Rezultatele cautarii dupa : "9"
Ordonare dupa: data / relevanta  
 Incepe treaba la 8.00 si face aproape 1 Milion de euro pe an din afisare profesionala cu JJ DISPLAYS.
Luni, 29 Februarie 2016
 Cu 20 de oameni la productie, echipa  JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea  oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Companiile nu apeleaza la furnizori specializati in social media. Isi administreaza singure campaniile si nici nu masoara eficienta.
Miercuri, 24 Februarie 2016
 
Mediapost Hit Mail se extinde in Bulgaria unde estimeaza o crestere a afacerii locale de 30-50%
Joi, 11 Februarie 2016
 Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
15 spoturi publicitare pentru medicamente si ingrijire in vizorul CNA
Luni, 08 Februarie 2016
Consiliul va lua in discutie spoturile publicitare pentru Nurofen, Fervex, Colgate Total Daily Repair, Lacalut White&Repair, Hepamix, Roboflex + Celadrin Forte si Celadrin Extract Forte, Kebene Plus, Parasinus Penta, Espumisan, Biofarm, Ibusinus, Colebil, Lysi.
 Numarul 1 Mediacom, Carmen Lixandru se desparte de agentie. Interimat Costin Mihaila, MD EMEA
Joi, 04 Februarie 2016
 “Voi ramane in companie cu aceleasi atributii pana la sfarsitul lunii februarie pentru a asigura o buna tranzitie si posibil si dupa aceasta data pana la definitivarea intregului proces” a afirmat Lixandru in comunicarea oficiala.
Spaga. Ce nu vezi in Ghidul de Licitatii in Publicitate? “Practic, nu mai exista bugete de publicitate relevante nearanjate.
Miercuri, 03 Februarie 2016
 “Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Un bilet de avion pentru o fotografie cu cer frumos. Tedoo cu Brad Florescu in Thailanda.
Vineri, 29 Ianuarie 2016
In doar cateva ore de la start, fondatorului platformei de calatorii tedoo.ro, Bradut Florescu, cunoscutul creativ si om de publicitate, a adunat deja  pentru concurs peste 150 de aplicanti

 

Goodyear incalta rotile Bayern München din 2016. Miza: Piata globala si 400 Milioane de fani.
Joi, 14 Ianuarie 2016
 Producatorul international de anvelope premium Goodyear si  FC Bayern München, cea mai de succes echipa din Bundesliga din Germania, au intrat de la 1 ianuarie intr-un parteneriat de sponsorizare de tip Platinum.

 

 STAR WARS: Incasari locale de 2,7 Milioane USD si aproape 510.000 spectatori in primele 20 de zile
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Un radio dedicat familiei a castigat 78% din audienta un public de manageri, cu studii superioare, activ.
Luni, 14 Decembrie 2015
 Potrivit sondajelor realizate de Asociatia de Radio Audienta (ARA), postul de radio  Itsy Bitsy are 71% dintre ascultatori cu studii superioare, activi (83%) si cu un procent de venituri de peste 1.000 de euro/gospodarie demn de invidiat de orice post comercial: 61%
Piata 2015: Venituri, in crestere. Cheltuieli de consum pentru alimente, bauturi si tutun - in scadere
Joi, 10 Decembrie 2015
 
Metroul client la compania sefului de achizitii publicitate la Metrorex si Consilier la Sectorul 4
Joi, 05 Noiembrie 2015
 Consilier in Primaria Sectorului 4 si Sef al directiei de Marketing, Achizitii si Inchirieri inclusiv pentru serviciile de publicitate la Metrou, angajatii companiei domnului Daniel Stoian au reusit sa atraga Metrorex drept client la firma unde este proprietar unic.
10.000 de invitatii Slowly Veggie de la Burda. Vegetarieni, poftiti la masa!
Vineri, 23 Octombrie 2015
 Cati dintre cei chemati vor veni sau cati vor ramane, urmeaza sa vada editorul revistei care a trimis la cititori invitatii intr-un tiraj, cel putin deocamdata, de 10.000 de exemplare, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare.
Notariate Gratuite! Doar de  Ziua portilor deschise.
Vineri, 16 Octombrie 2015
 
Ingerii au venit. Sufletul Ralucai pleaca la Cer.
Vineri, 09 Octombrie 2015
 Dupa o saptamana in care Bogdan si toti cei care i-au stat aproape au incercat tot ce au putut sa o pastreze printre noi, trupul Ralucai a cedat in dimineata zilei de astazi, vineri, 9 octombrie. 
Toyota Production System in comunicare vine la Bucuresti pentru Solutii de Afaceri Creative
Marti, 06 Octombrie 2015
 A II-a Editie S.A.C. va avea loc pe 13 octombrie 2015 la Bucuresti - Crystal Pallace Ballrooms. Rezervarea unui loc se face fara taxa in limita locurilor disponibile ale salii la www.solutiiafacericreative.ro

 

Landor si-a relansat pagina online. Noul Landor.com
Vineri, 25 Septembrie 2015
 In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.

Cum s-au dat ziarele in trimestrul al-II-lea? BRAT a publicat cifrele de difuzare.
Marti, 08 Septembrie 2015
 Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
Refresh de brand Itsy Bitsy. Semnat de Go Studio (GMP Group)
Vineri, 28 August 2015
 Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.

Steaua si Dinamo si-au dat mana pentru sanatate. I-a convins Nu-ti intoarce spatele de Eye Connections
Vineri, 14 August 2015
 Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...