Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 Octombrie 2006
Cea mai recenta promotie Rama are pasii condusi de agentia Brands&Bears, care spune ca toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac câte un CD cu cinci melodii reprezentând unul din cele opt ritmuri “pe care îti poti începe ziua"
Luni, 16 Octombrie 2006
Unul dintre fostii directorii de creatie de la D’Arcy si având 12 ani în industria de publicitate, Albert Nica va conduce activitatea creativa a întregului grup si va realiza o reorganizare din punct de vedere al structurii echipei din pozitia de Executive Creative Director
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Câstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis în doi în Spania, la Malaga"
Vineri, 06 Octombrie 2006
Conceptul si în acelasi timp sloganul "Vezi viata altfel" aduce în prim-plan doua spoturi - Cina si Cântareata, care pot fi vizionate pe principalele canale de televiziune
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Odata cu aparitia finalistilor din grupele Design si Art Direction (E), Interactive (F) si Film & TV Promo (H), festivalul Golden Drum nominalizeaza si primii finalisti români: TVR, cu 3 finaliste Film & TV Promo si McCann Erickson cu o finalista Film & TV Promo
Luni, 02 Octombrie 2006
Performanta celor 475 de înscrieri înregistrate în cadrul celor trei competitii - Internetics Web Promo, Internetics Web Space si Internetics Web Graphic, reprezinta un numar dublu fata de editia din 2005 si poate fi pusa inclusiv pe seama unei structurari mai clare a competitiei
Miercuri, 27 Septembrie 2006
Atelierul de comunicare neconventionala de la Headvertising a dat un eveniment "mamut" în curtea Televiziunii Române, spune agentia, pentru a comemora cinci decenii de televiziune nationala si lansarea noii grile
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata în colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata în perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii în valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, câstigi ce-i mai bun" si se desfasoara în media prin Universal McCann
Vineri, 15 Septembrie 2006
În cea mai recenta campanie lansata la începutul lunii septembrie pentru Bergebier , spotul Minitehnicus îsi propune, printr-o elaborata executie TV, spune agentia, sa readuca în atentia publicului avantajele ambalajului Q-Pack
Luni, 14 August 2006
Specializata în email marketing si solutii de loializare, White Image relanseaza newsletterul Altex sub denumirea de Clubul Preturilor Mici, compania condusa de Andrei Georgescu (foto) având ca tinta, în 2006, o cifra de afaceri peste 200.000 EUR
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Miercuri, 02 August 2006
Ieri au început înscrierile în festivalul digital autohton, în juriu fiind cooptati Catalin Marin, Bogdan Naumovici, Dragos Novac si Stefan Liute - pentru Web Promo, Mircea Turcan, Dragos Novac, Andrei Postoaca si Ion Puspurica, - pentru competitia Web Space si, pentru Web Graphic, Eric Jordan, Daniel Schutzsmith, Bogdan Naumovici, Catalin Marin, Mircea Turcan
Joi, 27 Iulie 2006
Dupa ce a câstigat pitch-ul initiat de compania P&G în urma cu o luna de zile, agentia condusa de Ileana Pescariu a oferit intregul suport de comunicare si organizare pentru cel mai recent eveniment P&G Beauty Club
Miercuri, 28 Iunie 2006
Cu un buget de "minim 65.000 EUR, (..) fara costurile campaniei de comunicare" dupa cum a declarat pentru AdPlayers, Andrei Bortun (foto), General Manager, Millenium Communications, festivalul comunicarii digitale Internetics 2006 a anuntat deja ca inscrierile sunt programate pentru perioada 15 iulie – 8 septembrie si ca lista sponsorilor este (inca) deschisa
Marti, 20 Iunie 2006
Estimarea ii apartine lui Orlando Nicoara, General Manager, netBridge – companie de publicitate online ce administreaza peste 1 milion de mailuri pe saptamana, care a demarat un parteneriat alaturi de compania specializata in email marketing si solutii de loializare - White Image
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Joi, 15 Iunie 2006
Brands & Bears a dat "o vena" de ajutor creativa pentru posterul "Fa un gest impotriva mortii! Doneaza sange!" pentru Ziua Internationala a Donarii de Sange (14 iunie)
Marti, 13 Iunie 2006
Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
Vineri, 26 Mai 2006
"Prima revista despre carti si lectura din Romania" este editata de "primul trust de presa culturala si de satira din Romania" dupa cum spune Mariana Blaga-Bodea (foto), General Manager, Satiricon - trust de presa care ii are ca actionari pe Dinu Patriciu si Mircea Dinescu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: