Rezultatele cautarii dupa : "ALEXANDRA OLTEANU"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Stefan Iordache ramane Presedinte UAPR, iar Radu Florescu - Vicepresedinte, pentru umatorii 2 ani
Vineri, 10 Noiembrie 2017
Din  Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
IAA
I-a ales. Predoiu, Presedinte. Iavorschi, Olteanu, Nitu, Trandafir. Barsan, Ungar, Horhoianu, Baias, Antal si Enache in Consiliul IAA.
Vineri, 18 Martie 2016
 
IAA
Alegeri la IAA 2016. Multi veniti, putini chemati: 11. Exclusiv adplayers.
Joi, 17 Martie 2016
 Maria Predoiu, P&G este propusa pentru Presedinte. Alti 10 membri si 3 cenzori vor fi alesi de la clienti, agentii si media.
Licitatia de media Altex. 1,5-2 Mil. EUR la Initiative.
Miercuri, 22 Februarie 2012
 Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost castigat de agentia Initiative in urma unei licitatii de comunicare recente
Ferrero continua cu grupul Lowe pe creatie, PR si digital
Luni, 09 Ianuarie 2012

Legat de contul de media Ferrero, Alexandra Olteanu, Managing Director Initiative, a declarat: “Dorim sa multumim Ferrero pentru colaborare si pentru proiectele frumoase pe care le-am facut impreuna in ultimii doi ani”

Bugetul de media Lidl: 1,5 – 2 Mil. EUR, la Initiative
Vineri, 04 Noiembrie 2011
 Contul a fost adjudecat in urma unei licitatii organizate in septembrie, iar prima campanie media Lidl in Romania  a debutat la inceputul lunii octombrie pe print si TV

Steve Dallas pleaca de la Initiative. Alexandra Olteanu va fi noul MD.
Joi, 25 August 2011

Steve Dallas isi incheie mandatul de MD la Initiative. Alexandra Olteanu va fi Managing Director al agentiei de media din 15 septembrie

- 3% pe Bursa Pietei Media in 2011: TV - 6%, Print - 8%, Radio - 5%, OOH - 10%, Internet +30%
Joi, 09 Iunie 2011
 Totalul investitiilor in media pe 2011 va scadea cu 3% comparativ cu anul trecut, dupa un 2010 in care piata de media a scazut cu 9% comparativ cu 2009, potrivit estimarilor studiului Media Fact Book realizat de agentia de media Initiative
Piata de media se prabuseste la 308 Milioane EUR, de la 339 Mil. EUR in 2009
Miercuri, 02 Iunie 2010

Conform Media Fact Book 2010, investitiile in Tv pentru acest an sunt estimate la 209 Mil. EUR, Print 27 Mil. EUR, Radio 23 Mil. EUR, OOH 35 Mil. EUR, Internet Cinema 14 Mil. EUR.

Initiative estimeaza o cifra de afaceri de 34-35 Mil. EUR, iar cu Brand Connection un pol media de 41-42 Mil. EUR
Luni, 19 Octombrie 2009
Cele doua agentii prezidate de Veronica Savanciuc estimeaza 41-42 Milioane EUR: Initiative 34-35 Mil.EUR  si Brand Connection 7-8 Milioane EUR
Pe o piata media de aproape 0,5 Mld. EUR in Romania, outdoor-ul ramane in continuare nemasurat
Joi, 19 Iulie 2007
"Mergem la client cu fotografii, cu harti ale zonei si imprejurimilor si cu un scoring propriu al locatiei", a declarat, pentru AdPlayers, Alexandra Olteanu, Buying Director la Inititative, vorbind cu regret ca, in Romania, in ciuda unor initiative punctuale, nu exista inca o audienta masurata pentru publicitatea exterioara