Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 22 Decembrie 2005
Editia care va avea loc la sfarsitul lunii martie are ca Presedinte al Juriului pe Manuela Necula (Ogilvy Group), comitetul de organizare fiind format din Felix Tataru -GMP/Ashley (Presedinte), Razvan Matasel -Leo Burnett&Target, Radu Florescu - Saatchi&Saatchi, Cristofor Iosub - OgilvyOne & 141, Sorin Psatta - Graffiti BBDO si Serban Alexandrescu - Headvertising
Joi, 15 Decembrie 2005
Sub titlul de "Cartea Alba", grupul de agentii Leo Burnett, Starcom si Starlink promit, incepand cu editia din acest an, un raport sumar al agentiilor in fata jurnalistilor
Marti, 13 Decembrie 2005
Cele doua companii si-au unit fortele si urmaresc primul volum de media din Romania si, functionand independent, o cota de piata de aproximativ 15%
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Joi, 24 Noiembrie 2005
"Festivalul celor care nu se multumesc cu Hollywood" contine spotul TV "Matrix", spotul radio "Titanic" si seria de printuri – "Basic Instinct by Almodovar", "Titanic by Lars von Trier" si "Lord of the Rings by Kusturica"
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Steve Rivkin, autorul cartii cu acelasi nume si coautor cu Jack Trout, al unor carti de renume in marketing este invitat pe 13 decembrie la conferinta "The Making of a Name" organizata de IAA
Miercuri, 23 Noiembrie 2005
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
Marti, 22 Noiembrie 2005
Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color
Joi, 17 Noiembrie 2005
Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
Luni, 26 Septembrie 2005
"Tot ce lucram aici este supervizat de Karstner & Partners, agentia lui Red Bull Worldwide" spune Serban Alexandrescu, Creative Director al agentiei de publicitate
Luni, 19 Septembrie 2005
Evenimentul de la Bucuresti in care au sarit in Dambovita cele mai traznite aparate de zbor a avut un varf de 30.000 de spectatori si un trafic total estimat de 80.000 oameni
Joi, 15 Septembrie 2005
Desfasurata in perioada 11 iulie – 31 august, promotia de vara "Lasa-te condusa de senzatiile Camay!" a dat marele premiu unei Marii, chiar de Sfanta Maria
Marti, 30 August 2005
Cu un total de 152 de puncte, "Cea mai creativa agentie a anului" a luat titlul pentru al doilea an consecutiv, cu un punctaj de trei ori mai mare decat urmatoarea clasata si la mare distanta de cele doua lucrari finaliste de la Lowe&Partners (4 puncte) si una semnata de Tempo Advertising (2 puncte)
Joi, 25 August 2005
Cu perioada de rambursare de pana la 6 ani, valoarea creditului auto lansat atat in valuta cat si in lei, variaza intre 3.000 RON si 100.000 RON, respectiv intre 1.000 EUR si 30.000 EUR
Miercuri, 24 August 2005
Website-ul droscaru.ro a luat la editia 2005 certificatul de finalist la categoria Website - Service Advertising, fiind si primul site romanesc distins in competitie
Joi, 18 August 2005
Agentia vrea sa faca afaceri mari in spatii mici si spune ca are in acest moment un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone
Miercuri, 03 August 2005
In plina campanie de promovare a leului greu in parteneriat cu Realitatea TV, postul de radio va avea incepand cu luna august lei grei din publicitate de la regia de vanzari
Luni, 01 August 2005
Cu 208 pagini pe diferite tipuri de hartie, revista trimestriala de muzica, fashion, arta contemporana si cultura urbana are un tiraj de 3000 de exemplare si 4000 EUR tariful unei pagini de publicitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: