Nominalizatii in finala festivalului si Castigatorii Internetics 2008 , prezentati AdPlayersLIVE de la Gala de premiere a festivalului de comunicare online
Premiul pentru Publisher-ul Anului nu s-a acordat, Agentia Anului la Internetics 2008 este Webstyler, iar trofeul Webvertiserul anului a fost acordat la 2 companii - Coca-Cola Romania si L'Oreal Romania. Castigatorii Internetics Live ( Refresh pentru cititorii in timp real ai evenimentului )
Castigatorii competitiei sunt anuntati astazi intr-o ceremonie online, pe adresa cresta-awards.com
Agentia specializata in solutii de email marketing condusa de Andrei Georgescu va gestiona comunicarea prin email, dintre clienti si compania de vanzari directe Quelle
Conceptul campaniei se desfasoara intre intre „zahar dulce de tot” si „the dark side of sugar”
Teodor Cucu este noul Head of Strategy la GMP, care a preluat stafeta de la Mirela Angelescu,...
Agentia va asigura pentru portofoliul marcii Tchibo servicii de strategie, creatie, account handling, productie si DTP pentru proiectele dezvoltate pe piata locala.
White Image se va ocupa de trimiterea si scalarea emailurilor ING, gestionand aceasta componenta a comunicarii externe a companiei.
Director de creatie si partener la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes, Andrei Cohn va juriza la sectiunea Design & Art Direction
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine