Rezultatele cautarii dupa : "9"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
IAB Europe si IAB Tech Lab au lansat TCF 2.0. Noua versiune a Transparency and Consent Framework
Joi, 22 August 2019
Instrument destinat industriei de comunicare digitala care ofera suport companiilor in mentinerea conformitatii cu prevederile si obligatiilor ce le revin prin GDPR si Directiva de ePrivacy, Noua versiune actualizata a TCF 2.0 va opera in piete alaturi de TCF 1.0 pana la finalul trimestrului 1 2020 - interval ce va...
Crestere cu 34,4% de la un an la altul pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil Telekom Romania
Luni, 12 August 2019
 In trimestrul al-II-lea 2019, Telekom Romania raporteaza un numar de 802,511 clienti pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil, in crestere cu 34,4% de la un an la altul, si venituri consolidate de 231,2 milioane de euro
Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7%, ajungand la aproximativ 77,5 Milioane euro, pe primele 6 luni ale anului
Joi, 01 August 2019
 In primele 6 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de aproape 7% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 364,722 milioane de lei (in contextul in care anul trecut AGRICOLA a facut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la inceputul...
1.350 de postari pe Instagram si InstaStories. 200 de instagrameri au explorat patrimoniul Bucurestiului intr-un nou Heritage Instameet Cronicari Digitali
Joi, 01 August 2019
 1.350 de postari pe Instagram si InstaStories, in primele 9 ore, toate avand drept subiect patrimoniul industrial si evenimentul Heritage Instameet Bucuresti din 27 iulie, 97 de video generate de instagrammeri si de vloggeri, 287 de participanti la evenimentul dedicat influencerilor avand drept obiectiv...
Executiv nou Vodafone Romania, dupa preluarea UPC. Murielle Lorilloux, CEO al celor doua companii
Joi, 01 August 2019
 Noua structura va intra in vigoare de la 1 august 2019, cand este estimata finalizarea tranzactiei. Pana atunci, Vodafone si UPC continua sa opereze ca entitati separate si concurente. Murielle Lorilloux a fost numita CEO Vodafone Romania in 2017.
Opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania
Marti, 30 Iulie 2019
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
In marketingul Nokia din 2009, romanca Beatrice Cernatescu a fost promovata Head of Channel Marketing Romania, Greece & Israel, HMD Global
Luni, 15 Iulie 2019
 Responsabilul de marketing HMD Global, compania care detine licenta Nokia pentru telefoane, este de parere ca inteligenta...
Noua conducere IAB Romania: Gabriel Patru, Presedinte. Andrei Dragu, Oana Lupoaie, Oana Petroff, Cristian Petriceanu, Ionut Oprea, Ionut Munteanu, Ana Visian si Doina Radicof in Consiliu.
Luni, 15 Iulie 2019
 Consiliul Director al Asociatiei IAB Romania 2019-2021 va fi compus din Gabriel Patru (GroupM), Andrei Dragu (V8 Interactive), Oana Lupoaie (Think Digital), Oana Petroff (Mediacom), Cristian Petriceanu (MadHouse), Ionut Oprea (STANDOUT), Ionut Munteanu (Webdigital), Ana Visian (OLX) si Doina Radicof (Gemius).
12 artisti din zece tari, pe scena Festivalului Cerbul de Aur. Ce vor canta din repertoriul romanesc?
Vineri, 12 Iulie 2019
 Juriul selectiei - Crina Mardare, Catalin Catoiu, realizatorii de emisiuni radio Felix Crainicu (Radio Romania), Oliver Simionescu – DJ Olix (Kiss FM), Andreea Remetan (Virgin Radio), Liana Stanciu, jurnalist TVR si Gabriel Scirlet, regizor muzical TVR – a ales cei 12 finalisti ai concursului...
Din 9 iulie, 18.00, expozitie colectiva de arta stradala amplificata de tehnologie la primul cartier de art&tech, Globalworth District.
Marti, 09 Iulie 2019
Implicarea angajatilor din cladirile Globalworth, lider pe piata de birouri din Romania, vine in intampinarea promisiunii cartierului de arta si tehnologie, dezvoltat in luna februarie de companie si curatoriat de One Night Gallery, de a promova tanara generatie de artisti romani si de a aduce evenimentele culturale in...
1 din 2 romani din publicul activ au vazut la TVR1 calificarea Romaniei U21 in semifinalele EURO 2019
Marti, 25 Iunie 2019
Unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a vazut la TVR 1 jocul Nationalei U21 cu Franta pentru calificarea in semifinalele Campionatului European U21: 692.000 de telespectatori (rating mediu de 16,2% si cota de piata medie - 46,1%).
,,Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost in vacanta in afara tarii Andreas Elsner, Telekom. Vouchere Blue Air si telefoane Samsung in promotie
Luni, 24 Iunie 2019

„Ne place sa ne ascultam clientii. Dupa cea mai recenta interactiune, am aflat ca 50% nu au fost niciodata in vacanta in afara tarii” motiveaza Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidential, Telekom...

1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Speakeri romani care utilizeaza inteligenta artificiala in companii vin la conferinta Marketing in Artificial Intelligence Era cu Igor Beuker
Vineri, 21 Iunie 2019
 Alex Budin - Head of Technology la MRM//McCann Romania, Cristian Ignat - CEO Canopy, partener UiPath, Alexandra Cernian- Lector, Senior Consultant, Digital/IT Expert, Marta Usurelu - Owner&Warrior la Revista Biz si Ciprian Stanescu - Managing Partner Social Innovation Solutions vor fi speakeri la conferinta...
Calin Fusu, Neogen, la achizitii pe apa: ,,Pariem in continuare pe market place-uri, iar Sailo a reusit sa transforme sailingul,(...), intr-o experienta disponibila si maselor
Vineri, 14 Iunie 2019
 Grupul Neogen a achizitionat 9,4% din actiunile Sailo.com, un marketplace prin care se pot inchiria ambarcatiuni din peste 100 de tari din America de Nord, America de Sud, Europa si Asia. Capitalizarea post investitie se ridica la 9 milioane de dolari
Schimbare de Presedinte in OTP Group: Gyula Fater este noul CEO al OTP Bank Romania
Joi, 13 Iunie 2019
„Preiau managementul unui business competitiv, ce a urcat, in 2018, in top 10 banci din Romania” a spus Gyula Fatér, noul CEO OTP Bank Romania
Top 3 agentii Effie Awards Romania 2019: Leo Burnett Romania, McCann Worldgroup Romania si Media Investment
Marti, 11 Iunie 2019
12 agentii si companii au fost premiate la editia a XVI-a a Galei Effie, care s-a desfasurat la Ateneul Roman si a fost prezentata de Andi Moisescu. In total, au fost acordate 9 Gold Effie, 6 Silver Effie si 16 Bronze Effie.
10,4 % crestere a bunurilor de larg consum in Romania pentru primul trimestru din 2019
Luni, 10 Iunie 2019
 Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.