Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Portofoliul Catavencu ajunge la 14 branduri de presa scrisa si online, structurate pe diviziile: quality (Cotidianul, Academia Catavencu, Idei în Dialog, Le Monde Diplomatique, IQads), business (Bilant, Investitii si Profit (I&P)), reviste pentru femei (Tabu, J’adore, Superbebe), ghiduri de timp liber (reteaua 24 FUN) si publicatii de interes special (Bucataria pentru Toti, Aventuri la...
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamâna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Vineri, 23 Iunie 2006
Orlando Nicoara, General Manager, NetBridge - "cea mai puternica companie de pe internetul romanesc" si al "celei mai mari agentii de publicitate online" –Boom.ro, si-a dat aseara demisia din toate functiile detinute in companie, dupa 5 ani de activitate, interimatul fiind asigurat, pana la noi decizii, de Cristian Petriceanu, ex-Managing Director, TBWA Bucuresti
Luni, 27 Martie 2006
Topul castigatorilor EFFIE Awards Romania 2005 in viziunea AdPlayers si cele 69 de campanii inscrise in festival considerate eficiente de catre agentii si investitorii in publicitate, conform catalogului competitiei
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Luni, 20 Februarie 2006
Managing Partner la "cea mai mare regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing din Romania", Budes a afirmat legat de revenirea la vechiul nume al companiei ca "Splendid Media Zece a fost un brand utilizat pentru a comunica fuziunea cu Media Zece"
Joi, 15 Decembrie 2005
Agentia de publicitate online Boom vinde ProMotor.ro, ProTvMagazin.ro, BusinessMgazin.ro , reteaua de locale PubliMedia, 7plus.ro , precum si B24fun.ro, Tabu.ro, Superbebe.ro, Avp.ro (Aventuri la pescuit) si BpT.ro (Bucataria pt toti)
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
Joi, 29 Septembrie 2005
Agentia de publicitate online administreaza exclusiv spatiul online pentru revista Academia Catavencu, ziarul Cotidianul, saptamanalul B 24 FUN, site-ul Radio Guerilla, revista ID - Idei in Dialog, revistele lunare Tabu, Superbebe, Aventuri la pescuit si Bucataria pentru toti
Miercuri, 24 August 2005
Roxana Cristea s-a alaturat echipei de vanzari in functia de Senior Print Sales Manager dupa ce s-a ocupat de publicitatea Apropo TV la Publimedia International
Joi, 28 Iulie 2005
Implementata cu Frontline Marketing, campania diviziei Domestic Appliances & Personal Care (DAP) pentru robotii de bucatarie din gama Cucina se desfasoara in 400 de magazine
Joi, 28 Iulie 2005
Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
Joi, 28 Iulie 2005
Consumatorii pot intalni la Mamaia stilul italian al berii Peroni, fashion, un Yacht si multa muzica
Joi, 09 Iunie 2005
Pe langa "Dulceturi si deserturi din fructe" editorul mai pregateste in seria Carticica Practica aparitiile "Slabeste cu mine" pe 15 iulie si "Camara ta bogata" pe 25 august
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: