Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 15 Noiembrie 2022
Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Miercuri, 31 August 2022
In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Marti, 12 Iulie 2022
Alexa Radulescu, Managing Partner Infinity for Home: ,,Ne spun ce dorinte si nevoi au si gasim impreuna o solutie potrivita, pentru ca ne dorim sa schimbam putin perceptia asupra faptului ca o colaborare cu un designer sau...
Luni, 20 Iunie 2022
Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
Miercuri, 13 Aprilie 2022
Corina Vasile, Director Comunicare si Sustenabilitate Raiffeisen Bank Romania: "Via Transilvanica face istorie fara indoiala. Mii de oameni si de comunitati se schimba pe parcursul acestui drum. Este ceea ce ne-am gandit si ne-am propus de la inceputul acestui proiect unic cu partenerii nostri de la Tasuleasa...
Luni, 11 Aprilie 2022
Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
Luni, 04 Aprilie 2022
Irina Pencea, in calitate de Co-fondator si CEO, isi va pastra atributiile de business development, in timp ce Valentin Suciu, Co-fondator si Partner, impreuna cu Andreea Ghenoiu, Creative Partner, vor superviza in continuare intreaga activitate de creatie a agentiei
Joi, 18 Noiembrie 2021
„Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de...
Vineri, 17 Septembrie 2021
„In realizarea Barometrului de Influenta in social media, am pornit de la o serie de nevoi concrete: lipsa unui instrument care sa masoare puterea de persuasiune a influencer-ilor romani si identificarea atributelor care determina influenta, impreuna cu variatiile acestora in functie de varsta comunitatilor...
8 din 10 romani declara ca isi colecteaza gunoiul menajer selectiv. Studiu Reveal Marketing Research
Vineri, 10 Septembrie 2021
53% dintre respondentii cu varsta cuprinsa intre 25 si 34 ani declara ca folosesc in cea mai mare parte a timpului metode de transport ecologice
Vineri, 27 August 2021
Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Marti, 24 August 2021
Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
Marti, 24 August 2021
Detinuta de Ana Nicolau & Radu Nicolau, doi antreprenori din zona editoriala si de tehnologie, si este dezvoltata in parteneriat cu Beat Technology, printre editurile partenere ale platformei Echo, ale caror carti pot fi ascultate in format audiobook se numara Trei, Curtea Veche, Nemira, Humanitas, Publica,...
Miercuri, 11 August 2021
Compania vine in sprijinul celor interesati cu orientare si ghidare profesionala prin Future Jobs Finder si acces gratuit la peste 650 de cursuri online pe platforma Udemy, la care adauga si 2 luni de gratuitate urmate de o reducere de 10% la abonamentele de servicii medicale pentru adulti si copii oferite de...
Marti, 08 Iunie 2021
,,Certificarea ISO 50001: 2018 reprezinta inca un reper important in eforturile noastre de a ajunge la o amprenta de carbon „net zero” pana in 2040 si reflecta munca indelungata, consecventa si determinarea echipei Vodafone pentru a eficientiza cat mai mult consumul de energie electrica”, a...
Miercuri, 21 Aprilie 2021
Superscrierea Anului, premiu in valoare de 1500 de euro (sustinut de BRD), a revenit seriei de reportaje „Apa de baut”, realizate de Alex Nedea si David Muntean pentru Recorder. Premiul Superscrierea Cititorilor, in valoare de 1200 de euro, votat si sustinut financiar de cititori, a mers catre...
Luni, 01 Martie 2021
„Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
Vineri, 26 Februarie 2021
La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Joi, 25 Februarie 2021
Un nou raport, Digitalizarea: o oportunitate pentru Europa, arata cum cresterea gradului de digitalizare a serviciilor si lanturilor valorice in Europa in urmatorii sase ani ar putea determina un avans al PIB-ului pe cap de locuitor al Romaniei cu 16,48% si al productivitatii cu 16,70%, anunta Vodafone.
Vineri, 19 Februarie 2021
In urma punctajului cumulat pentru toate lucrarile inscrise de-a lungul anului, DDB Romania obtine locul 2 in topul Agentiilor.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: