Rezultatele cautarii dupa : "Albalact"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Incepe scoala pentru Cannes. Start inscrierilor la The Alternative School / Semestrul Cannes 2020
Vineri, 07 Februarie 2020
Oamenii care activeaza in industriile comunicarii si sunt interesati sa-si imbunatateasca abilitatile strategice si creative, dar care aspira in acelasi timp la performanta internationala sunt invitati sa se alature.
Bugetul media Tnuva poate depasi 4 Mil. EUR pe an
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Cu un spot de 100.000 EUR, Publicis nu merge cu Symbol la service
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis Romānia, noua campanie semnata Publicis pentru  Renault Symbol īsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii īn service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Cristian Kit Paul (Brandient) jurizeaza la IDENTITY: BEST OF THE BEST 2007
Vineri, 26 Ianuarie 2007
Concursul international are drept scop premierea celor mai bune logo-uri, identitati de corporatie si de produs, platforme de brand si trademark-uri din lume si este organizat la Moscova, termenul limita de īnscriere a lucrarilor fiind 31 ianuarie
Cei 18 premianti care pot folosi timp de un an eticheta Votat Produsul Anului
Vineri, 19 Mai 2017
 Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
23 de oameni cu media de varsta de 65 de ani dintr-un catun, transformati de MRM // McCann in abasadori de brand cu peste 650.000 de vizualizari
Miercuri, 08 Mai 2019
 Vedetele din campania Tecsesti Vlogs au o medie de varsta de 65 de ani, insa au invatat deja cum se face un boomerang, cum se folosesc hashtag-urile sau cum se da tag in postari, iar continutul video pe care il incarca pe canalul lor de YouTube si pe celelalte platforme sociale a ajuns sa aiba peste 650.000 de...
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
MRM Romania desemnata Agentia Anului la Internetics 2020 pentru a 5-a oara. KFC, Clientul Anului pentru a 4-a oara
Marti, 20 Octombrie 2020
 Agentia a fost premiata cu 8 trofee, in total, inclusiv Grand Prix, un premiu special, 6 premii de aur si 3 nominalizari.
Sa n-ai afte-n gura. Ne-au cantat pacient si doctor: Aphtaplus si agentia Dualmind. Exclusiv adplayers.
Vineri, 14 Iulie 2017
 Cand intr-o campanie pe Internet si Radio, posturilor le-a placut asa tare spotul publicitar ca au sarit si cu ceva difuzari gratuite, " Sa n-ai afte-n gura" daca nu te intrebi ce le-a placut asa tare sa ofere spotul drept continut radio?
Cine a plecat acasa cu Premiile Piata ?
Luni, 31 Octombrie 2011

Cel mai bun produs nou, Cea mai eficienta promotie, Cel mai puternic brand, Cele mai moderne servicii de distributie si multe altele din peste 130 de companii care au inscris mai mult de 500 de candidaturi pentru cele 41 de trofee puse in joc de Premiile Piata 2011

 KFC Romania, McCann Worldgroup si UM Romania au castigat unicul premiu pentru Romania la festivalul Cannes Lions 2024
Marti, 16 Iulie 2024
 “Magistrala Poftei” a pus KFC Romania pe harta premiilor internationale si a adus brandului primul sau premiu Cannes Lions din istorie – un Leu de Bronz, in categoria Direct, si o nominalizare, in categoria Brand Experience & Activation.
Publicitate pe o aeronava in premiera inca din 2001. Inovatii in productie outdoor & indoor de zeci de milioane de euro din 1993. A&M International
Marti, 24 Mai 2016
Din 1993, compania a scos pe poarta peste 6 milioane de metri patrati de print digital si peste 50.000 de display-uri si proiecte complexe pana la decorarea unei aeronave Tarom cu tema 
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
« 1 2