Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Aprilie 2009
Compania de de PR condusa de Ioana Manoiu (foto) va oferi servicii de consultanta, media relations, reputation management si organizare de evenimente
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Marti, 14 Aprilie 2009
Oficialii companiei subliniaza ca nu au anulat licitatii nici in 2009 nici in 2008, insa nu au oferit niciun raspuns privind castigatorul unei licitatitii desfasurate in toamna...
Marti, 07 Aprilie 2009
Dupa ce ani de-a randul a fost unul dintre cei mai de temuti adversari ai pozitionarii agentiilor de design drept companii de branding, Brandient anunta pe vreme de criza, intr-un...
Luni, 06 Aprilie 2009
Dupa despartirea de fostul Director de Marketing al diviziei de produse de ingrijire personala si a locuintei, „Vineri, 03 Aprilie 2009
Valentin Oeru, Executive Director Trade Ads sustine ca, „pe intreg internetul romanesc, sunt generate in fiecare luna cateva sute de milioane de afisari”, si ca „daca s-ar incasa numai 1 euro per mia de afisari, sumele totale incasate ar depasi cu mult bugetele alocate in prezent”
Joi, 02 Aprilie 2009
Trei dintre cei patru sunt fostii DDB Bucharest Corin Chiriac - Senior Strategic Planner, Radu Glont, Patricia Arbanas, la care se adauga Veronica Ciacoveanu, fosta Lowe &...
Marti, 31 Martie 2009
Agentia fondata de Ioana Manoiu si Felix Tataru a castigat proiectul dupa o licitatie la care au mai participat Pleon Graffiti, The Practice si Ex Aequo
Luni, 30 Martie 2009
Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Miercuri, 25 Martie 2009
Compania de cercetare internationala in industria de marketing si comunicare RECMA investigheaza 1115 de jucatori cu activitate relevanta in industria interactiva, intergul raport...
Luni, 23 Martie 2009
Lansata pe piata americana la inceputul acestui an, tehnologia de imprimare digitala de mari dimensiuni HP Latex este destinata imprimarii unei varietati largi de lucrari cu...
Luni, 23 Martie 2009
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manger al agentiei de media
Vineri, 20 Martie 2009
Nicoleta Padure, managing director al agentiei afirma ca Bigger este singurul process pe rol de recuperare a restantelor agentiei de media
Miercuri, 18 Martie 2009
Laura Tampa, MD, Grey a fost membru in juriul sectiunii de media a festivalului regional
Miercuri, 11 Martie 2009
Estimata potrivit unor surse din piata la un volum de 40-45 Milioane EUR, miscarea consfinteste o alianta strategica pe piata de media intre Initiative si DRAFTFCB
Marti, 10 Martie 2009
Effie 2009 a dat start inscrierilor, iar comitetul de organizare al Effie 2009 isi rezerva dreptul sa schimbe categoria campaniilor inscrise in competitie sau excluderea unor campanii din concurs
Marti, 03 Martie 2009
Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda, spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media
Miercuri, 25 Februarie 2009
Cu o experienta de 12 ani in media, Svetlana Bulacu, noul Director Media Propaganda a coordonat in ultimii trei ani activitatea media la Cosmote (feb 2006-feb 2009), iar anterior a lucrat pentr Altex (2005) si MindShare Media (1997-2005)
Miercuri, 25 Februarie 2009
Carmen Andrei a plecat de la MediaMall la „Client”, Cocor Channel fiind unul dintre canalele media reprezentate de catre regia de vanzari pe piata romaneasca de media,...
Marti, 24 Februarie 2009
AdPlayers programeaza incepand din aceasta saptamana primul episod din telenovela "Sexy Publicitatea de Business" in care primii protagonisti, Domo, Banca Transilvania, UPC sau Vodafone, joaca in sexy-publicitatea premium sau de business, insa pentru o audienta cu tinta cat se poate de generalistaALTE CAUTARI
PUBLICITATE: