Rezultatele cautarii dupa : "9"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Preturile accesibile si sustenabilitatea devin prioritati. Reveal Marketing Research
Joi, 19 Decembrie 2024
 Studiul evidentiaza o crestere semnificativa a interesului fata de subiectul sustenabilitatii, procentul celor care considera acest aspect important pentru romani urcand la 58% in 2024, comparativ cu 36% in 2023.
Oana Roman lanseaza cosmeticele INAM, un brand 100% romanesc, creat de o farmacista de exceptie
Luni, 16 Decembrie 2024
 Cu formule de exceptie, semnate de o farmacista din Romania, linia de cosmetice a Oanei Roman aduce un raspuns fiecarei nevoi de ingrijire a tenului, incepand de la curatare pana la hidratare, revitalizare si protectie solara.
80% dintre romanii care primesc notificari RO-ALERT se simt mai in siguranta in viata de zi cu zi. Reveal Marketing Research.
Joi, 10 Octombrie 2024
 Romanii doresc imbunatatiri pentru sistemul RO-ALERT, precum ajustarea volumului si tonului notificarilor (40%), optiunea „Doar vizual", fara sunet (27%), si eliminarea alertelor pentru situatii „mai putin urgente" (23%).
Dove lanseaza campania Dove - 20 de ani de frumusete adevarata
Vineri, 27 Septembrie 2024

Brandul incurajeaza la promovarea frumusetii autentice si se angajeaza sa nu utilizeze Inteligenta Artificiala in reprezentarea femeilor in campaniile sale

NewTech Academy lanseaza cursul de digital marketing, in parteneriat global cu grupul international de tehnologie Wawiwa Tech Training
Luni, 16 Septembrie 2024
 „Cursul propus de NewTech Academy este exact ce-ti trebuie daca vrei sa inveti cum sa faci marketing digital eficient, intr-o industrie care evolueaza constant. Vei invata nu doar sa folosesti uneltele digitale, ci si cum sa gandesti strategic, sa intelegi comportamentul publicului tau si sa optimizezi...
Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research
Marti, 10 Septembrie 2024
 Romanii s-au relaxat. 55% nu mai vad infectarea cu Covid-19 ca pe o amenintare. Reveal Marketing Research

Endava devine partenerul Institutului de Cercetare al Universitatii din Bucuresti pentru a explora beneficiile folosirii AI in arheologie
Luni, 02 Septembrie 2024
 Elevi ai Colegiului National „Gheorghe Lazar” au explorat si experimentat modul in care tehnologia de varf poate imbunatati cercetarea arheologica
 Schimbari la varful afacerii de optica Lensa. Florin Melinte, Deputy CEO.
Miercuri, 21 August 2024
Lensa, cel mai mare retailer de optica din Romania, potrivit companiei, isi consolideaza echipa de management. Florin Melinte devine noul Deputy CEO si, impreuna cu Daniel Craciun, Fondator si CEO Lensa, va sustine consolidarea business-ului.
Mitul dusmaniei dintre pisica si catel se destrama la Profi. FRENEMIES aduc bucurie si tandrete.
Marti, 20 August 2024
Cumparaturile facute in magazin genereaza puncte care acumulate fie pe carduri de carton, fie in aplicatia Profi, unde primesc puncte suplimentar, permit achizitionarea de Frenemies la preturi speciale, iar pagina 
Preturile si canicula au influentat planificarea vacantelor de vara ale romanilor. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 07 August 2024
 56% dintre turistii romani si-au planificat vacantele de vara anul acesta in perioada de varf a sezonului (Iulie-August), cu 9% mai putin comparativ cu anul trecut.
LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche
Joi, 11 Iulie 2024
 Un eveniment muzical de exceptie, prezentat de catre ansamblul de muzica baroca SEMPRE, LA FOLLIA incheie editia 2024 a stagiunii bucurestene de muzica veche Joi, 11 Iulie 2024, de la ora 19, in elegantul spatiu al Palatului Bragadiru
Campanie de admitere contra curentului: UTCB indeamna tinerii sa iasa din lumea virtuala si sa exploreze cladirile istorice din 8 orase ale Romaniei
Luni, 08 Iulie 2024
 Daca in 2023 viitorii studenti in inginerie de la Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB) au fost invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa reconstructia Bucurestiului in Minecraft, in cadrul campaniei de preinscrieri din acest an, tinerii sunt invitati sa iasa din universul digital pentru...
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
Luni, 08 Iulie 2024
 Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din bugetul Municipiului Brasov.
Campania de atragere de fonduri cu tematica sportiva Swimathon Bucuresti 2024 a strans 1.471.246 lei pentru 34 de proiecte din diverse domenii
Vineri, 05 Iulie 2024
 In cele 12 editii desfasurate pana acum, cea mai mare campanie de strangere de fonduri cu tematica sportiva din tara - Swimathon Bucuresti, organizata de Fundatia Comunitara Bucuresti, a sustinut 292 de proiecte, a atras peste 5.800 de inotatori si a strans mai mult de 1,5 milioane de euro de la 49.000 de...
Legatura dintre 61 miliarde euro TVA necolectat in UE si emisiile de CO2
Joi, 04 Iulie 2024
 „Facturarea electronica a devenit acum una dintre principalele tendinte de reglementare in Europa si nu numai” – a declarat Danilo Cattaneo, CEO si Director General InfoCert – grup Tinexta. Numai in Italia, in 2023, facturarea electronica a  scutit de la taiere aproximativ un milion de...
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

In competitie cu 7.500 de vinuri albe si rosii, Murfatlar Vinul a castigat 2 medalii de aur si 3 de argint la ”Concours Mondial de Bruxelles 2024”
Joi, 20 Iunie 2024
 ,,Medaliile obtinute sunt o confirmare a pasiunii si a muncii depuse de echipa noastra pentru a crea vinuri de exceptie. Concours Mondial de Bruxelles este un reper in industrie si faptul ca vinurile noastre au fost apreciate la acest nivel ne motiveaza sa continuam pe drumul excelentei," a declarat Cosmin...
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
 Ziua alegerilor, la TVR. „Tu votezi Romania!”
Vineri, 07 Iunie 2024
Ziua alegerilor locale si europarlamentare, intr-un maraton de editii speciale la Televiziunea Romana, se incheie cu Editia Speciala de la ora 21:00, TVR INFO si TVR 1 transmit rezultatele exit-poll-ului realizat pe baza sondajelor
1 2 3 4 5 »