Difuzat de ProTV, meciul de handbal Oltchim-Gyor a fost urmarit in momentul de maxima audienta inregistrat la orele 18.46 de aproape 2 milioane de telespectatori din intreaga tara.
Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Cu pagini si titluri „clonate” din alte publicatii online, site-urile FindNews, FreeNews, Pescurt vand publicitate la banci precum RBS Bank, Banca Transilvania, CEC Bank sau la Google AdSense
Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum
Cu varf de audienta de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, pe 1 iunie postul a inregistrat cu ”Inima de tigan- Marele final” intre 20.00- 24.00, cele mai urmarite 4 ore ACASA, din ultimii 6 ani