Interimatul la conducerea agentiei, care va avea un GM de la Atena, va fi asigurat de Alexia Anagnostopoulou, Director de Dezvoltare Regionala DDB South East Europe, incepand din 6 mai
Contactata de catre AdPlayers, Sorescu a confirmat demisia de la DDB Bucharest, insa a evitat sa faca vreun comentariu asupra deciziei
Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
„Playboy are un numar de 200.000 de cititori, in timp ce urmatorul titlu se situeaza la 108.000 de cititori (revista FHM citata in grafic n.r.)”, a afirmat, pentru AdPlayers, Elena Varnav - PR & Marketing Manager, la Attica Media Romania, citand date de audienta din SNA (Studiu National de Audienta), pe publicul...
„Cand dai ceva mai departe, ceva-ul ala te reprezinta: arati la ce razi, ce te impresioneaza, ce consideri frumos sau hidos. Viralul Lowe sta intr-o injuratura, nici macar una nemaiauzita”, mai este de parere Ema Prisca, Creative Director la Graffiti BBDO
„Internetul nu e o hazna si nici o joaca. Are acum o putere mult mai mare decat multe alte media si de aici oricine isi poate inchipui ce se poate intampla”, mai spune Cristian Manafu, Managing Partner la Evensys.
In urma unei licitatii pentru servicii de comunicare Grupul Financiar Carpatica a ales Bigger Group la care au mai participat alte 6 agentii
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a ales ieri si un nou Consiliu Director