au trimis clipul pe mail si-au asumat riscul ca limbajul continut in clip sa ofenseze o parte dintre destinatari''
Miercuri, 09 Aprilie 2008

„Daca e normal sa spunem sau nu “p..la”, “p..zda” sau “f..t” intr-un clip pe care-l trimitem prietenilor, cunoscutilor sau partenerilor nostri? Cred ca numai destinatarii pot judeca asta”, a mai spus Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest, despre filmele viralului semnat de...

Castigatorii Internetics 2007
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Opinii Internetics: Bradut Florescu, DDB
Vineri, 02 Noiembrie 2007
“Internetics va fi mai important ca AdOr-ul peste 5 ani, cand va aparea iAd’Or si il va castiga iLeo”, a afirmat pentru AdPlayers, Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucuresti
DDB suteaza la firul ierbii pentru Kanal Derby
Joi, 26 Iulie 2007
"Este o campanie la firul ierbii, care pregateste microbistii pentru marile meciuri Liga I la Kanal D", a declarat pentru AdPlayers Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucharest si strategul campaniei Kanal D ce ruleaza sub conceptul “Kanal D. Kanal Derby”
'Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor'
Miercuri, 20 Iunie 2007
"Sa redevina un festival al publicitatii, al Ad-ului, al reclamelor, pentru ca, in momentul de fata, dupa ce se termina AdOr-ul nu raman in urma lui reclame. Raman numai agentii! El este, prin urmare, un festival de agentii si nu un festival de publicitate si asta-i marea lui problema", mai spune directorul executiv  DDB Bucuresti despre festivalul autohton
1 2 »