Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Marti, 06 Decembrie 2005
Patronat de Nadia Tataru - 90% ( General Manager ) si Felix Tataru - 10%, primul post de radio pentru copii emite in Bucuresti pe 99.3 FM si vinde publicitatea prin Splendid MediaZece
Vineri, 02 Decembrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv European acorda trei Bronz si un Argint Leo Burnett Romania, cate un Argint pentru McCann Erickson, Lowe & Partners si Mercury Promotions si cate un Bronz pentru Graffiti BBDO si Proximity Bucuresti
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Acordul Pan-European Jetix – ARBOmedia extinde parteneriatul de vanzari in Romania de la 1 ianuarie 2006, punand capat contractului de 6 ani cu Cable Direct
Miercuri, 16 Noiembrie 2005
Distribuit separat si impreuna cu revista Capital, Top 300 cei mai bogati romani a vandut publicitatea pe coperta cu un tarif lista ( rate card ) de 9000 EUR si pagina de publicitate cu 5000 EUR
Luni, 14 Noiembrie 2005
Compania lucreaza pe creatie Bergenbier cu Leo Burnett, Stella Artois cu Draft, Noroc cu Headvertising si Beck's cu McCann, pe conturile BTL Bergenbier, Stella si Beck's cu agentiile Punct, Momentum si Making Of, iar pe media cu Universal McCann
Marti, 08 Noiembrie 2005
Promotia Timisoreana "Premii adevarate pentru oameni adevarati" a fost construita cu agentiile Mercury Promotions (BTL), Lowe & Partners (ATL, activare BTL, PR) si Zenith Media (media)
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
Vineri, 14 Octombrie 2005
"Practic in bucatarie, campioana nationala la audienta, doboara si recordul CPT: 12 lei si 60 de bani" afirma reprezentantii editorului Practic in Bucatarie citand cifre de audienta din SNA
Joi, 13 Octombrie 2005
Cel mai important festival de publicitate exclusiv european a prelungit termenul de inscriere pana la 24 octombrie, raspunzand solicitarii AdPlayers de a lasa un ragaz publicitarilor romani solicitati de cel mai recent festival regional european si de lucrarile din agentii
Marti, 11 Octombrie 2005
Vorbind despre Agentia Anului la Golden Drum 2005, Bogdan Naumovici, Creative Director Leo Burnett CEE crede ca agentiile romanesti ar trebui sa invete din curba descendenta a publicitatii din Cehia si Polonia, unde in ultimii ani "agentiile isi exersau creativitatea doar pe muzee, gradini zoologice si campanii sociale"
Joi, 06 Octombrie 2005
Prima editie a festivalului ce are loc in perioada 5-9 octombrie la Bucuresti aduce atmosfera specifica Oktober Fest-ului de la Munchen - mancare traditionala germana, muzica si "legea germana a puritatii"
Marti, 04 Octombrie 2005
"Promotia "Traieste vara in alt ritm" a fost cea mai mare din Romania pana in acest moment, ca participare pe SMS" sustine Natalia Predut, Coca-Cola Romania Activation Manager
Vineri, 30 Septembrie 2005
Alaturi de sora vedetei, "Chit", Publicis Romania a filmat la Istambul al doilea spot, "la un an de la succesul inregistrat de primul spot Color Naturals"
Miercuri, 28 Septembrie 2005
Este de parere, referitor la integrarea Romaniei in UE, Philippe Bernard, Presedinte Initiative EMEA, prezent in Romania cu ocazia aniversarii a 30 ani de Initiative Worldwide
Vineri, 16 Septembrie 2005
Devenita "saptamanalul femeilor de azi" la un an dupa lansarea pe piata ca bilunara, revista apare din aceasta saptamana in 48 pagini, un pret special 0.95 lei (9.500 lei vechi ), tiraj de 100.000 de exemplare si un tarif lista de 2.800 EUR pentru pagina de publicitate
Miercuri, 14 Septembrie 2005
Saptamanalul editat de PubliMedia a obtinut exclusivitatea drepturilor de publicare pentru Romania a editorialelor celebrului profesor in stiintele comunicarii, editoriale ce apar concomitent in publicatii ca New York Times sau L'Espresso
Marti, 13 Septembrie 2005
Compania a oferit in cadrul programului un sprijin de 10.000 EUR institutiilor de invatamant din Municipiul Ploiesti pentru deschiderea noului an scolar
Joi, 08 Septembrie 2005
Cu o investitie de 20 milioane USD, grupul austriac a devenit numarul 1 pe piata romaneasca de outdoor, detinand o cota de 60% din piata
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: