Rezultatele cautarii dupa : "80"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Ajutati Salvarea. Initiat de o asistenta la Serviciul de Ambulanta si un publicitar, proiectul doneaza echipamente pentru ambulantele din Bucuresti
Luni, 06 Aprilie 2020
Ambulanta rezolva 80% din cazurile de Covid din regiunea Bucuresti – Ilfov, iar consumul de echipamente de protectie (combinezoane + masti) este de peste 100 de bucati/zi.
Revistele Burda la chioscuri pe perioada pandemiei, dar in tiraj diminuat. Toate abonamentele onorate.
Vineri, 03 Aprilie 2020
 Incepand cu luna aprilie 2020, BURDA ROMANIA va publica in format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor si Sport, Gradina mea de vis, Burda Style, Sanatatea de azi, Practic in bucatarie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame...
Telekom Romania porteaza antreprenori cu abonament mobil la 50% reducere 12 luni si fara perioada minima contractuala
Miercuri, 19 Februarie 2020
Ofertele se adreseaza antreprenorilor care aleg sa se porteze in reteaua Telekom Romania intre 13 februarie 2020 si 29 martie 2020.
Nida Halit, fosta Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, este noul Head of Corporate GMP PR
Vineri, 10 Ianuarie 2020
Fosta Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, unde a coordonat campaniile din zona B2C, Nida Halit se alatura echipei GMP PR pe pozitia de Head of Corporate, urmand sa coordoneze si sa dezvolte echipa de comunicare corporate a agentiei.
Hai la VotNuTroc! Se cauta observatori.
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 De la zahar, la faina, la ulei si pana la obiecte total neasteptate, in perioada electorala, partidele apeleaza la ce ne este deja cunoscut ca troc electoral. Pentru a contracara trocul electoral, Funky si Kubis au amenajat si o expozitie care poate fi vazuta pana pe 2 noiembrie la Nod makerspace din Bucuresti. De...
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Domestos si Crucea Rosie vor dota grupuri sanitare si vor moderniza toalete din scoli din Romania
Miercuri, 16 Octombrie 2019
 O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Urban Seekers cu premii in trotinete si calatorii. Societe Generale European Business Services lanseaza noua campanie de brand de angajator
Luni, 07 Octombrie 2019
Lansata sub forma unui concurs tip treasure, competitia pune la bataie 10 trotinete electrice pentru locul intai, 100 de calatorii cu trotineta electrica pentru locul al doilea si 50 de calatorii pentru al treilea loc si va avea loc pe data de 19 octombrie, in Bucuresti
Vanzari online cu 500% mai mari, la peste 1 milion de euro lunar in Europa, SUA si Canada pentru brandul de haine pentru copii iELM, dupa 1 an cu Zitec
Marti, 01 Octombrie 2019
 iELM este un retailer romanesc lansat pe piata in Suedia ca o mica afacere de familie, din dorinta parintilor de a le oferi celor mici haine de calitate la un pret corect. Dorul de casa dar si dorinta de a ajuta oamenii din comunitatea in care a copilarit, l-au determinat pe Marius Dragan, unul dintre fondatori, sa...
Fosta sefa de vanzari Pro TV, Zoe Vasilescu a fost numita Vice President, Sales & Corporate Affairs la Antena Group
Luni, 30 Septembrie 2019
 Cu o experienta de peste 20 de ani in vanzari de media, Zoe Vasilescu si-a inceput cariera in cadrul agentiei Ogilvy (WPP) si mai apoi a bratului de media local a grupului WPP – Mindshare Media, de unde a continuat ca Director de Vanzari in cadrul ProTV.
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
Marti, 10 Septembrie 2019
 Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Bucurestiul are Cel Mai Lung Sir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, recunoscute de catre Academia Recordurilor Mondiale (World Record Academy).
Joi, 29 August 2019
 La aproape un an de la inaugurarea Fantanilor Urbane din Piata Unirii si de la lansarea spectacolului de apa, muzica si lumini “Simfonia Apei,” acestea au fost recunoscute, omologate si publicate drept Cel Mai Lung Șir de Fantani Coregrafice Sincronizate din Lume, de catre Academia Recordurilor...
Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7%, ajungand la aproximativ 77,5 Milioane euro, pe primele 6 luni ale anului
Joi, 01 August 2019
 In primele 6 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de aproape 7% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 364,722 milioane de lei (in contextul in care anul trecut AGRICOLA a facut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la inceputul...
Premiera: Colectiv, primul documentar romanesc selectat in Festivalul International de Film de la Venetia
Joi, 25 Iulie 2019
 Filmul ii are ca protagonisti pe Narcis Hogea, tatal lui Alex Hogea, una dintre victimele care si-au pierdut viata in urma incendiului, Catalin Tolontan, Mirela Neag si Razvan Lutac, echipa de jurnalisti de investigatie de la Gazeta Sporturilor, Camelia Roiu, medic la Spitalul Clinic de Urgenta Chirurgie Plastica,...
Lansare de brand inspirat din fitoterapie. Plant Line (Unilever) cu The Hub & Partners - creatie, Mindshare - media, Image PR - relatii publice
Miercuri, 24 Iulie 2019
Campania de comunicare pentru lansarea noului brand inspirat din fitoterapie include un mix de actiuni de promovare: spoturi TV, comunicare in mediul digital, actiuni in-store si activitati de relatii publice. Teo Trandafir, Andra Gogan, Ela Craciun, Dr. Ruxandra Constantina, specialist in apifitoterapie sunt cativa...
Toyota face recomandari de pregatire a masinii pentru vacanta
Joi, 18 Iulie 2019
 Sfaturile sunt oferite in contextul in care plecarile vizitatorilor romani in strainatate in cele trei luni de vara, inregistrate la punctele de frontiera, cresc cu aproximativ 32% comparativ cu media anuala. In plus, dauna materiala RCA a crescut, in medie, cu 14%, in primele trei luni ale anului, potrivit celor mai recente date ale...
7 din 10 femei nu se simt inca reprezentate in mass-media si publicitate. Dove isi propune sa schimbe stereotipurile de frumusete cu initiativa #ShowUs
Marti, 09 Iulie 2019
Acelasi studiu Dove arata ca femeile isi doresc ca cei din media si advertising sa portretizeze mai vast diversitatea formelor si dimensiunilor fizice (66%), in timp ce 64% considera ca aspecte fizice precum cicatricele, pistruii sau afectiunile pielii sunt nereprezentate in media.
Solutii alternative de energie ca sa ajungi la festival. ,,Green Race to UNTOLD cu ENGIE si McCann PR
Vineri, 05 Iulie 2019
 ENGIE Green Race to UNTOLD este o componenta a campaniei de comunicare dedicate asocierii dintre brandul ENGIE si festivalul UNTOLD, dezvoltata de McCann PR. Lansata sub headline-ul „Simte energia umana la UNTOLD! Cu ENGIE ai surse de energie regenerabila. Si la festival, si acasa”, campania aduce in...
Monica Stanescu, noul CFO, Antena Group la raport: 80 de milioane de euro, cifra de afaceri, si profit dublu de 13 milioane de euro pe grup
Marti, 25 Iunie 2019
 „Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma...
Micul Bricoleur in atelier itinerant. Luna Copiilor in ateliere creative in reteaua Leroy Merlin
Luni, 10 Iunie 2019
 „Atelierele noastre sunt cu participare gratuita si asteptam orice iubitor de bricolaj sa ne treaca pragul si sa se bucure de doua ore de relaxare alaturi de noi. Aceste ateliere sunt doar un prim-pas catre proiecte viitoare care vizeaza comunitatea #leroymerlin.” a declarat Frédéric Lamy,...
« 5 6 7 8 9 »