Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 12 Aprilie 2024
Campanie pentru normalizarea sustinerii femeilor in fotbal atunci si acum, semnata de Nationala Feminina de Fotbal.
Marti, 22 Iunie 2021
Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
Marti, 08 Octombrie 2019
Luna septembrie a Top 3 ADC aduna - in categoriile Digital, TV si Experiential/BTL - 15 proiecte si 10 agentii castigatoare. Toamna aduce, astfel, campanii diverse, despre inceperea scolii, noutati in the food corner, pariuri si meme-uri, dar si idei de viitor,...
Marti, 24 Septembrie 2019
Tutorii noii generatii de studenti sunt Adrian Preda – Creative Director FriendsTBWA, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun, Claudiu Dobrita – Creative Director McCann PR, Laura Nedelschi – Independent Creative Director,...
Marti, 18 Iunie 2019
Lucrarile lor au fost evaluate de catre un board format din unii dintre cei mai buni directori de creatie din Romania. Board-ul de tutori al editiei 2019 a fost format din: Adrian Preda, Andrei Tripsa, Catalin Rusu, Laura Nedelschi, Liviu Turcanu, Radu Pilat, Șerban Alexandrescu si Stefan Vasilachi.
Vineri, 01 Iunie 2018
Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Vineri, 17 Februarie 2012
Iulian Puiu: „Dupa ce vezi reclama, parca si auzi: „Farmacia inimii Catenaaaaaaaaa!", Francisc Varga: „Un spot gandit si scris la betie de niste baieti din conducerea Clientului”, Andrei Tripsa: „Spotul este atat de prost si fara nimic coerent incat nu stii ce sa zici, pe cuvant”
Luni, 14 Iunie 2010
Campania Guerrilla, descalificata dintr-o eroare stupida de inscriere.
Marti, 30 Martie 2010
Preview AdPlayersTV, disponibil din 31martie in AdPlayers, cu Claudiu Dobrita ( Grey Bucharest), Adrian Preda (Tempo Advertising), Andrei Tripsa ( Propaganda ) si Mihai Gongu...
Duminca, 28 Martie 2010
Prezidat de Brian Fraser, Executive Creative Director McCann Erickson London, juriul AdPrint 2010 a acordat cinci trofee de aur si cate sase de argint si bronz, intr-o competitie in care s-au inscris 58 de agentii, cu un total de 318 lucrari:
Marti, 15 Septembrie 2009
Adrian Tuluca, Managing Director & Andrei Tripsa, Creative Director, Propaganda, agentie participanta si premiata la ADOR 2009 (4 trofee)
Marti, 03 Martie 2009
Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda, spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media
Luni, 27 Octombrie 2008
Castigatorii competitiei sunt anuntati astazi intr-o ceremonie online, pe adresa cresta-awards.com
Vineri, 01 August 2008
Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Miercuri, 01 August 2007
Cresta Awards are pe lista finalistilor din Romania 3 lucrari de la McCann si 2 de la GMP
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Luni, 27 Noiembrie 2006
Campania de Craciun pentru Vodafone transpune mesajul brandului "Traieste fiecare clipa" în contextul sarbatorilor de iarna, spune agentia, fiind declinata în spoturile "Disco" & "The town square", executii print, outdoor, radio, stickere si web
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
Miercuri, 09 Noiembrie 2005
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: