Rezultatele cautarii dupa : "9"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cris-Tim revine la Îti place sa manânci sanatos
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
SHR lanseaza Casa si gradina
Marti, 05 Septembrie 2006
La un pret de coperta de 5,9 lei si 2.500 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate, titlul Sanoma Hearst România al carui prim numar (octombrie) va fi pe piata în 26 septembrie, apartine ariei de home & deco si va prelua si adapta pentru piata romaneasca conceptul revistei VT Wonen, din portofoliul Sanoma, liderul segmentului de piata în Olanda
Marketing nou la EuropaFM si Radio 21
Luni, 04 Septembrie 2006
Anca Georghe (foto) este, de la 1 septembrie, Director de Marketing, Lagardere Radio International Group (LARI), pozitie din care se va ocupa si de activitatea de marketing a posturilor de radio EuropaFM si Radio 21
Stavar: De ce plec de la Vodanet?
Miercuri, 30 August 2006
Ciprian Stavar pleaca din pozitia de Marketing & Communication Director, Vodanet si alege consultata independenta pe o piata efervescenta în declaratii, spune el: "AdEvolution vrea 70% din piata. SMI 25%. Deja mai ramân doar 5%. Unde este Netbridge care avea 60% ? Sa piarda chiar asa de mult? Dar ARBOmedia? "
Graffiti BBDO are un nou sef
Luni, 28 August 2006
Catalina Cernica este noul Managing Director al agentiei, dupa ce a ocupat pozitia de Client Service Director si, dupa 9 ani de brief-uri în "prima agentie de publicitate", conduce în prezent o echipa de aproape 100 de oameni
Adrian Botan, în juriul Golden Hammer
Miercuri, 16 August 2006
Cea de-a saptea editie a festivalului de publicitate de la Golden Hammer (ww.hammer.lv ) va avea loc între 21 si 22 septembrie 2006 la“Baltic Beach Hotel” din Letonia, înscrierile fiind deschise pâna la sfârsitul lunii august
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
PR, TV, Auto, Lowe, TVR
Noul Cif Power Cream Spray comunica prin Lowe, MindShare si BrandsOn
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Cine vrea un credit online?
Luni, 17 Iulie 2006
Un studiu in randul a 2.000 de persoane, potrivit lui Mihai Fanache (foto) GM, Ninespices, care au aplicat online pentru un credit pe easybanking.ro, arata ca 2 din 3 solicitanti au studii universitare si postuniversitare, 1 din 3 au venituri lunare de peste 500 EUR, iar 71% au o proprietate, cu sau fara ipoteca
Raportul Mondial al Retelelor de Media (Proiectie 2006)
Vineri, 14 Iulie 2006
RECMA, singura companie de cercetare care investigheaza industria de media la nivel global, face cunoscut clasamentul mondial al retelelor de agentii de media, pe baza investigatiilor din intreaga lume, inclusiv Romania (iulie 2006)
Raportul Agentiilor Media din Romania (Proiectie 2006, cifre definitive 2005)
Vineri, 14 Iulie 2006
Pentru prima data in industria publicitatii romanesti de dupa 90, piata agentiilor de media autohtone este transparenta evaluarilor RECMA - cea mai importanta companie mondiala de cercetare de profil, in industria agentiilor de media
Branzas, cu Interbrand pentru Ursus
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
30 de premiate in Cannes Predictions
Miercuri, 05 Iulie 2006
Din cele 50 de lucrari compilate de reteaua Leo Burnett in cadrul proiectului Cannes Predictions din acest an, un numar de 42 au intrat in finala iar 30 au fost premiate la festivalul de publicitate Cannes Lions 2006
Ileana Sebe: Strategie si New Business, Irina Pencea: Client Service Director
Miercuri, 05 Iulie 2006
Ileana Sebe a devenit Strategy & New Business Director la Odyssey Communication, iar Irina Pencea a fost avansata in functia de Client Service Director, agentia de publicitate condusa de Diana Flutur (foto) estimand in 2006 o cifra de afaceri capitalizata de 9,5 milioane EUR
Ocupam in continuare, (..) pozitia nr.1
Duminca, 02 Iulie 2006
"In drum spre 1 milion EUR", Ciprian Stavar, Marketing & Communication Director, Vodanet reitereaza pozitia publisher-ului online "din punct de vedere al audientei site-urilor proprii", spre deosebire "de retele de site-uri, in genul celor de la netBridge, iMedia sau ARBOmedia, care vand publicitatea pe o audienta generata pe alte zeci sau sute de site-uri"
La noapte, devoratori de publicitate
Vineri, 30 Iunie 2006
Cu 250.000 de lei vechi si mult noroc, pentru ca organizatorii spun ca au mai ramas foarte putine bilete, pana la show-ul de asta seara, puteti participa la debutul editiei 2006 a Noptii Devoratorilor de Publicitate din Romania, eveniment ce va avea loc incepand cu ora 20.00, la Sala Polivalenta din Bucuresti
PepsiCo, lider pe Cola in Romania
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
DDB afla din mers de Compact
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
Savana cu O&M, Imager si MindShare
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)