Rezultatele cautarii dupa : "B1"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Campania electorala la radio si TV: 31 oct – 29 nov
Marti, 30 Septembrie 2008
Consiliul National al Audioviziualului (CNA) a reglementat campania electorala care, pentru posturile de radio si de televiziune, incepe in ziua de 31 octombrie 2008, ora 0,00, si se...
The Money Channel lanseaza emisiunea de media & advertising AdCouture
Luni, 22 Septembrie 2008

Prezentata saptamanal de Serban Ciusca, emisiunea va fi difuzata incepand de astazi, 22 septembrie, in fiecare luni seara, de la 23.00, prima editie avandu-i ca invitati pe Teddy Dumitrescu (Publicis Romania) si Stefan Iordache (Leo Burnett)

White Image vrea 300.000 EUR din email marketing
Vineri, 22 August 2008
Compania a inregistrat numai in prima jumatate a anului in curs 150.000 EUR, cu 30 % mai mult decat pe intreg anul 2007
Fetele de la 'Spalatoria de barbati' Axe au vrajit sub presiune 500 de reprezentanti ai sexului tare
Luni, 07 Iulie 2008
Sexi-spalatoresele au folosit la Bestfest 7.000 de litri de apa si 250 de geluri de dus Axe
64% dintre cei care au urmarit alegerile la Cluj, au ales Realitatea TV
Marti, 01 Iulie 2008

Din cei 60% dintre clujeni care au urmarit pe 1 iunie sondajele de opinie si discutiile electorale la TV, un procent de 64% au preferat Realitatea TV

SPM Indoor Division incheie prima jumatate a anului cu 450.000 EUR din publicitatea in mall-uri
Vineri, 20 Iunie 2008
Compania vrea 1,3 Milioane EUR pana la sfarsitul lui 2008, dintr-o piata de publicitate indoor in mall-uri estimata la 4 Milioane EUR
Varf de audienta de 606.000 telespectatori la Realitatea TV pe Alegeri Locale
Luni, 16 Iunie 2008

Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...

CNA: 195 de posturi TV si radio in campania electorala
Joi, 12 Iunie 2008

195 de radiodifuzori: 93 de televiziuni centrale si locale, 36 de televiziuni prin cablu si 66 de posturi de radio s-au angajat in campania electorala

 

Tempo lanseaza compania de strategie de comunicare si branding Brand Motion
Miercuri, 11 Iunie 2008

Noua companie are ca managing partner pe Mihaela Stanoiu, ex Bigger

Mediafax intra cu 1,5 Milioane EUR pe piata din Cehia
Miercuri, 11 Iunie 2008

Redactor sef este Martin Švehlák, iar Director General al Mediafax Cehia este Mihai Predescu, fost redactor sef la Stirile Pro TV intre 1996 si 2001, iar apoi producator general la Pro TV, pana in 2004.

11 agentii de media au sefi noi, in mai putin de 4 ani
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Business Standard: Nascuti pentru afaceri, la Addict Advertising
Miercuri, 04 Iunie 2008

"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine

Larisa Toader paraseste pozitia de PR Director Bigger Group
Luni, 02 Iunie 2008

„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

Castigatorii Effie Awards Romania 2008
Joi, 15 Mai 2008

Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008

Bigger Group intra pe piata din Bulgaria
Joi, 08 Mai 2008
"Am decis sa intram pe piata din Bulgaria printr-un parteneriat cu una dintre cele mai creative agentii de publicitate locale independente, VPR Advertising”, afirma Marcel Straut, seful companiei
Dansez pentru tine (Pro TV) - varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata, pe public urban
Marti, 15 Aprilie 2008

Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata

Adrian Sarbu a ocupat cu Pro Tv si Acasa primele doua locuri pe femei 15-49 ani, urban
Vineri, 11 Aprilie 2008
Posturile au avut, in martie, cote de piata de 14,2% - Pro TV si respectiv 13.7%  -ACASA, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani,
Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Pe 1 Aprilie, 'Inima de tigan' (Acasa TV) a batut 'Din Dragoste' (Antena 1) pe publicul feminin 15-49 ani
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...