Rezultatele cautarii dupa : "9"
Ordonare dupa: data / relevanta  
5 milioane de euro investitie Cinema City intr-un multiplex la Ramnicu Valcea
Miercuri, 09 Mai 2018
Cu un total de  26 de multiplexuri cu un total de 237 de sali, in 19 orase din tara, investitia Cinema City la Ramnicu Valcea  cuprinde 6 sali, cu un numar total de peste 1.052 locuri, fiind realizata de Cinema City...
Concursul Think about the box Pack Romania in finala. 2.000 de euro pentru echipa castigatoare.
Joi, 19 Aprilie 2018
 In etapa finala a competitiei vor merge cinci lucrari realizate de Cosmina David, Georgiana Alexandra Hlihor, Irina-Ruxandra Patrichi, Ovidiu Plutasu si Horia Țiganus.
Alex Dima a lasat Romania pentru Athos. 2 din 9 romani din publicul comercial l-au urmarit.
Joi, 12 Aprilie 2018
 „Un munte de credinta” la Romania, te iubesc! a obtinut la nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, 4.5 puncte de rating si 21.8% share, spre deosebire de postul clasat pe locul 2, care a obtinut 3.1 puncte de rating si 14.9% share.
De Pasti, Familia Regala deschide portile Castelului de la Savarsin pentru TVR 1. Programe speciale dedicate Sarbatorilor Pascale
Miercuri, 04 Aprilie 2018
 In Saptamana Patimilor, joi, 5 aprilie, ora 17.30, la TVR 1 putem urmari documentarul Saptamana Patimilorsi a Ziua Invierii (din care aflam semnificatia parcursului duhovnicesc al Saptamanii Mari si a Sarbatorii Invierii).
Fabrica de PR comunica primul musical de Broadway produs in Romania 100% independent MAMMA MIA
Marti, 03 Aprilie 2018
  „MAMMA MIA!”, cu ale sale celebre melodii semnate de legendara trupa ABBA, este unul dintre cele mai de succes musicaluri din toata lumea, urmarit de 60 de milioane de oameni in peste 50 de tari.
15,6 puncte de rating si 45,6% cota de piata in publicul comercial pentru Romanii au talent
Luni, 02 Aprilie 2018
 Pe intreaga durata de difuzare, la nivel national, peste 2.9 milioane de telespectatori au urmarit spectacolul Pro TV
Debutul Asia Express pe Antena 1 a avut o cota de piata de 1 din 4 romani in publicul comercial
Marti, 27 Martie 2018
Potrivit cercetarii Antena Group, Antena 1 a fost cel mai urmarit post de televiziune la nivelul publicului din mediul comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, si a obtinut, pe perioada difuzarii emisiunii (19.59-23.03), o audienta medie de 10.4 puncte de rating si o cota de piata de 24,2%
100.000 de accesari pe transmisia live a Conferintei Fake News. O anatomie a mistificarii sociale
Luni, 26 Martie 2018
 Cu 200 de participanti si 19 vorbitori de marca pe tema stirilor false, Conferinta internationala organizata de ARRP, in parteneriat cu ICCO si BCU "Carol I" a beneficiat si de o Interventie live a Comisiei Europene si a urmarit si care sunt solutiile impotriva fenomenului care a devenit azi un pericol...
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Cinema City a deschis la Cluj a-V-a sala 4DX din Romania, cu o investitie de 850.000 de euro
Vineri, 23 Martie 2018
 Valoarea investitiei in sala 4DX din Cluj – care cuprinde 124 de locuri – este de aproximativ 850.000 de euro, fiind realizata de Cinema City Romania alaturi de compania IULIUS, dezvoltatorul centrului comercial.
Transmisie Live si peste 17.000 de vizualizari in total pentru Conferinta Educatia incepe in uterul mamei
Joi, 22 Martie 2018
Organizata de Social Moms, conferinta a tratat cum impacteaza nutritia si emotiile mamei din perioada sarcina, sanatatea viitorului copil 
Canadian Down Syndrome Society inlocuieste parerile de rau (Sorry) la nasterea unui copil cu Sindrom Down, cu Felicitari (Congratulations)!
Miercuri, 21 Martie 2018
De Ziua Mondiala a Sindromului Down, 21 Martie,  Asociatia Down Bucuresti organizeaza manifestari si in Capitala.
Consumatorii vor premia produsele inovative 2018. PRODUSUL ANULUI demareaza in aprilie
Joi, 15 Martie 2018
 
Conferinta Fake News - Anatomy of Social Mystification pe agenda ARRP si ICCO
Vineri, 09 Martie 2018
Evenimentul care va avea loc pe 21 martie, intre orele 9:30-16:30, la Biblioteca Centrala Universitara „Carol I e adreseaza specialistilor din domeniul comunicarii, oamenilor de presa si altor  categorii profesionale, analizand fenomenul fake news si influentele acestuia asupra mediului economic, social si politic, impreuna cu invitati de prestigiu care vor face...
Mihai Trandafir (UM) si Stefan Chiritescu (Kubis) la How to win an Effie for Rookies pe 7 martie la IAA
Luni, 05 Martie 2018
Seria de seminarii Effie Awards Romania 2018 continua cu Effie Talk – Meet the elephant pe 15 martie cu The Institute cu Narcis Horhoianu (Vodafone), Cristina Micu (Ing Bank), Dan Zloteanu (MRI Research & Consulting) si Adina Nica (Open-I)
Inca o seara in care 1 din 2 romani din publicul comercial s-au uitat la Pro TV
Sambata, 03 Martie 2018
 Romanii au talent! a inregistrat 19.6 puncte de rating si 49.7% cota de piata pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani.
Allianz - Tiriac: venituri de 1,2 Miliarde de lei (peste 270 milioane euro)
Vineri, 02 Martie 2018
 Desi volumul veniturilor a ramas constant, Allianz-Tiriac a crescut rezerva de daune brute cu peste 140 de milioane de lei  (peste 30 milioane de euro) fata de 2016.
1 din 2 romani din publicul comercial au vazut Romanii au Talent!
Sambata, 17 Februarie 2018
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii de relatii publice Pro TV, pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 20.4 puncte de rating si 50.4% share, de peste cinci ori mai mult decat postul de televiziune clasat pe locul doi,
Filmata la Bucuresti si Barcelona, INNA lanseaza Me Gusta, compusa integral de artista in limba spaniola
Vineri, 16 Februarie 2018
Cu o audienta de aproape 3 milioane de vizionari acumulate in doar doua zile pe canalul 
Grupul PRO TV: venituri mai mari cu 9.5% in 2017. Cel mai bun profit operational din ultimii 10 ani
Luni, 12 Februarie 2018
 In perioada ianuarie-decembrie 2017, grupul PRO TV a obtinut un venit net in valoare de peste 191 milioane de dolari, in crestere cu 9.5% la o rata constanta a cursului de schimb valutar, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2016.