Rezultatele cautarii dupa : "84"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Impreuna de Craciun 2024, la TVR1
Joi, 19 Decembrie 2024
 TVR 1 aduce spiritul Craciunului prin emisiuni si ediÅ£ii speciale ale programelor sale, concerte si gale de Craciun in premiera, programe umoristice, dar si pentru copii, filme cu tematica de Craciun.
Cu de 25 de ani in publicitate, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, si-a luat zborul la Cer
Vineri, 05 Iulie 2024
Daca in urma cu doua saptamani, Bogdan Costin, Creative Director la Saatchi & Saatchi + Geeks, scria pe retelele de socializare impreuna cu echipa agentiei despre succesul pe scena Effie Awards al campaniei Ambrosia ,,Fly Away”, la sfarsitul acestei saptamani, 1-5 iulie a.c, aceeasi echipa de colegi, care il...
7 din 10 romani returneaza toate ambalajele cu garantie. 2 din 10 returneaza partial.  Reveal Marketing Research
Marti, 18 Iunie 2024
 Cercetarea si-a propus sa afle mai multe detalii despre atitudinile si comportamentele romanilor in ceea ce priveste Sistemul de Garantie-Returnare a ambalajelor bauturilor imbuteliate, care a devenit functional incepand cu sfarsitul anului trecut (30 noiembrie 2023).
 Peste 40.000 de persoane cu autism cer candidatilor asumarea unui angajament
Vineri, 07 Iunie 2024
 Initiat de peste 200 de organizaÈ›ii ale părinÈ›ilor È™i specialiÈ™tilor, Angajamentul pentru Autism invită toÈ›i candidaÈ›ii la alegerile locale, europene, parlamentare È™i prezidenÈ›iale să susÈ›ină drepturile persoanelor cu autism din Romania, familiilor acestora È™i organizaÈ›iilor care ii reprezintă.
7 din 10 romani intentioneaza sa arunce mai putina mancare la gunoi. Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Reprezentantii Generatiei Z (18-24 ani) risipesc cele mai multe alimente din cauza achizitionarii excesive de produse (57% vs. 47% total esantion).
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China È™i Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susÈ›inător È™i...
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
X-MAS Gala, cea mai mare petrecere corporate de Crăciun, are loc în decembrie în 4 orașe din România
Miercuri, 18 Octombrie 2023
 X-MAS Gala (www.xmasgala.ro ) răspunde astfel unei nevoi existente pe piață...
Peste 60% dintre romani preocupati de problemele ecologice in constructii. Reveal Marketing Research.
Luni, 09 Octombrie 2023
 Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research: ”Rezultatele studiului reflecta o preocupare semnificativa si o sensibilizare in crestere a publicului cu privire la problemele ecologice din domeniul constructiilor, acestia punand accentul pe importanta constructiilor sustenabile. Romanii aspira sa locuiasca...
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
Marti, 05 Septembrie 2023
 80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
1 din 2 romani sunt ingrijorati de rezistenta locuintei, in eventualitatea unui cutremur puternic.
Miercuri, 19 Iulie 2023
 54% dintre romani sunt ingrijorati in legatura cu rezistenta locuintei in care traiesc in eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977. Pentru 81% dintre romani rezistenta locuintei este al doilea cel mai important aspect evaluat in procesul de informare asupra unui spatiu de locuit, dupa stabilirea...
Dyson investeste 2,75 miliarde de lire sterline intr-o fabrica de baterii de ultima generatie in Singapore si campusuri de dezvoltare in Filipine si in Regatul Unit
Vineri, 05 Mai 2023
  „Software-ul, conectivitatea, inteligenta artificiala si noile baterii tehnologice brevetate vor alimenta urmatoarea generatie de tehnologie Dyson. La fel ca investitiile noastre pe termen lung in tehnologia de varf a motoarelor electrice digitale, tehnologia de ultima generatie a bateriilor Dyson va...
Freshful by eMAG sare de pragul de 65.000 de clienti in Bucuresti si Ilfov
Marti, 27 Decembrie 2022
 Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor 
33% dintre romanii cu venituri peste medie merg mai des la dentist decat in pandemie. Frica de stomatolog, in top trei motive pentru care nu merg la dentist
Miercuri, 16 Noiembrie 2022
 Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat DENT ESTET: 88% dintre respondenti se declara preocupati de sanatatea lor dentara. 8 din 10 participanti la studiu declara ca au vizitat medicul stomatolog cel putin o data, in ultimul an. Creste interesul pentru serviciile de estetica dentara. Aproape 50% dintre...
Podcastul Cronicari Digitali promoveaza experientele memorabile, care merita transmise mai departe. Andreea Esca si Stefan Balici in noul sezon.
Vineri, 26 August 2022
 Episodul 84 face un arc peste timp, Cronicari Digitali readucand in cel mai ascultat podcast cultural romanesc invitatii care-l deschideau in mai 2020. Discutia cu Andreea Esca si Stefan Balici inaugureaza noul sezon din podcastul Cronicari Digitali, creat de agentia Zaga Brand si Asociatia Human Made Art...
Romanii sunt tot mai interesati de cadouri precum parfumuri, produse de machiaj dar si alte cosmetice.
Joi, 10 Martie 2022
 83% dintre barbati declara ca femeile apreciaza daca primesc in dar de 8 martie parfumuri, foarte aproape de asteptarile femeilor care in procent de 79% isi doresc sa primeasca parfum, conform datelor celui mai recent studiu Reveal Marketing Research.
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Romanii tineri care isi doresc o locuinta vor sa isi cumpere o casa (33%) - dublu fata de cei care doresc un apartament (15%). Reveal Marketing Research
Marti, 24 August 2021
 Tinerii cu varsta cuprinsa intre 18 si 34 de ani, declara ca intentioneaza sa isi achizitioneze anul acesta propria lor locuinta, in ciuda faptului ca 6 din 10 sunt de parere ca piata imobiliara din Romania va creste in anul 2021.
1 2 3 4 »